Dagboek van verslaafde die afkickt van speed

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

inner_search

Badass junkie
Ja, ik vind het namelijk niet relevant en vraag mijzelf af waarom iemand dit soort dingen benoemt. Ik stel een vraag, omdat ik benieuwd ben naar andermans denkwijze.
Mijn Portugese , Franse , Duitse , zuid Afrikaanse, eindeloze lijst aan collega's noem ik ook ik ook zo , en zij noemen mij hun Belgische collage.
Nix mis mee.

Ik vraag me af waarom je zo gefrustreerd bent ?.
We zijn hier geen racisten op het forum en hebben ook niet de behoefte aan leden die aangeving geven tot (Ik denk zelfs dat dit een regel is(?).)
Je kan ook gewoon zeggen mijn zwarte vriend ging de trap op, is ook niet beledigend . Dat heet detaille , dat heeft nix met relevant te maken.

Ganggang💯

Badass junkie
Ja, ik vind het namelijk niet relevant en vraag mijzelf af waarom iemand dit soort dingen benoemt. Ik stel een vraag, omdat ik benieuwd ben naar andermans denkwijze.
Jij vindt het niet relevant. Maar misschien de poster wel. Wat maakt het verder uit? Of ze nou Pools, Nederlands, Duits of Braziliaans is, overlast is overlast.

• Like
Waarderingen: Syl

Malina

Experimenterende gebruiker
Mijn Portugese , Franse , Duitse , zuid Afrikaanse, eindeloze lijst aan collega's noem ik ook ik ook zo , en zij noemen mij hun Belgische collage.
Nix mis mee.

Ik vraag me af waarom je zo gefrustreerd bent ?.
We zijn hier geen racisten op het forum en hebben ook niet de behoefte aan leden die aangeving geven tot (Ik denk zelfs dat dit een regel is(?).)
Je kan ook gewoon zeggen mijn zwarte vriend ging de trap op, is ook niet beledigend . Dat heet detaille , dat heeft nix met relevant te maken.
Je bent echt dingen erbij aan het halen die ik helemaal niet heb gezegd. Ik stelde letterlijk een vraag. Waarom ben jij zo gefrustreerd om mijn vraag die niet eens gericht was aan jou?

Malina

Jij vindt het niet relevant. Maar misschien de poster wel. Wat maakt het verder uit? Of ze nou Pools, Nederlands, Duits of Braziliaans is, overlast is overlast.
Ik stelde de poster een vraag, meer niet. Vragen stellen mag. Begrijp niet waarom je er zo een issue van maakt.

TripJess

Bewuste gebruiker
Syl misschien is de vraag al eens gesteld of heb je ergens hier al antwoord opgegeven, maar is het definitief klaar voor je zo? Zou je denk je nooit meer gebruiken als in recreatief of zet dat je gelijk op het verkeerde been?

Perenijsje

Badass junkie
Lieve mensen, is het nou echt nodig om het dagboek van Syl hiermee te eindigen? Syl is niet meer op het forum geweest sinds de dag dat ze 1 jaar clean was op 9 maart. Dat is al meer dan een maand geleden. En ze heeft ook gezegd dat ze het dan hier zou afsluiten. Dus kleine kans dat ze nog op die vraag over die bovenbuurvrouw antwoord geeft. En ik vind dat er wel echt spijkers op laag water gezocht worden. Het is gewoon een detail in haar post en zoals ik Syl ken echt niet racistisch bedoeld.

inner_search

Badass junkie
Lieve mensen, is het nou echt nodig om het dagboek van Syl hiermee te eindigen? Syl is niet meer op het forum geweest sinds de dag dat ze 1 jaar clean was op 9 maart. Dat is al meer dan een maand geleden. En ze heeft ook gezegd dat ze het dan hier zou afsluiten. Dus kleine kans dat ze nog op die vraag over die bovenbuurvrouw antwoord geeft. En ik vind dat er wel echt spijkers op laag water gezocht worden. Het is gewoon een detail in haar post en zoals ik Syl ken echt niet racistisch bedoeld.
Het was hellemaal niet mij bedoeling om haat dagboek zo af te sluiten nee , maar zoals je zelf zegt spijkers en laag water..
Ik had niet hoeven reageren , maar deed het toch en heb er geen spijt van.

