Bommetje vannavond?

atbboy

Bewuste gebruiker
Ik wil is een keer een bommetje proberen, gewoon me snelle in een vloei proppen en dan rollen tot een balletje toch?
Hoeveel moet ik dan in een zo`n bommetje doen en hoelang blijft het werken?
Komt het ook harder aan dan snuiven?

Dubz

Bewuste gebruiker
Een bom geeft een grotere inslag.

Zorg wel dat je niet in een witte jurk en plakbaard over straat gaat lopen roepen dat je een bommetje hebt, dan willen mensen nog wel eens 112 bellen. Heb ik gehoord.

de GT

Bewuste gebruiker
Dubz zei:

Zorg wel dat je niet in een witte jurk en plakbaard over straat gaat lopen roepen dat je een bommetje hebt, dan willen mensen nog wel eens 112 bellen. Heb ik gehoord.

of naar het plaatselijke zwembad gaan, en daar van de duikplank springen terwijl je jezelf heel klein maakt :wink:

atbboy

Bewuste gebruiker
Dubz zei:

komt de politei + bomopruimingsdientst gaan ze je foulliere vinden ze alleen een vloetje met 0.,4 gram pepen kuntnen ze je 00k niks maken :grin:

Sorry voor het slechte typen maarr komt omdat imk al aardig strak sta...
En ik wk t gewonn senl typen :tongueout:

heb ne tff 2 flinke lijenn genomen en ben all aardig opgefokt en onrusig

timmaniac

Bewuste gebruiker
atbboy zei:
Dubz zei:

komt de politei + bomopruimingsdientst gaan ze je foulliere vinden ze alleen een vloetje met 0.,4 gram pepen kuntnen ze je 00k niks maken :grin:

Sorry voor het slechte typen maarr komt omdat imk al aardig strak sta...
En ik wk t gewonn senl typen :tongueout:

heb ne tff 2 flinke lijenn genomen en ben all aardig opgefokt en onrusig

speciaal voor jou een een spreuk en bijbehorend wandtegeltje: !!

''Haastige Spoed(/Speed :wink: ) is Zelden Goed!

en: uitkijken:

atbboy

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
0.4 gram, 1 bommetje?
Wil je 2 nachten wakker zijn...?

Lieefst heel de week! :grin: (Joke!)
Maar als ik 0.4 gr doe in een bommetje komt dan hard aana? Of is de helft of minder ook al genoeg?
En vanne eeen halve gr snuiven blijf ik ookm 48 uur of lannger wakker.

Carlitos

Badass junkie
Ik zou dus nemen wat je altijd neemt in de vorm @ lijndosis + een beetje.
Bij bommen doe ik het dus altijd groter dan lijn tenzij het dosis is om wat te concenteren oid.

Carlitos

Badass junkie
Bommen werkt bij mij persoonlijk niet goed als ik hetzelfde als een lijn erin doe.
Vriend van me heeft het ook hoor,bommen lijken veel minder goed te werken.
Andere zullen er vast bij zweren maar ik (helaas) niet ..
Ik schrijf helaas omdat bommen toch een chillere manier van inname is,het is zonde dat het zo langzaam op komt dat kan vaak niet op tegen de rush van snuiven.

Had toendertijd paar 100 capsules gekocht en heb er slechts enkele gebruikt gaf ze altijd weg bij de mdma :tearsofjoy:

Djo

Badass junkie
Ik ben zowiezo nooit van de bommetjes geweest. Een onvoldaan gevoel, moest wel wat voelen van dat ik het binnenkreeg. Dus van die harde inslag dat ken ik dus totaal niet. Tussen de oren kan heel wat invloed hebben! Maar als je gewend bent normaal een lijntje te nemen per keer of 2 lijntjes, zou ik eerst de hoeveelheid in lijntjes of weet ik veel wat, die je normaal neemt neerleggen en dat erin doen. Ik heb dus nooit geen last gehad van die hardere inslag! Als je safe wilt spelen, doe je wat minder erin, dan dat je normaal nasaal gewend bent te nemen! Elk lichaam blijft uniek! Je zult het toch eerst zelf moeten uitproberen.

cropp

Badass junkie
neu, ik heb vanacht niet geslapen en ik moet morgen om kwart voor 9 op school zijn volgens mij, dus ik pas...

Bovenaan