Chocolade paddoreep, welke soort?

J0rrit

Badass junkie
welke soort paddos zit er in een chocolade paddoreep, kan het namelijk nergens vinden op het net.

Qocaïne

Badass junkie
Is het uiteindelijk interessant om te weten?

Het gaat om het effect en de stof.. en dat blijven nog altijd psilocybine en psilocine.

J0rrit

Badass junkie
Qocaïne zei:

Het gaat om het effect en de stof.. en dat blijven nog altijd psilocybine en psilocine.

ja zeker weten. Ik wil namelijk een erg visuele trip morgen, en met mexicaanse krijg je die bijvoorbeeld niet zo. Trip je van 1 hele reep heel hard, net zoals van hawaiaanse bijvoorbeeld? kan namelijk kiezen tussen boeddha ( hawaiaanse ) en een paddoreep. Daarom is het namelijk wel nog interessant dus.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Je kan ook je verse paddo's drogen en er zelf repen van maken als je een vormpje hebt.
Of ze fijnsnijden en als fermicelli in de soep doen, smaakt ook best lekker :mrgreen:

Wat voor paddosoort er in de repen zit moet je gewoon ff vragen bij de shop, ik denk dat dat bij alle verschillend is.
Maar het voordeel van vers is dat je zelf weet hoeveel je neemt, en wat je precies eet. Misschien stoppen ze er wel alle overgebleven stukjes in, weet jij veel. (ik zeg niet dat dat ook zo is hoor, ik koop ook meestal repen/bonbons)

Jeller

Badass junkie
DarkScope zei:
Qocaïne zei:

ja zeker weten. Ik wil namelijk een erg visuele trip morgen, en met mexicaanse krijg je die bijvoorbeeld niet zo. Trip je van 1 hele reep heel hard, net zoals van hawaiaanse bijvoorbeeld? kan namelijk kiezen tussen boeddha ( hawaiaanse ) en een paddoreep. Daarom is het namelijk wel nog interessant dus.
als je visueel wil trippen zonder echt keihard in je hoofd te gaan neem dan een middelmatige dosis LSD :wink:

J0rrit

Badass junkie
wat ik heb gedaan is: een halve boeddha ( gedroogde hawaiaanse ), waar ik de vorige keer echt een dikke mindfuck van had en daarbij een halve chocolade reep ( waarvan mindfuck minder was ). Ik was nog best helder in me hoofd ( lees: niet helemaal de realiteit kwijt ) en tegelijkertijhd heel heftige visuele hallucinaties.

Maar de vorige keer had ik een hardere mindfuck maar visueel was het ook iets harder. Dus mijn vraag: als je harder tript ( dus grote mindfuck nie meer weten wat je doet ), trip je dan visueel ook altijd harder of verschilt dat per trip/soort?

heb nog nie zoveel ervaring dus.

J0rrit

Badass junkie
Jeller zei:
logisch kerel..
harder trippen is meer visuals en meer mindfucks..

ja dat klinkt idd logisch, maar heb ook vaker gehjad dat het gevoel wel heel heftig was, maar helemaal geen visuals bijvoorbeeld.

Bovenaan