Ookal nam Moeheid en irritatie namen gisteren den bovenhand..

Als syl hier echt nooit meer komt , vind ik persoonlijke dat mss een mod alle comments kan verwijderen na haar "afwezigheid" die nix te maken hebben met het dagboek.
En er dan een sticky van maken ? Zodat andere mensen mss geïnspireerd raken door het topic , en het niet in de vergeetput geraakt.

@Roze Olifant @MacLeod @Mezelf @Eik

Stel meer iets voor eh..

Malina

Maar niemand, teminste ik niet, heeft gezegd dat het racistisch bedoelt was. Ik ben benieuwd naar de denkwijze van de mens en vroeg mijzelf oprecht af met welke reden mensen dat soort dingen benoemen. Ik had eerlijk gezegd ook niet in de gaten dat topicstarten weg was, en het was niet mijn bedoeling dit topic een nare vibe/einde te geven.

Syl

Badass junkie
Lol is dat “Poolse
Lol is dat “Poolse” echt relevant? Ik reageer op een oud bericht, i know. Maar vraag mijzelf gewoon oprecht af waarom iemand zijn afkomst erbij vermeld word.
Dacht ga weer eens x op het forum kijken.
Je vraagt je dus af waarom ik erbij vermelde dat ze Pools is?.
Dat zal ik je vertellen...
Ik woon in een appartement met in mijn trappenhuis 7 buren.
Als ik iets vertel over mijn buren aan iemand, vertel ik dat in detail zodat die gene weet over welke buren ik het heb.
Zo heb ik ook wel eens iets verteld over mijn "ghb buurman".
Zijn bijnaam komt omdat hij ghb verslaafd was.
Ik bedoel er niks respectloos mee en ik heb zeer zeker geen hekel aan buitenlanders.
Zo heb ik ook een Surinaamse, Turkse, Russische en Nederlandse buren.
Het is Mischien niet relevant maar dit is nou eenmaal hoe ik het vertel.
Ik hoop dat je vraag hiermee beantwoord is. 😊

Syl

Badass junkie
Hier ben ik weer ff...
Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes!!.
Met mij gaat het goed, ben nog steeds netjes clean. ☺
Net als iedereen vind ik de corona maatregelen ook zwaar klote.
Geen gesprekken bij huisarts, geen therapie, niet naar sportschool.
Was net op de goede weg, weer lekker begonnen met sporten en zou starten met vrijwillerswerk.
Had er enorm veel zin in en zag dit als een grote stap vooruit.
Nu alles stil ligt merk ik van mijn depressie wel meer dan voorheen.
Maar goed iedereen ondervind hinde momenteel dus we gaan gewoon door 💪

Syl

Badass junkie
Syl misschien is de vraag al eens gesteld of heb je ergens hier al antwoord opgegeven, maar is het definitief klaar voor je zo? Zou je denk je nooit meer gebruiken als in recreatief of zet dat je gelijk op het verkeerde been?
Dat is een goede vraag...
Het verlangen is er wel bv op festival.
Persoonlijk zoals ik er nu in sta denk ik niet dat het verstandig is.
De kans dat ik volledig terugval is heel erg groot.
Maar geen idee hoe ik er in toekomst over zal denken natuurlijk 😊

