Crystal Meth / ICE iemand ervaring?

Mindless1985

Badass junkie
Zeer extreem overdreven ook. Je gaat er ook niet mooi uitzien als je een jaar lang elke dag aan de pep zit. Natuurlijk is het slecht voor je, maar het is echt heel erg zwaar overdreven door de amerikaanse overheid.

disaster

Bewuste gebruiker
Ja ik weet dat de overheid ook erg overdreven doet. Toen ik voor de 1e keer speed dacht te gebruiken, had ik meth gekregen (kwam ik later pas achter). Ik ging echt supervaag en was daarna wel 4 dagen ziek (zonder overdrijven). Er verschenen ook kleine wondjes op m'n polsen en werd een beetje paranoide. Toen dat voorbij was heb ik het nog 1X gedaan en was weer even ziek. De keren ernaa dat ik gebruikte was toch heel anders. Wat minder hard en ook niet zo'n spacend effect. Na de tijd was ik ook wat minder brak.
Maar waarom Meth gebruiken als je ook goede PEP kunt krijgen? Ik weet toch zeker dat je een stuk langer leeft dan als je op de gewone pep zit.

DjTrips

Bewuste gebruiker
disaster zei:
Dzy zei:
En dat zeg je met zo'n signature? :P

ja idd :P

tis gewoon TE erg, allééé, je moet ook beetje de limiet kennen hé, der is altijd wel iets zwaarders voor de misters Xtreme... moet uzelf zeer goed kennen voor je grenzen verlegt en eens goed nadenken want alles na de basic drugs kan rare invloed hebben die tijdelijk of blijvend is...

Flut

Belezen gebruiker
De verhalen rond meth zijn echt onzin, zelf ook een aantal keren meth gebruikt en zo veel steld et echt niet voor.

Gewoon niet teveel nemen, je word er minder gaar van dan van gewoon amfethamine en je kop blijft er ook frisser uit zien.

Wat mij betreft heb ik dit spul liever dan speed.
Maarja ben sowieso niet zo'n speed nakker, tis gewoon te slecht om vaak te doen.

Ken je grenzen!

flashkop

Bewuste gebruiker
ja maar het begint gewoon erg te worden bij spuiten, maar dat heb je met spuiten altijd wel heb ik de indruk...

DjTrips

Bewuste gebruiker
Dzy zei:
Zeer extreem overdreven ook. Je gaat er ook niet mooi uitzien als je een jaar lang elke dag aan de pep zit. Natuurlijk is het slecht voor je, maar het is echt heel erg zwaar overdreven door de amerikaanse overheid.

houston, i think we got a problem :tearsofjoy:

disaster

Bewuste gebruiker
Flut zei:
De verhalen rond meth zijn echt onzin, zelf ook een aantal keren meth gebruikt en zo veel steld et echt niet voor.

Gewoon niet teveel nemen, je word er minder gaar van dan van gewoon amfethamine en je kop blijft er ook frisser uit zien.

Wat mij betreft heb ik dit spul liever dan speed.
Maarja ben sowieso niet zo'n speed nakker, tis gewoon te slecht om vaak te doen.

Ken je grenzen!

Meth is de sterkste vorm van amphetamine hoor :) . Je gaat er zeker wel slechter van uitzien dan normale speed.

En wat ze in dit topic bedoelen is geen normale meth, maar crystal-meth. Of heb ik dit fout?

dingo

Belezen gebruiker
Amerikaanse overheid overdrijft met alles ze zeggen zelfs dat gewon wiet even gevaarlijk is als heroine :wave: ja my ass :mrgreen:

maar zou zelf tog gn meth gebruiken want ben niet echt zo'n pep mens :)

DjTrips

Bewuste gebruiker
dingo zei:
Amerikaanse overheid overdrijft met alles ze zeggen zelfs dat gewon wiet even gevaarlijk is als heroine :wave: ja my ass :mrgreen:

maar zou zelf tog gn meth gebruiken want ben niet echt zo'n pep mens :)

lol wiet en heroine :tongueout: geen verschil in gevaarlijkheid :P

btw : ivm met die meth, das gwn iemand die door de pep anorexia heeft gekregen, iets wat je zonder pep ook kan hebben en vaker voorkomt bij niet verslaafde, dusja :) go figure :wave: :wave: :wave:

Flut

Belezen gebruiker
Meth is de sterkste vorm van amphetamine hoor :) . Je gaat er zeker wel slechter van uitzien dan normale speed.

