Breakcore

shokora

Wijs gebruiker
Shit, die had ik gezien op partyflock en ik wilde er eigenlijk ook wel naar toe :( DJ Scotch Egg is super vet met zijn nintendo chiptune breakcore en bong-ra/venetian snares zijn natuurlijk altijd helemaal gestoord \o/

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ze komen binnenkort nog een keer met z'n allen in Doornroosje. :wink:

Behalve Bong-ra dan.

Alleen ben ik de datum vergeten.

Scotch Egg komt trouwens op Lowlands. :)

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Mein Gott, ik luister nu naar een set van Kid606.
En wat geweldig is dit!!! :)

Het is alleen bij vlagen breakcore, maar er komen ook een hoop andere stijlen langs, vaak wel in wat noise doordrenkt. Het is zo creatief en leuk om te luisteren. :grin:

Is hier te beluisteren (doel opslaan als :wink:)

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

shokora

Wijs gebruiker
Twilight zei:
Ze komen binnenkort nog een keer met z'n allen in Doornroosje. :wink:

Behalve Bong-ra dan.

Alleen ben ik de datum vergeten.

Scotch Egg komt trouwens op Lowlands. :)

Ja maar Doornroosje is in Nijmegen, en dat is weer zo ver weg :( (wel lekker rode stad though >: D)

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Goeie grutten

Heb laatst echt mn fijnste breakcorefeestje tot nu toe meegemaakt in Tilburg @ The Shape Of Breakcore 2 Cum (Onderdeel van ZXZW).

Wat ben ik uit mijn dak gegaan tijdens Ladyscraper zeg, pff.

Rioteer vanaf 8 verschillende richtingen met het MASE geluidssysteem was ook een geweldige ervaring. Eerst heel desorienterend en daarna gewoon heerlijk.

Yeaah breakcore is echt supervet, heb me wel vermaakt op Rebeltronics met Bong-Ra. Niet erg veel van de ephedra gemerkt, though... Maar geweldige muziek :grin:

MCHZK

Belezen gebruiker
ik ben fan !
sickboy , the speed freak , bong-ra , venetian snares , ladyscraper , rotator , .. heerlijk gewoon :)
en niet te vergeten , DROON :grin:

Immo

Badass junkie
Download live sets van "breakcore gives me wood" op die feesten staan echt bizar goede djs. Die setjes zijn overal wel te vinden. :) Ik heb echt dagen aan speeltijd breakcore op m'n pc staan en ik blijf goede djs tegen komen. Het lijkt echt alsof breakcore nu toch echt uit de underground vandaan komt. In december ga ik Bong-ra in Waterfront Rotterdam zien, Ik kan niet wachten. :grin:

Immo

Badass junkie
OnderDeEik zei:
Goeie grutten

Heb laatst echt mn fijnste breakcorefeestje tot nu toe meegemaakt in Tilburg @ The Shape Of Breakcore 2 Cum (Onderdeel van ZXZW).

Wat ben ik uit mijn dak gegaan tijdens Ladyscraper zeg, pff.

Rioteer vanaf 8 verschillende richtingen met het MASE geluidssysteem was ook een geweldige ervaring. Eerst heel desorienterend en daarna gewoon heerlijk.

Meh ik wou hier ook naar toe gaan maar niemand van m'n maten wou mee gaan en ik had geen zin om in m'n eentje te gaan. Echt balen had van mensen gehoord dat het echt geweldig was. Vooral Ladyscraper. :grin: Die gast weet echt hoe je herrie moet maken.

drain bamage

Badass junkie
shokora zei:
Nog andere breakcore liefhebbers?

ja, van de zomer op lowlands Bong-ra in de x-ray en daarna Promo, dat was eeen best feestje, ik ben alleen niet echt "into the scene" zeg maar, Bong-ra een aantal keren gezien maar ik zou ook geen andere artiesten kunnen opnoemen :(

he peeps, wat is een goed bong-ra album?

ZI09

Bewuste gebruiker
Ik ben pas het nummer "Szamar Madar" van Venetian Snares tegengekomen, een mix van breakcore en klassiek, werkelijkwaar een prachtig nummer!
( http://www.youtube.com/watch?v=8rjyVF6a4xo )

Weet iemand toevallig nog maar combinaties van breakcore en klassiek die zo gaaf zijn? Want dit vind ik echt geweldig spul om op te luisteren.

MCHZK

Belezen gebruiker
Immo zei:
Download live sets van "breakcore gives me wood" op die feesten staan echt bizar goede djs. Die setjes zijn overal wel te vinden. :) Ik heb echt dagen aan speeltijd breakcore op m'n pc staan en ik blijf goede djs tegen komen. Het lijkt echt alsof breakcore nu toch echt uit de underground vandaan komt. In december ga ik Bong-ra in Waterfront Rotterdam zien, Ik kan niet wachten. :grin:
ik ben enkele weken geleden naar breakcore gives me wood geweest
geweldig feestje en geweldige dj's
limewax en broken note , heerlijk :grin:

Breakcore is idd dikke shit! :)
Helaas pas een keer op een live set geweest, dan wel van Bong Ra (bij Utreg United 24 mei in Club Arena Utreg).
Alleen toen was ik zooo wasted, die set trok ik gwoon echt niet meer en toen ging ik naar een andere zaal met D'nB waar Black Sun Empire draaide en dat ging me stukke beter af toen op dat moment.

Bovenaan