Heb je niet van jezelf al grote pupillen maar valt het nu pas op? ^^bier zei:Aight. Weet jij trouwens hoe het komt dan dat me pupillen groot blijven?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb je niet van jezelf al grote pupillen maar valt het nu pas op? ^^bier zei:Aight. Weet jij trouwens hoe het komt dan dat me pupillen groot blijven?
ExceptionalInsight zei:Heb je niet van jezelf al grote pupillen maar valt het nu pas op? ^^bier zei:Aight. Weet jij trouwens hoe het komt dan dat me pupillen groot blijven?
bier zei:ExceptionalInsight zei:Heb je niet van jezelf al grote pupillen maar valt het nu pas op? ^^bier zei:Aight. Weet jij trouwens hoe het komt dan dat me pupillen groot blijven?
nee man, ze zijn niet altijd even groot, soms zijn ze normaal, maar soms zijn ze gewoon zo groot dat er nog maar zo'n heel klein randje blauw om me oog zit, dan lijkt het van een afstandje net of ik zwarte ogen heb ofzo...
cropp zei:ik heb foto`s van mij op dxm waar je mijn pupillen niet ziet, en fotos waarop je mijn iris niet ziet. dat zal niet echt aan de dxm liggen, schijn eens met een lamp in je ogen en kijk daarna eens in de spiegel, dan heb je waarschijnlijk kleinere pupillen voor 10 seconden
bier zei:cropp zei:ik heb foto`s van mij op dxm waar je mijn pupillen niet ziet, en fotos waarop je mijn iris niet ziet. dat zal niet echt aan de dxm liggen, schijn eens met een lamp in je ogen en kijk daarna eens in de spiegel, dan heb je waarschijnlijk kleinere pupillen voor 10 seconden
Als ik er met een lamp in schijn duurt het een tijdje voordat ze kleiner worden, net slowmotion. En als ze dan klein zijn worden ze gewoon uitzichzelf weer groter, en dan weer ff wat kleiner en dan weer groter, net een soort spriertrekkingen in me pupil. En als ik dan de lamp weer wegschijn duurt het een hele tijd voordat me pupillen weer groter worden. Ze reageren gewoon heel traag. Tjah kweenie![]()
cropp zei:dus stiekem toch een gevalletje voor het vakje ``boeiend``...

leppeh zei:Om terug te komen op een eerdere vraag: Is het niet zo dat alle psychoactieven op je neurotransmitters werken?![]()

KoxBox zei:Blijf toch gewoon van de noten, wat heb je daar nu eigenlijk aan. Rook gewoon een dikke joint, daar heb je tenminste wat aan.
KoxBox zei:Iedereen kan toch wel aan wat wiet geraken...![]()
Zuip dan wat, alles beter dan je lijf te verkloten met die muskaatnoten...
ExceptionalInsight zei:Stiekem geloof ik er helemaal niks van, maar ik zal het spelletje wel mee blijven spelen. Je was toch gestopt?
Kap eens even met die aandachttrekkerij, het wordt vervelend.bier zei:kankerzooi
ExceptionalInsight zei:Kap eens even met die aandachttrekkerij, het wordt vervelend.bier zei:kankerzooi
ExceptionalInsight zei:Kap eens even met die aandachttrekkerij, het wordt vervelend.bier zei:kankerzooi
Oom Klaas zei:Nootmuskaat gun ik niemand, of je word heel ziek, of je raakt in delerium of je voelt niets.
Beter 't 3de dan.
Oom Klaas zei:Ohjah, dat had je gepost :P
En dat zou ik echt niet weten,
maar doe het gewoon niet.
Als je 't niet zeker weet of je het er wel of niet van kan krijgen,
dan kan je beter het zekere voor 't onzekere nemen toch.
Als wij nu zeggen dat je er een serotonine syndroom van krijgt, doe je het dan niet?bier zei:Dat is makkelijker gezegd dan gedaan...![]()
ExceptionalInsight zei:Als wij nu zeggen dat je er een serotonine syndroom van krijgt, doe je het dan niet?

Op zich kan het pepmiddel nootmuskaat niet zo heel veel kwaad. Ook niet wanneer je het in combinatie met Citalopram zou gebruiken.
Groener gras zei:Ik ben nieuw hier, maar ga dan niet denken dat ik weinig van drugs weet, nootmuskaat helaas wat minder maargoed, ik heb het nooit zo op dingen die mijn moeder in de keuken gebruikt. ik heb wel vaker van mensen in m'n omgeving gehoord dat ze het wel eens geprobeerd hebben, maar dat ze erna toch wel last hebben van een bepaald soort kater ( misschien verklaart dat je hoofdpijn ) en soms ook wel een bad trip. Ik adviseer je om te kappen met het nootmuskaat, en als je je down voelt zou je eigenlijk gewoon net als iedere Nederlander net zo goed een joint kunnen roken haha, en dat is de laatste tijd absoluut niet meer moeilijk om aan te komen. ( en ik wil dan niet zeggen dat je je nu moet gaan focussen op het gebruiken van wiet/hasj ) En dat sommige dingen je echt niets meer boeien, daar heb ik zelf ook weleens last van.. maar als je je school enz. nu zou laten vallen heb je helemaal geen toekomst meer voor ogen en eindig je snel genoeg in de goot om maar 'n dramatisch voorbeeld te geven. Ik kan uit je posts makkelijk opmaken dat je echt niet dom bent, de termen die je gebruikt zie je de meeste 15-jarige toch echt nog niet gebruiken. Probeer gewoon de draad op te pakken, en vol te houden met het stoppen van regelmatig drugs(kruiden)gebruikhaha
Vraag nou niet naar de bekende weg.bier zei:Groener gras zei:Ik ben nieuw hier, maar ga dan niet denken dat ik weinig van drugs weet, nootmuskaat helaas wat minder maargoed, ik heb het nooit zo op dingen die mijn moeder in de keuken gebruikt. ik heb wel vaker van mensen in m'n omgeving gehoord dat ze het wel eens geprobeerd hebben, maar dat ze erna toch wel last hebben van een bepaald soort kater ( misschien verklaart dat je hoofdpijn ) en soms ook wel een bad trip. Ik adviseer je om te kappen met het nootmuskaat, en als je je down voelt zou je eigenlijk gewoon net als iedere Nederlander net zo goed een joint kunnen roken haha, en dat is de laatste tijd absoluut niet meer moeilijk om aan te komen. ( en ik wil dan niet zeggen dat je je nu moet gaan focussen op het gebruiken van wiet/hasj ) En dat sommige dingen je echt niets meer boeien, daar heb ik zelf ook weleens last van.. maar als je je school enz. nu zou laten vallen heb je helemaal geen toekomst meer voor ogen en eindig je snel genoeg in de goot om maar 'n dramatisch voorbeeld te geven. Ik kan uit je posts makkelijk opmaken dat je echt niet dom bent, de termen die je gebruikt zie je de meeste 15-jarige toch echt nog niet gebruiken. Probeer gewoon de draad op te pakken, en vol te houden met het stoppen van regelmatig drugs(kruiden)gebruikhaha
Weet jij dan misschien waar ik aan wiet/hasj kan komen?
Petrovic zei:Vraag nou niet naar de bekende weg.bier zei:Groener gras zei:Ik ben nieuw hier, maar ga dan niet denken dat ik weinig van drugs weet, nootmuskaat helaas wat minder maargoed, ik heb het nooit zo op dingen die mijn moeder in de keuken gebruikt. ik heb wel vaker van mensen in m'n omgeving gehoord dat ze het wel eens geprobeerd hebben, maar dat ze erna toch wel last hebben van een bepaald soort kater ( misschien verklaart dat je hoofdpijn ) en soms ook wel een bad trip. Ik adviseer je om te kappen met het nootmuskaat, en als je je down voelt zou je eigenlijk gewoon net als iedere Nederlander net zo goed een joint kunnen roken haha, en dat is de laatste tijd absoluut niet meer moeilijk om aan te komen. ( en ik wil dan niet zeggen dat je je nu moet gaan focussen op het gebruiken van wiet/hasj ) En dat sommige dingen je echt niets meer boeien, daar heb ik zelf ook weleens last van.. maar als je je school enz. nu zou laten vallen heb je helemaal geen toekomst meer voor ogen en eindig je snel genoeg in de goot om maar 'n dramatisch voorbeeld te geven. Ik kan uit je posts makkelijk opmaken dat je echt niet dom bent, de termen die je gebruikt zie je de meeste 15-jarige toch echt nog niet gebruiken. Probeer gewoon de draad op te pakken, en vol te houden met het stoppen van regelmatig drugs(kruiden)gebruikhaha
Weet jij dan misschien waar ik aan wiet/hasj kan komen?
![]()