Mindless1985
Badass junkie
Zeer extreem overdreven ook. Je gaat er ook niet mooi uitzien als je een jaar lang elke dag aan de pep zit. Natuurlijk is het slecht voor je, maar het is echt heel erg zwaar overdreven door de amerikaanse overheid.
Dzy zei:En dat zeg je met zo'n signature? :P
disaster zei:Dzy zei:En dat zeg je met zo'n signature? :P
ja idd :P
Dzy zei:Zeer extreem overdreven ook. Je gaat er ook niet mooi uitzien als je een jaar lang elke dag aan de pep zit. Natuurlijk is het slecht voor je, maar het is echt heel erg zwaar overdreven door de amerikaanse overheid.
Flut zei:De verhalen rond meth zijn echt onzin, zelf ook een aantal keren meth gebruikt en zo veel steld et echt niet voor.
Gewoon niet teveel nemen, je word er minder gaar van dan van gewoon amfethamine en je kop blijft er ook frisser uit zien.
Wat mij betreft heb ik dit spul liever dan speed.
Maarja ben sowieso niet zo'n speed nakker, tis gewoon te slecht om vaak te doen.
Ken je grenzen!
Dzy zei:Dat is hetzelfde.
dingo zei:Amerikaanse overheid overdrijft met alles ze zeggen zelfs dat gewon wiet even gevaarlijk is als heroineja my ass
![]()
maar zou zelf tog gn meth gebruiken want ben niet echt zo'n pep mens![]()

Meth is de sterkste vorm van amphetamine hoor. Je gaat er zeker wel slechter van uitzien dan normale speed.
disaster zei:matthijs zei:sick_pervert zei:een gram meth kost daar tussen de 10 en 15 dollar
edit, of was dat nou een halve gram![]()
anyway, zeker geen 60 voor een gram
Ik dacht eigenlijk ook dat het 60 euro per gram was. Kan het verder nergens op baseren ben ik bang.
Je kunt ook nog onderscheid maken tussen meth en crystal-meth.
Crystal is vele malen sterker. Je kunt niet 1 gram opsnuiven binnen enkele dagen zonder een overdosis te krijgen.
Jeller zei:zal niet hetzelfde zijn hoor, de werking verschilt ook e
Shabba zei:Heb op internet politie foto's gezien...nou de meeste zagen na een half jaar ice gebruikt te hebben net zo erg uit als iemand die 20 jaar verslaafd is aan coke en bruin en slecht er bij eet. De lui die er jaren aan zaten herkende je niet eens meer al was t je eigen zoon of dochhter zo lelijk zagen ze eruit. was er gewoon van in shock. En vriend van me las ergens dat iemand een vraag stelde over wat er in zat. Nou dat wil je niet eens weten dat gaat nog veeeeel verder als speed. Blijf er aub van af of probeer t een x en laat het daar dan bij.