Perenijsje

Badass junkie
Hier ben ik weer ff...
Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes!!.
Met mij gaat het goed, ben nog steeds netjes clean. ☺
Net als iedereen vind ik de corona maatregelen ook zwaar klote.
Geen gesprekken bij huisarts, geen therapie, niet naar sportschool.
Was net op de goede weg, weer lekker begonnen met sporten en zou starten met vrijwillerswerk.
Had er enorm veel zin in en zag dit als een grote stap vooruit.
Nu alles stil ligt merk ik van mijn depressie wel meer dan voorheen.
Maar goed iedereen ondervind hinde momenteel dus we gaan gewoon door 💪
Wat fijn om weer wat van je te lezen Syl! En echt goed dat je nog steeds clean bent:clapping: Idd heel vervelend dat al die dingen nu weggevallen zijn terwijl je het net aan het opbouwen was. Zorg goed voor jezelf en hopelijk kun je straks als de maatregelen versoepeld worden gewoon de draad weer oppakken en ben je niet helemaal teruggevallen in je depressie. Dikke knuffel!!! :kissingheart::kissingheart::kissingheart:

inner_search

Badass junkie
Je bent nu zo lang en zo goed bezig !
Zou echt zonde zijn , ook voor je dochter moest je terug hervallen.
Probeer dat een nog harde houvast te maken , en gebruik nooit meer ?.
Komop eh , als je de kracht hebt om na zo een lange verslavingsweg , meer dan een jaar clean te blijven , zeer knap.
Dan denk ik dat je imo de kracht hebt om nooit meer speed te nemen.

Leuk te horen dat het goed gaat 😌😊

Syl

Badass junkie
Je bent nu zo lang en zo goed bezig !
Zou echt zonde zijn , ook voor je dochter moest je terug hervallen.
Probeer dat een nog harde houvast te maken , en gebruik nooit meer ?.
Komop eh , als je de kracht hebt om na zo een lange verslavingsweg , meer dan een jaar clean te blijven , zeer knap.
Dan denk ik dat je imo de kracht hebt om nooit meer speed te nemen.

Leuk te horen dat het goed gaat 😌😊
Dank je wel..!!.
Ookal zal het verlangen soms echt nog wel aanwezig zijn, speed is afgesloten hoofdstuk
Xtc weet ik niet maar beste is helemaal geen drugs meer.
Als ik eenmaal weer iets zou gebruiken is de kans op een terugval enorm groot.
Gewoon leren weer dat het ook leuk kan zijn zonder drugs, das beste.

Natozlato

Wijs gebruiker
Ik ben blij dat je gereageerd hebt! Ik dacht dat we je mss nooit meer terug zouden zien.

Wat ontzettend fijn om te lezen dat je nog steeds clean bent!
Ja, dit is een gekke periode waarin je veel tijd krijgt om na te denken. Maar wat heerlijk hé die rust overal.

Syl

Badass junkie
Ik ben blij dat je gereageerd hebt! Ik dacht dat we je mss nooit meer terug zouden zien.

Wat ontzettend fijn om te lezen dat je nog steeds clean bent!
Ja, dit is een gekke periode waarin je veel tijd krijgt om na te denken. Maar wat heerlijk hé die rust overal.
In het begin merkte ik weinig verschil met mijn normale leven.
Ik kom normaal ook weinig ergens en veel contacten heb ik ook niet.
Maar moet zeggen als je een depressie hebt en geen gesprekken met huisarts hebt en geen therapie is dit na tijdje wel lastiger.
Ben wel begonnen weer met hardlopen, dat doe ik dan 's avonds.
Moeten gewoon alternatieven vinden he 😄

Natozlato

Wijs gebruiker
Ja, ik wandel veel in de natuur, en stukjes fietsen. Of knutselen, zelfs een kleurplaat inkleuren, daar word je zo zen van! Of diamond painting, besteld op Ali. Geen afspraken meer hebben in het weekend is wel saai, maar wel heel rustgevend!
Oh en nieuwe recepten uitproberen!

Supergoed dat je hardloop! Ik heb het voornemen al jaren, maar eraan beginnen..

Wel vervelend dat je afspraken met therapie en huisarts niet doorgaan. Doen ze niet aan videogesprekken?

