chocolade eten hardere trip ?

burnevil92

Belezen gebruiker
hallo,

ik heb van een vriend gehoort dat als je chocolade eet bij een truffeltrip dat dit je trip versterkt, is dat echt eo, en zijn er nog dingen die je trip versterken ?

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dat is niet zo. Of je moet 20 repen pure chocola gaan zitten eten. Wat niet aan te raden is omdat je dan nog misselijker wordt dan je al bent van de paddo's.

Ik begrijp ook niet dat veel mensen dit toch aandragen als een soort oplossing hier. Er zit wel iets van een werkzame stof in chocola, maar dat is a) GEEN MAO-remmer en b) zo weinig aanwezig in een reep chocola dat je er niets van merkt.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Syrische wijnruit, passiebloem, Banisteriopsis caapi, etc
Er zijn er nog wel meer, zoekt en gij zult vinden. :)

Tripper

Wijs gebruiker
Kijk wel uit met je dieet, eet geen producten die niet vers zijn. Google maar ff wat je wel en niet mag eten bij MAOi's.

KoxBox

Badass junkie
Tripper zei:
Kijk wel uit met je dieet, eet geen producten die niet vers zijn. Google maar ff wat je wel en niet mag eten bij MAOi's.

Kaas mag in elk geval niet dacht ik, en er zijn nog veel producten die je niet meer tot je mag nemen. Ik zou in ieder geval inderdaad ook eens kijken wat je al dan niet mag eten als je MAOI'S neemt.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Als je met MAOI begint moet je inderdaad opletten op wat je eet, als je een fatsoenlijk MAOI erbij eet ga je wel 10x zo hard en lang gaan :)

Lord Herbal

Belezen gebruiker
Ik moet wel zeggen dat een stukje superpure chocola (86% cacao ofzo) wel heel spacey aanvoelt in je mond als je dat eet tijdens het trippen. Je gaat volgens mij niet harder trippen ofzo, maar het is wel grappig om een keer te doen:)

Falsifica

Newbie
Is het niet nadelig om toch die chocola erbij te eten dan? Want ik vind het wel handig, gezien de truffels niet bepaald een lekkere smaak hebben.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Nee hoor, is niet nadelig. Maar er zijn genoeg andere manieren om de smaak van truffels te maskeren. Je kan het ook prima combineren met fruit, of thee, of in de vla doen. :)

Falsifica

Newbie
Twilight zei:
Nee hoor, is niet nadelig. Maar er zijn genoeg andere manieren om de smaak van truffels te maskeren. Je kan het ook prima combineren met fruit, of thee, of in de vla doen. :)

Welke is je persoonlijke favoriet? Want tot nu toe eet ik ze zo snel mogelijk op. Want hoe langer ik erover doe, hoe erger ze smaken.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Nou, mijn favoriet heb ik pas net ontdekt en dat kost iets meer geld.
Als je paddo's in een koffiemolen vermaald en vervolgens in de vla doet proef je er totaal niks van.
Andere voordelen: Je hebt het redelijk snel op, maar kan er ook langer over doen als je dat wilt.
De eerste keer toen ik het op deze manier probeerde sloeg het na een kwartier al in, supersnel en ook gelijk vrij sterk. Maar dat is denk ik te wijten aan dat ik het snel op had.

Andere manier die ik wel goed vond werken is tegelijk met een stukje truffel een stukje banaan eten, dat maskeert de smaak ook wel redelijk.

psycraver

Newbie
De eerste keer moest ik bijna kotsen van de smaak en kreeg ik ze ook amper binnen, maar na een paar keer leerde ik die typische zure smaak apprecieren, waarschijnlijk omdat ik de smaak begon te associeren met andere eigenschapppen van de truffels :tearsofjoy:
Nu zou ik ze zelfs ipv borrelnootjes bij een pint of voor tv kunnen eten :beer:
Die smaak word je in ieder geval wel gewoon.

En over die chocolade, er is geen enkele wetenschappelijke studie die ooit heeft aangetoond dat chocolade of zelfs pure cacao een mao-remmende stof bevat. Deze algemene misopvatting is voortgekomen uit het feit dat de maya's vroeger hun psychedelische truffels opdiende in combinatie met chocolade (enfijn, een cacaodrank waaruit later chocolade uit ontstaan is, namelijk xocoatl). En men hieruit opmaakte dat dit was om de psychedelische roes te versterken. Latere studies hebben deze eigenschap van chocolade echter nooit kunnen aantonen.

KoxBox

Badass junkie
psycraver zei:
En over die chocolade, er is geen enkele wetenschappelijke studie die ooit heeft aangetoond dat chocolade of zelfs pure cacao een mao-remmende stof bevat. Deze algemene misopvatting is voortgekomen uit het feit dat de maya's vroeger hun psychedelische truffels opdiende in combinatie met chocolade (enfijn, een cacaodrank waaruit later chocolade uit ontstaan is, namelijk xocoatl). En men hieruit opmaakte dat dit was om de psychedelische roes te versterken. Latere studies hebben deze eigenschap van chocolade echter nooit kunnen aantonen.

Inderdaad, je bent een van de weinigen die ik ken die dat ook weet! :beer:

Bovenaan