Cape Fear 3 september 2010

SperSIZEboon

Badass junkie
De line-up voor deze tweede editie is als volgt:

The Lookout
Ruffneck vs Miss Twilight
Evil Activities
DaY-már
Meagashira
Partyraiser
D-Passion
DJ Ike & DJ Inow
hosted by MC Triggah

The Bunker
75% Dream Team (Dano/Gizmo/Buzz Fuzz) vs Nosferatu
Predator
Dr. Rude
Waxweazle
Chosen Few
Sequence & Ominous
DJ Rheeza vs Brunoxide

The Pit
Champ-e-on
75% Dream Team (Dano/Gizmo/Buzz Fuzz)
Cold Fusion
DJ Martin

Tickets & Info
Tickets kosten €39,- (ex fee) en zijn verkrijgbaar via www.capefear.nl, www.udc.nl/tickets en alle Primera winkels in Nederland.

zeker weer present :rock:

Elohtibbar

Badass junkie
Hier zou ik eigenlijk alleen al voor de locatie heen willen, maar de early rave area lijkt me ook fantastisch. :hearteyes: Is voor mij zeker een optie!

ragnarok

Wijs gebruiker
Rabbithole zei:
Hier zou ik eigenlijk alleen al voor de locatie heen willen, maar de early rave area lijkt me ook fantastisch. :hearteyes: Is voor mij zeker een optie!

Het is voor mij ook een optie maar met Q-base de week erna zal ik denk ik toch een keuze moeten maken... :P

Elohtibbar

Badass junkie
ragnarok zei:
Rabbithole zei:

Het is voor mij ook een optie maar met Q-base de week erna zal ik denk ik toch een keuze moeten maken... :P

Q-base kost alleen zoveel geld en ik wil echt niet meer met dat soort mensen in een bus zitten.. :P

Lauu

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
Lauu zei:
De bunker ziet er wel redelijk uit...qua line up valt het een beetje tegen verder.
wel redelijk? die locatie is echt wel vet hoor :grin:

Ik ga niet alleen voor de locatie...Het is gewoon jammer dat de helft van de line up hetzelfde is als de vorige editie. Een beetje variatie mag ook wel.

Predator
Dr. Rude
Waxweazle
Chosen Few
Sequence & Ominous

Die zijn wel relaxed :) Ik kijk wel.

SperSIZEboon

Badass junkie
Lauu zei:
Ik ga niet alleen voor de locatie...Het is gewoon jammer dat de helft van de line up hetzelfde is als de vorige editie. Een beetje variatie mag ook wel.

Predator
Dr. Rude
Waxweazle
Chosen Few
Sequence & Ominous

Die zijn wel relaxed :) Ik kijk wel.
tsja UDC blinkt nou eenmaal niet vaak uit in verrassende line ups :wink:

Arthur King

Wijs gebruiker
Geen idee of ik het leuke muziek vind, maar de locatie is vet en ik woon vlakbij, nu nog hopen dat ik wat vrienden kan overhalen. :grin:

Elohtibbar

Badass junkie
Arthur King zei:
Geen idee of ik het leuke muziek vind, maar de locatie is vet en ik woon vlakbij, nu nog hopen dat ik wat vrienden kan overhalen. :grin:

Haha, ik zou als ik jou was wel eerst iets van de muziek luisteren, kan best vervelend zijn als je daar staat, €40 voor een kaartje hebt uitgegeven en het teringherrie vindt. :P

Bovenaan