TripJess

Bewuste gebruiker
Dank je wel..!!.
Ookal zal het verlangen soms echt nog wel aanwezig zijn, speed is afgesloten hoofdstuk
Xtc weet ik niet maar beste is helemaal geen drugs meer.
Als ik eenmaal weer iets zou gebruiken is de kans op een terugval enorm groot.
Gewoon leren weer dat het ook leuk kan zijn zonde
Hey dankje voor je reactie! Ik snap je erg goed en mooi dat je dat ook duidelijk van jezelf weet. Wilde nog zeggen over het sporten ga lekker thuis aan de gang, koop een paar nieuwe hardloopschoenen, maar ik las een bericht verder dat je dat al doet.

En juist nu kan online contact je ook helpen. Je bent lekker bezig ga zo door!

GroetJessss

Syl

Badass junkie
Ja, ik wandel veel in de natuur, en stukjes fietsen. Of knutselen, zelfs een kleurplaat inkleuren, daar word je zo zen van! Of diamond painting, besteld op Ali. Geen afspraken meer hebben in het weekend is wel saai, maar wel heel rustgevend!
Oh en nieuwe recepten uitproberen!

Supergoed dat je hardloop! Ik heb het voornemen al jaren, maar eraan beginnen..

Wel vervelend dat je afspraken met therapie en huisarts niet doorgaan. Doen ze niet aan videogesprekken?
Jij hebt genoeg leuke activiteiten dus.
Dat diamond painting lijkt me ook leuk.

Mijn therapeut is er mee gestopt en ik sta sowieso weer op wachtlijst voor andere.
Huisarts is druk zat dus wil hem nu ook niet tot last zijn.

Dus gewoon ff volhouden en op de dagen dat het minder gaat, denk ik "morge weer nieuwe dag en proberen we het gewoon op nieuw". 😊

Syl

Badass junkie
Hey dankje voor je reactie! Ik snap je erg goed en mooi dat je dat ook duidelijk van jezelf weet. Wilde nog zeggen over het sporten ga lekker thuis aan de gang, koop een paar nieuwe hardloopschoenen, maar ik las een bericht verder dat je dat al doet.

En juist nu kan online contact je ook helpen. Je bent lekker bezig ga zo door!

GroetJessss
Dank je wel!.
Ben inderdaad begonnen met hardlopen ja 😊.
Daarom kwam ik ook weer ff kijkje hier nemen.
Dacht ff weer beetje leven in de brouwerij. 😄

Malina

Dacht ga weer eens x op het forum kijken.
Je vraagt je dus af waarom ik erbij vermelde dat ze Pools is?.
Dat zal ik je vertellen...
Ik woon in een appartement met in mijn trappenhuis 7 buren.
Als ik iets vertel over mijn buren aan iemand, vertel ik dat in detail zodat die gene weet over welke buren ik het heb.
Zo heb ik ook wel eens iets verteld over mijn "ghb buurman".
Zijn bijnaam komt omdat hij ghb verslaafd was.
Ik bedoel er niks respectloos mee en ik heb zeer zeker geen hekel aan buitenlanders.
Zo heb ik ook een Surinaamse, Turkse, Russische en Nederlandse buren.
Het is Mischien niet relevant maar dit is nou eenmaal hoe ik het vertel.
Ik hoop dat je vraag hiermee beantwoord is. 😊
Ah, thanks voor je uitleg. Ik bedoelde ook zeker nier dat ik je uitspraak racistisch vond. Ik ben gewoon zeer geïnteresseerd in de denkwijze/psyche van de mens, en vroeg mijzelf af met welke reden het was. Soms is iets simpel en soms liggen dingen ingewikkelder. In dit geval was het gewoon een simpele benaming uit gewenning. Sorry dat mijn vraag voor zoveel berichten heeft gezorgd in je post!

