de beek

ilyas

Bewuste gebruiker
het begon allemaal als een normale avond, rustig een jointje roken en wat chillen met vrienden. net toen ik naar huis wou vertrekken kwam ik iemand tegen op straat en ik besloot nog wat rond te gaan hangen in mijn dorp.
ik koop mezelf whisky en cola en ik mix ze. ( mijn tot toen favoriete alcoholische drank ) ongeveen 20 cl cola en 30 cl whisky.
nadat dit op was vertrok ik naar café om nog een biertje te gaan drinken. daar dronk ik 5 pintjes en ik ging naar huis. ik voelde me perfect, wel wat aangeschoten maar ik had al erger meegemaakt.
toen ging alles mis, ik weet niet meer hoe maar ik lag dus in een vrij diepe beek met mijn fiets. het water stond tot aan mijn buik en de rand van die gracht was buiten mijn bereik. ik herinner me niets meer van wat er tussen de weg van café naar de plaats van die beek was gebeurt, ook niet hoe en wanneer ik in de beek was gevallen.
na een tiental minuten was ik uit de beek en ik zie 2 vrienden die kwamen aangefietst, blijkbaar had ik hen gebeld en nog veel meer personen terwijl ik in de beek zat. (tijdens mijn black out)
toen ging alles weer mis, hier begint mijn black out weer.
ik word smorgends gewekt door een extreem razende moeder, heel het huis hing vol met modder.

iemand een soortgelijke ervaring? ik drink normaal bijna nooit maar door deze ervaring heb ik een extreme afkeer van drank. als ik nog maar de geur van whisky riek krijg ik braakneigingen.

ik vind het ook vreemd dat er bij een niet al te grote hoeveelheid alcohol een black out is ontstaan bij me :confused:

Kigh

Bewuste gebruiker
Ik ken zelf wel wat mensen die dmv de combinatie van wiet + alcohol een black out hadden, o.a..
Maar zo lang als jij en ook sinds je niet zoveel gedronken had vind ik dat toch bestwel vreemd eigenlijk. Ik heb verder geen idee waar het aan zou kunnen liggen, ik ga er gewoon vanuit dat het aan de combi lag. Hoop het voor je, in ieder geval :wink:.

azgaza

Badass junkie
Als je je niet stom dronken voelde is het inderdaad vrij appart dat je toch zo'n black out had, misschien werkte het toch sterker dan je op dat moment voelde?

ilyas

Bewuste gebruiker
Kigh zei:
Ik ken zelf wel wat mensen die dmv de combinatie van wiet + alcohol een black out hadden, o.a..
Maar zo lang als jij en ook sinds je niet zoveel gedronken had vind ik dat toch bestwel vreemd eigenlijk. Ik heb verder geen idee waar het aan zou kunnen liggen, ik ga er gewoon vanuit dat het aan de combi lag. Hoop het voor je, in ieder geval :wink:.

ik had 4 uur voor ik begon met drinken wiet gedaan niet te samen. dus dit is niet echt combineren (of wel?)
van combi krijg je idd black outs, heb ik al ondervonden maar die waren niet zo erg als deze black out.

Kigh

Bewuste gebruiker
Hmm, 4 uur vantevoren is idd eigenlijk geen combineren meer, het zit nogwel in je lichaam maar de werking is toch wel weg.

Het enige wat ik me nog zou kunnen indenken is dat iemand iets in je drinken gedaan heeft.
Ik ken mij totaal niet uit wat dat betreft maar mij is bekend dat ghb+alc nare gevolgen heeft, maar dat is meer k.o. gaan ipv het allemaal nietmeer weten.

Ik hoop dat je het nog te weten komt :wink:.

Riel

Bewuste gebruiker
je mag van geluk spreken dat je niet bent verzopen. je denkt dat je weinig op had, maar in feite had je ongeveer 13 biertjes op. onderschat nooit sterke drank.

ilyas

Bewuste gebruiker
ik herinner me juist nog een klein stukje, geen herinnering maar een gevoel. toen ik uit de beek kwam was ik helemaal nuchter, zo voelde ik me toch tenminste.
mss kan er iets in mijn drinken gedaan zijn maar ik betwijfel het.
wat kan allemaal opgelost worden in bier?

Riel

Bewuste gebruiker
dat is waarschijnlijk de adrealine die je van het koude water kreeg en van de schrik.

nightmare

Belezen gebruiker
ik zeg altijd maar zo: beter een goede sloot dan een slecht fietspad :grin:

maar dit klinkt gewoon als een geval van gruwelijk zat zijn. zat worden hoeft niet te komen door de hoeveelheid die je drinkt. of je van te voren gegeten of geblowd hebt scheelt ook heel veel. of de tijd waarin je het doet. ik heb ook vaak black-outs gehad. en ook wel eens in een sloot overnacht.. risico's van het (te) veel drinken :flushed:

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Ook meegemaakt maar de black-out hield op waar de verstikking begon.
Ik lag met m'n gezicht in de modder en had een dikke brok modder binnengekregen heb een kwartier zitten hoesten naar adem, rare bewustwording..
Ook hebben de blauwpetten me eens meegenomen na wat gedronken te hebben en heb toen hun combi ondergekotst, hiervan weet ik ook nix meer, enkel nog dat ze toen m'n ouders hebben gebeld maar die waren niet thuis. Toen heeft m'n opa me komen halen op het politiebureau, ik was terug wat tot besef gekomen en begon ladderzat te wenen als een kind omdat m'n opa me zo moest aanzien, hij heeft toen nog moeten stoppen omdat ik nog moest kotsen.
Het is duivelswater!!

Blij dat ik die troep niet meer in m'n lichaam gooi!

Flameon

Badass junkie
Onderschat whiskey cola niet. Een drankje dat er vrij onschuldig uit ziet en zeker smaakt, als je het mengt met cola. Maar je hebt er niet veel van nodig om je hersenen er een klap van te geven. Het heeft denk ik weinig met de combi te maken, maar met de hoeveelheid sterke drank in korte tijd en misschien had je een lege maag of iets dergelijks

cropp

Badass junkie
meschien combinatie met wiet??
slecht gegeten??
medicijnen??

ik ben vaak te zat thuis gekomen om nog klok te kunnen kijken maar ik heb nog nooit zo iets dergelijks mee gemaakt bij mezelf

Bovenaan