CEV's

Doodkapje

Wijs gebruiker
wat de CEV's betreft, je kan inderdaad echt wel alles zien hoor! moet je mijn netgeschreven tripreport (something to remember) maar een keer lezen.

@azgaza : je zegt dat je een dilirium moet hebben om dingen te zien die er niet zijn... ik heb dat jaren geleden eens gehad van wiet. overstoned en ik zag een tekenfilm boksertje dat met een reuzehandschoen telkens op mijn hart stompte. had ik dan een dilirium? of heb ik gewoon een ontoombare fantasie die zen eige leventje leidt?

azgaza

Badass junkie
Doodkapje zei:
wat de CEV's betreft, je kan inderdaad echt wel alles zien hoor! moet je mijn netgeschreven tripreport (something to remember) maar een keer lezen.

@azgaza : je zegt dat je een dilirium moet hebben om dingen te zien die er niet zijn... ik heb dat jaren geleden eens gehad van wiet. overstoned en ik zag een tekenfilm boksertje dat met een reuzehandschoen telkens op mijn hart stompte. had ik dan een dilirium? of heb ik gewoon een ontoombare fantasie die zen eige leventje leidt?

Dan denk ik dat je voorzichtig moet zijn met tripmiddelen; op wiet is dat absoluut geen normale reactie en ja dat klinkt als een 'echte' hallucinatie wat delerium middelen dus doen, het is zeker geen normaal visueel effect, de meeste mensen hebben van wiet zelfs geen visueel effect/ Het is iniedergeval niet gewoon om te zien wat jij zag, en ik zou echt oppassen met tripmiddelen als ik jou was.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
kzou er mooi van afblijven als ik jou was als jij met wiet al voor mekaar krijgt wat de meeste mensen met paddo's niet voor mekaar krijgen blijf je tog mooi wiet gebruiken :wink:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
ik vind CEV's anders dan gewone visuals. Ik bedoel, als ik nu mijn ogen dicht doe kan ik ook alles zien wat ik wil. Hoe vaak zien we niet herinneringen voor ons als we onze ogen sluiten?

Met je ogen dicht kun je alles zien wat je wil. Een echte hallucinatie of visual vind ik dat je shit ziet terwijl je ogen open zijn.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Psycho_Chrono zei:
ik vind CEV's anders dan gewone visuals. Ik bedoel, als ik nu mijn ogen dicht doe kan ik ook alles zien wat ik wil. Hoe vaak zien we niet herinneringen voor ons als we onze ogen sluiten?

Met je ogen dicht kun je alles zien wat je wil. Een echte hallucinatie of visual vind ik dat je shit ziet terwijl je ogen open zijn.

Okee, hier ben ik het wel mee eens, maar toch een maar: tijdens een trip kan je creativiteit bevordert worden, waardoor visualiseren makkelijker gaat dan normaal. Zo ervaar ik het althans. Ook is het zo dat CEVs in de vorm van abstracte, kleurrijke patronen en dergelijke (zoals azgaza beschreven had), wel typisch zijn voor trips, dus niet iets wat je in het dagelijks leven ook ervaart (niet dat dat niet kan hoor, met genoeg fantasie kun je dicht in de buurt komen).

Ik heb trouwens lang niet bij al mijn trips duidelijke CEVs gehad of opgemerkt, pas bij mijn vijfde trip kwam dit sterk tot uiting. Ik heb qua CEVs heel mooie dingen gezien, zoals kleurige wolken die met de muziek meebewogen, glinsterende edelstenen, en een soort rotsschilderingen van mensen en dieren.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Sweet_Shadow zei:
Psycho_Chrono zei:

Okee, hier ben ik het wel mee eens, maar toch een maar: tijdens een trip kan je creativiteit bevordert worden, waardoor visualiseren makkelijker gaat dan normaal. Zo ervaar ik het althans. Ook is het zo dat CEVs in de vorm van abstracte, kleurrijke patronen en dergelijke (zoals azgaza beschreven had), wel typisch zijn voor trips, dus niet iets wat je in het dagelijks leven ook ervaart (niet dat dat niet kan hoor, met genoeg fantasie kun je dicht in de buurt komen).

Ik heb trouwens lang niet bij al mijn trips duidelijke CEVs gehad of opgemerkt, pas bij mijn vijfde trip kwam dit sterk tot uiting. Ik heb qua CEVs heel mooie dingen gezien, zoals kleurige wolken die met de muziek meebewogen, glinsterende edelstenen, en een soort rotsschilderingen van mensen en dieren.

Ben ik het ook mee eens, vaak zijn CEV's mooier en leuker dan de gewone visuals.

azgaza

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:

Gewone visuals is je visueel voorstellings voormogen, echte CEV's zijn dus echt de dingen die je ziet, net zoals dat je normaal met je ogen dicht wat kleurige vlekken ziet als je in het licht hebt gekeken. Dat zijn de CEV's, alleen nemen ze bizarre vormen aan, meestal patronen of abstracte weergaves van gezichten of ander elichaamsdelen of weer andere dingen.
Je kan met ogen dicht wel allse zien, maar ik denk dat je met CEV níet alles kan zien.

Doodkapje

Wijs gebruiker
moeilijke zaak vind ik. voornamelijk omdat niemand kan beoordelen wat je ziet. een situatie alla johnny nmonic/ the matrix zou ik ideaal vinden. just plug it in and see... zouden zelfs geen drugs meer moeten nemen om toch te trippen, een win win situatie hihi

Bovenaan