Yep, maar ik heb et idee dat in normale speed meer rommel zit dan in meth, maar dat kan natuurlijk ook makkelijk per batch verschillen hehe. :)

berbe

Bewuste gebruiker
disaster zei:
matthijs zei:
sick_pervert zei:
een gram meth kost daar tussen de 10 en 15 dollar
edit, of was dat nou een halve gram :rolleyes:
anyway, zeker geen 60 voor een gram

Ik dacht eigenlijk ook dat het 60 euro per gram was. Kan het verder nergens op baseren ben ik bang.

Je kunt ook nog onderscheid maken tussen meth en crystal-meth :) .
Crystal is vele malen sterker. Je kunt niet 1 gram opsnuiven binnen enkele dagen zonder een overdosis te krijgen.

meth is crystal meth het is allemaal methamfetamine hoor

en idd netzoals bij heroine is een ervare gebruiker zijn dosis al kort bij dodelijk voor een beginner

berbe

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
zal niet hetzelfde zijn hoor, de werking verschilt ook e

idd het is en blijft een andere stof
en die stof maakt ook andere stoffe vrij in je lichaam
in dit geval maakt meth veel andere stoffe vrij die speed niet vrij maakt

willem1984

Belezen gebruiker

Zoals zovele Amerikanen was jodie sweetin (full house) ook aantal jaren verslaafd aan Meth maar ze is succesvol afgekickt, en zie je het aan haar gezicht nou ik niet!.

Telefoon

Wijs gebruiker
het lijkt me zwaar heftige shit ...

ik ga even rond vragen bij kennisen om hun ervaring..

vrienden die aan harddugs zitten heb ik niet alleen kennisen :) maar goed

ook :grin: :grin: :openmouth:

Fishhead07

Wijs gebruiker
weet je wat het is alle hardrugs zijn erg verslavend en op lan ge termijn erg slevcht voor je.

En als je gewoonj met mate gebruikt dan kan je best Metamfetamine uitproberen in plaats van gewoone speed alleen denk ik dat als je eenmaal Metamfetamine hebt geprobeerd dat je dan veel speed moet nemen om in de buurt te komen van dat effect of dat je alleen nog maar Metamfetamine wilt.

Maarja ik wil het keertje proberen. Ben toch benieuwd wat het nou kost in noord holland zal is rond vragen. Speed is 5 euro dus zal dit rond de 15 zijn denk ik voor een grammetje.

Shabba

Newbie
Heb op internet politie foto's gezien...nou de meeste zagen na een half jaar ice gebruikt te hebben net zo erg uit als iemand die 20 jaar verslaafd is aan coke en bruin en slecht er bij eet. De lui die er jaren aan zaten herkende je niet eens meer al was t je eigen zoon of dochhter zo lelijk zagen ze eruit. was er gewoon van in shock. En vriend van me las ergens dat iemand een vraag stelde over wat er in zat. Nou dat wil je niet eens weten dat gaat nog veeeeel verder als speed. Blijf er aub van af of probeer t een x en laat het daar dan bij.

Mindless1985

Badass junkie
Shabba zei:
Heb op internet politie foto's gezien...nou de meeste zagen na een half jaar ice gebruikt te hebben net zo erg uit als iemand die 20 jaar verslaafd is aan coke en bruin en slecht er bij eet. De lui die er jaren aan zaten herkende je niet eens meer al was t je eigen zoon of dochhter zo lelijk zagen ze eruit. was er gewoon van in shock. En vriend van me las ergens dat iemand een vraag stelde over wat er in zat. Nou dat wil je niet eens weten dat gaat nog veeeeel verder als speed. Blijf er aub van af of probeer t een x en laat het daar dan bij.

En nog een slachtoffer van de Amerikaanse propaganda. Een amerikaanse vriendin van me is verslaafd geweest, bijna een jaar lang. Ze ziet er gezonder uit dan de meeste mensen die ik ken.. genoeg vrienden uit Amerika gebruiken het zo eens per twee maanden, dan hebben ze er oook weer even genoeg van. Foto manipulatie is een veelgebruikt wapen bij de Amerikaanse overheid. Ook bij Oprah en andere talkshows.

Bovenaan