Succes met alles. 😘

Syl

Badass junkie
Ah, thanks voor je uitleg. Ik bedoelde ook zeker nier dat ik je uitspraak racistisch vond. Ik ben gewoon zeer geïnteresseerd in de denkwijze/psyche van de mens, en vroeg mijzelf af met welke reden het was. Soms is iets simpel en soms liggen dingen ingewikkelder. In dit geval was het gewoon een simpele benaming uit gewenning. Sorry dat mijn vraag voor zoveel berichten heeft gezorgd in je post!

Succes met alles. 😘
Geen probleem, vragen stellen mag altijd!. 😊

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik moet het dan weer met buurman junk doen. Mag ik dat nog wel benoemen?

Die is rechts van me, buurman junk. boven heb ik een homo, rechts een alleenstaande vrouw met vermoeidheidssyndroom en onder volgens mij een wietkwekerij

Malina

Ik moet het dan weer met buurman junk doen. Mag ik dat nog wel benoemen?

Die is rechts van me, buurman junk. boven heb ik een homo, rechts een alleenstaande vrouw met vermoeidheidssyndroom en onder volgens mij een wietkwekerij
Had je nog niet door dat het gesprek was afgelopen? Ah ik zie het nu, “de leukste thuis”. Dat is graag wat je wilt zijn, en daarom speculeer je iets wat er niet is. Ik heb nergens gezegd dat iets niet mag, ik stelde een vraag. Goed lezen, en niet lezen wat je wilt lezen. Ik ben niet verantwoordelijk voor het feit dat mensen mijn simpele vraag verdraaien. Fijne avond nog :wink:

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Blij om lezen dat je, ondanks het tijdelijk wegvallen van je hulpverleningsnetwerk, nog steeds zo goed bezig bent @Syl .😊

Het zal je vast en zeker extra geloof en vertrouwen in jezelf geven dat je in deze bizarre tijd gefocust blijft op je doelen.

Keep up your great work en we hopen in de toekomst nog veel meer positiefs / leerzaams van jou te mogen lezen. 💪

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Had je nog niet door dat het gesprek was afgelopen? Ah ik zie het nu, “de leukste thuis”. Dat is graag wat je wilt zijn, en daarom speculeer je iets wat er niet is. Ik heb nergens gezegd dat iets niet mag, ik stelde een vraag. Goed lezen, en niet lezen wat je wilt lezen. Ik ben niet verantwoordelijk voor het feit dat mensen mijn simpele vraag verdraaien. Fijne avond nog :wink:
Hij heeft effectief wel z’n leuke momenten hoor. :tongueout:

Ganggang💯

Badass junkie
Het laatste wat ik hier over zeg:
Gezien iedereen zo reageert op je vraag kun je je misschien ook afvragen of het aan je vraagstelling ligt? Misschien stof tot nadenken!
Fijne dag!

Malina

Het laatste wat ik hier over zeg:
Gezien iedereen zo reageert op je vraag kun je je misschien ook afvragen of het aan je vraagstelling ligt? Misschien stof tot nadenken!
Fijne dag!
Niet omdat iets in de meerderheid is betekend dat ik (de minderheid) fout zit. Misschien ook stof om over na te denken voor jou. En nu klaar met dit gezeik, want ik stelde een vraag, en de rest besloot dit topic vol te spammen met op mij reageren en totaal niet relevante opmerkingen te maken.

Ganggang💯

Badass junkie
Niet omdat iets in de meerderheid is betekend dat ik (de minderheid) fout zit. Misschien ook stof om over na te denken voor jou. En nu klaar met dit gezeik, want ik stelde een vraag, en de rest besloot dit topic vol te spammen met op mij reageren en totaal niet relevante opmerkingen te maken.
Je blijft de aanval opzoeken met passief agressieve uitspraken merk ik. Jammer, ik had gehoopt dat mijn tip je stof tot nadenken zou geven maar je blijft vastzitten in je eigen waarheid.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan