Coke klachten (?????)

P-Bash

Newbie
Ik heb in de laatste weken 2x coke 'gesnoven'. De laatste keer was vorige woensdag en was veel. Vraag me niet meer hoeveel, was in cominatie met 'lots of alcohol', dus das wat vaag... :sunglasses:
Nu heb ik sinds vrijdag echt veel last: ben super duizelig, kan me niet concentreren, denk constant na, ben onrustig, wil alleen maar slapen.......... Is dit normaal? :confused: :confused: :confused:
Vandaag is het een week geleden, dus ik kan me moeilijk voorstellen dat de gevolgen zich zolang laten gelden.. Vooral die duizeligheid en concentratieprobs zijn hatelijk, moet namelijk vrijdag een essay indienen, en zo graak ik nergens :P ..
Kan er mij iemand geruststellen?lol

Thanx in advance!!

Ellesdee

Badass junkie
Nadelige effecten:
uitwerking: rusteloos, geïrriteerd, neerslachtig en sterke drang naar meer
hogere dosissen: angst, paranoïa, agressie en psychische klachten
De kater
Cocaïne doet een grote aanspraak op de reserves in je lichaam. De dagen na cocaïne gebruik kun je erg moe zijn. Tevens kun je je de dagen na gebruik neerslachtig voelen.

Afbraak van cocaïne
Een uur na gebruik is de concentratie cocaïne in je bloed maximaal. Hierna halveert de hoeveelheid in je bloed ieder uur. Na 5 uur is 98% van de cocaïne uit je bloed. De afbraakstoffen blijven maximaal een week in je lichaam aanwezig en dus aantoonbaar.

Alcohol en cocaïne
De combinatie van alcohol en cocaïne vormt in je bloed de stof coca-ethyleen. Deze stof is een extra belasting voor hart- en bloedvaten en de lever. Omdat cocaïne je wakkerder en fitter laat voelen kun je veel meer drinken als je gesnoven hebt. De kater de dag daarna is echter wel ontzettend groot, omdat je meer gedronken hebt dan dat je normaal zou kunnen. Als je alcohol en cocaïne vaak gelijktijdig gebruikt kan het ook moelijker zijn om met cocaïne te stoppen. Op het moment dat je een paar drankjes op hebt kan er een ontzettend sterke drang naar coke ontstaan.

P-Bash

Newbie
Thx!!!!

Dus... afwachten tot het verdwijnt?? of kan het in sommige gevallen zijn dat deze klachten blijvend zijn? of ben ik hier alles aan het dramatiseren? :grin:

Holden

Bewuste gebruiker
Als je nu ff stopt met gebruiken verdwijnen die klachten wel.

En als ik een essay moest indienen onder de bijwerkingen van coke zou ik denkelijk ook geneigd zijn de dingen wat te dramatiseren :)

Succes ermee!

Ellesdee

Badass junkie
P-Bash zei:
Thx!!!!

Dus... afwachten tot het verdwijnt?? of kan het in sommige gevallen zijn dat deze klachten blijvend zijn? of ben ik hier alles aan het dramatiseren? :grin:
blijvend is t niet, maar je hebt idd wel ff nodig om te herstellen

Judas

Wijs gebruiker
P-Bash zei:
Nu heb ik sinds vrijdag echt veel last: ben super duizelig, kan me niet concentreren, denk constant na, ben onrustig, wil alleen maar slapen.......... Is dit normaal? Kan er mij iemand geruststellen?lol

Don't worry, dit zijn standaardklachten bij buitensporig gebruik. Je hart en je hersenen krijgen daar een flinke klap van. Meestal knap je binnen anderhalve week wel weer op, maar het herstel van de aangerichte schade heeft zijn tijd nodig.
Tips om sneller op te knappen. Koop morgen een pot L-Tyrosine capsules. Slik 's morgens 100 mg in combinatie met een vitamine c tablet (1000Mg). Doe dit 's middags opnieuw. Schaf tevens een pot htp 5 capsules aan. Slik daar 100 mg voor het slapen van. Van deze suplementen knap je razendsnel op. Ik spreek uit ervaring.

Multivatimes, vita B6 en sint janskruid erbij zijn echte aanraders om nog sneller weer lekker in je vel te zitten. En goede, gezonde maaltijden en het liefst ff wat sporten/wandelen/fietsen.

ZO TE HOREN BEN JE STEVIG GESLOOPT EN IS JE BODY FLINK ONTREGELD.
WAS DIT HET WAARD?

COCAINE LIJKT HEERLIJK SNOEPGOED MAAR HET IS HET IS GEMALEN SATANSSTRONT.

NU VOEL JE JEZELF EEN WRAK
BINNEN EEN JAAR IS JE KARAKTER AANGETAST DOOR DIT GIF
HERKEN JE JEZELF NOG MAAR NAUWELIJKS OP ZELDZAME MOMENTEN WAAROP HERINNERINGEN AAN BETERE TIJDEN NOG EVEN NAAR BINNEN SIJPELEN IN JE VERNAUWDE BEWUSTZIJN.

P-Bash

Newbie
Wasn't worth it at all :flushed: ..
De eerste keer viel het mee, de tweede keer dus heel wat minder.. Wees gerust, had nog wat coke liggen, die ligt al in de vuilbak (excuses aan alle fans :wink: ). Voel me echt rot en super schuldig.. En wil me graag vlug terug de oude voelen!! Niks is uiteindelijk beter dan gwoon jezelf echt voelen, lol... nu is alles zo wazig..
Soit, ik hou het dus enkel bij alcohol in het vervolg! Blijkbaar kan m'n lichaam dit alles niet aan :tongueout:, misschien ook te maken met de grote dosis, maar het geeft toch aan wat het met een mens doet... Wil niet denken wat jarenlang gebruik met je doet!
Enfin, thx voor je advies :wink: ..

grtzzz

Judas

Wijs gebruiker

acidboy

Badass junkie
Ellesdee zei:
Nadelige effecten:
uitwerking: rusteloos, geïrriteerd, neerslachtig en sterke drang naar meer
hogere dosissen: angst, paranoïa, agressie en psychische klachten
De kater
Cocaïne doet een grote aanspraak op de reserves in je lichaam. De dagen na cocaïne gebruik kun je erg moe zijn. Tevens kun je je de dagen na gebruik neerslachtig voelen.

Afbraak van cocaïne
Een uur na gebruik is de concentratie cocaïne in je bloed maximaal. Hierna halveert de hoeveelheid in je bloed ieder uur. Na 5 uur is 98% van de cocaïne uit je bloed. De afbraakstoffen blijven maximaal een week in je lichaam aanwezig en dus aantoonbaar.

Alcohol en cocaïne
De combinatie van alcohol en cocaïne vormt in je bloed de stof coca-ethyleen. Deze stof is een extra belasting voor hart- en bloedvaten en de lever. Omdat cocaïne je wakkerder en fitter laat voelen kun je veel meer drinken als je gesnoven hebt. De kater de dag daarna is echter wel ontzettend groot, omdat je meer gedronken hebt dan dat je normaal zou kunnen. Als je alcohol en cocaïne vaak gelijktijdig gebruikt kan het ook moelijker zijn om met cocaïne te stoppen. Op het moment dat je een paar drankjes op hebt kan er een ontzettend sterke drang naar coke ontstaan.

Dat ctrl + c --> ctrl + v ligt jou zo goed he jessica. :)

Bovenaan