Buitenstaander

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hoihoii

Ik vroeg me eens af, wat vinden jullie ervan om als 'buitenstaander' bij een hoop mensen te zitten die xtc op hebben.
Vind je het leuk om te zien? Of krijg je eerder de zenuwen van ze en wil je zelf ook meedoen?

Of net andersom, als jijzelf helemaal waus bent, vind je het dan leuk als er iemand bij is die niets op heeft, of erger je je er alleen maar aan?

Ikzelf vind het vaak super om niets te pakken en gewoon te kijken naar m'n vrienden die helemaal waus worden en gek gaan doen, en dan beetje lekker op ze inpraten, zorgen dat ze helemaal dikke pret gaan hebben. Super is dat.
Als er iemand bij is die niets op heeft en ik wel, dan heb ik eigenlijk weinig met die persoon. Ik erger me er absoluut niet aan, maar ik ga toch liever om met de mensen die ook wat op hebben.

Wat is jullie mening hierop? Heb je er goede/slechte ervaringen mee?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Niet-meedoen heb ik nog nooit gedaan (hoe hardcore klinkt dat dan), zelf waus en anderen niet maakt me niet uit zo lang het geen "Voel je al wat? Wat voel je dan?" ge-ouwehoer wordt :grin:

Edit: Zeker een goeie ervaring mee gehad, maar ik had het toen een beetje te gek gemaakt, dus het maakte me allemaal al lang niks meer uit.

Lappenpopje

Bewuste gebruiker
Newb die ik ben, ik word jaloers op mensen die xtc op hebben als ik he tniet op heb. Ik ben nog in het "oh wat is dit geweldig" stadium, maar probeer het niet te vaak te doen.. Maar heb vrienden die het elk weekend bijna doen, en dat is wel moeilijk hoor. Ik kan ook zonder genieten, maar dan ziet het er zo heerlijk uit bij hun..

De 2 keer dat ik het zelf op had heb ik me niet geergerd aan mensen die niks op hadden.. Alleen snapte ik de mensen die wel iets op hadden veel beter. Dit waren fijner om mee om te gaan.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Nog niet vaak meegemaakt.. wel 'ns dat mensen niks ophadden en gingen vragen wat ik voelde enzo blabla.. dat kan wel eens irritant zijn.

lj_bob

Bewuste gebruiker
No way dat mn vrienden wel X ophebben en ik niet.. Eerder andersom denk ik. Ik bedoel, niet dat ik vaak Xtc neem maar ik vermijd gewoon dat soort situaties waarin anderen wel x ophebben en ik niet...

Solidius

Badass junkie
Kzou het ook niet echt leuk vinden om m'n vrienden helemaal uit hun stekker te zien gaan en er dan broodje nuchter naast te zitten, de gedachte alleen al.

Vince_

Experimenterende gebruiker
Heb het dinsdagavond meegemaakt :) kvond het helemaal niet erg, je kan inderdaad goed op ze inpraten. En je kan je kostelijk amuseren met dingen waar je anders niet op had gelet.
Heb me wel mateloos geïrriteerd aan een vriend die veel te veel op korte tijd op had, was drijfnat van 't zweet, trok bekken waarvan ik dacht dat alleen dieren ze konden trekken, nam iedereen vast (waardoor deze mensen nat werden), en kraamde alleen maar onzin uit.
Beetje té dus. Maar dat had ik ook erg gevonden moest ik zelf iets op hebben, me dunkt.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik ga het zaterdag meemaken... M'n vrienden aan de pillen, en ik.... :( Tenminste als ik me kan inhouden... Ik probeer me er op in te stellen, maar laatste tijd zoveel xtc gedaan, dat ik me na twee biertjes soms al trippie voel... Wordt hoe dan ook lastig denk ik :rolleyes:

Ach ja, good old beer dan maar......................................... :mrgreen:

Vince_

Experimenterende gebruiker
Het heeft wel iets, je leert het aloude gevoel van zat zijn weer wat appreciëren. En als de drang naar x té erg wordt, kan je je nog altijd de vernieling in zuipen. Niet dat dàt dan weer zo gezond is, maar ja.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Vince_ zei:
Het heeft wel iets, je leert het aloude gevoel van zat zijn weer wat appreciëren. En als de drang naar x té erg wordt, kan je je nog altijd de vernieling in zuipen. Niet dat dàt dan weer zo gezond is, maar ja.

Tja, ik begin denk ik snel met drie biertjes naar binnen gooien, dan weet ik toch dat de xtc niet meer lekker zal aankomen. En verder zal ik mn vrienden waarschuwen in de zin van: "Wat ik ook zeg, geef het me niet" :mrgreen: Pfff, mijn zwak voor xtc is groot. :hearteyes:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
-spaceman- zei:
nog nooit de lul geweest om ''buitenstaander'' te zijn maar ik zou t ook echt niet kunnen!!!
Weet ook niet meer of het mij gaat lukken, hoor net dat er ook weer coke in tha house zal zijn, dus......

matthijs

Badass junkie
heb ik nou echt geen last van. Ben vaak genoeg nuchter terwijl iedereen keihard lijp is. Geen problemen mee. Ik ga dan juist niet gebruiken.
Behalve als ik heb gedronken, krijg ik eigenlijk nooit spontaan zin in xtc. Plan het altijd vantevoren.

caatje

Badass junkie
Het is vervelend als je wat op hebt en er zit een nuchtere bij zit die je aan gaat zitten kijken en je de oren van je kop vraagt over hoe je je voelt, of het lekker gaat enzz.

Zelf heb ik er moeite mee om met mensen te zitten die wat op hebben. Ik krijg er de kriebels van, ik wil ook! Het is zelfs zo dat als ik verhalen of tripreports lees, dat ik op dat moment het best erg voel borrelen omdat ik er echt door getriggerd wordt. Vooral in de weekenden.

DreamWeaver

Badass junkie
Totaal geen moeite mee om mensen om me heen te hebben die niets gebruikt hebben terwijl ik strak sta. Zolang ze niet vaag tegen me ouwehoeren (tenzij ik begin natuurlijk - lekker xtc-sociaal) vind ik iedereen liev :hearteyes: :P

Immo

Badass junkie
vode zei:
Ik vroeg me eens af, wat vinden jullie ervan om als 'buitenstaander' bij een hoop mensen te zitten die xtc op hebben.

Hah dat zou ik echt niet kunnen dan moet ik echt meedoen. :grin:

Ik heb zelf nog nooit zover ik weet als buitenstaander bij andere mensen geweest. Wel andersom dan vind ik het meestal zielig dat al die andere mensen het niet zo naar hun zin hebben zoals mij. Als ik nou eens en hoop geld zou hebben dan zou ik aan al die buitenstaanders ook wat xtc geven om ze blij te maken. :mrgreen:

Lana

Wijs gebruiker
Ik vermaak me wel als ik als enige geen xtc op heb. Dat heb ik vaak genoeg meegemaakt, omdat ik geen xtc meer slik sinds ik moeder ben. Maar nog wel met de mensen omga.
Dan moet ik wel iets te blowen hebben, want helemaal nuchter ga ik me irriteren.

Ik vermaak me ook als ik wel wat op heb (om het even wat) en een ander niet. Er speelt dan toch vanalles in je hoofd af waardoor je lol hebt. Maar liever met z´n allen gezellig onder invloed.

Bovenaan