De Mayas

tomz0r

Badass junkie
Wat een onzin dit topic. Als er bij XTC zo een over blauwe mitsu's zou staan zou hij verwijderd worden.
Waarom mogen mensen bij LSD wel logo en opdruk als dosisgraadmeter beschouwen?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
tomz0r zei:
Wat een onzin dit topic. Als er bij XTC zo een over blauwe mitsu's zou staan zou hij verwijderd worden.
Ben je een beetje gefrustreerd, jongetje? Eerst die bullshit met AT, nu dit? Het moge duidelijk zijn dat LSD veel minder (na)gemaakt wordt en dus de kans veel groter is dat wanneer de opdruk hetzelfde is, de dosis dat ook zal zijn.

tomz0r

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
tomz0r zei:
Ben je een beetje gefrustreerd, jongetje? Eerst die bullshit met AT, nu dit? Het moge duidelijk zijn dat LSD veel minder (na)gemaakt wordt en dus de kans veel groter is dat wanneer de opdruk hetzelfde is, de dosis dat ook zal zijn.

Dit heb ik al vaker gezegd. En waar baseer je dat op? LSD wordt net zo goed nagemaakt, heb 3 verschillende hofmanns allemaal laten testen op verschillende doses. Precies hetzelfde als de blauwe mitsubishi pil bij xtc. Dit forum pleit toch voor veilig gebruik? Geef mensen dan niet als mod een vals gevoel van veiligheid.
Dit is niet uit frustratie. Ik vind het gewoon onzin. Jij baseert je informatie over opdrukken van LSD op niks of hooguit uit je persoonlijke omgeving. Dat is geen graadmeter.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
tomz0r zei:
Dit heb ik al vaker gezegd. En waar baseer je dat op? LSD wordt net zo goed nagemaakt, heb 3 verschillende hofmanns allemaal laten testen op verschillende doses. Precies hetzelfde als de blauwe mitsubishi pil bij xtc. Dit forum pleit toch voor veilig gebruik? Geef mensen dan niet als mod een vals gevoel van veiligheid.
Dit is niet uit frustratie. Ik vind het gewoon onzin.
Wat? Heb ik als mod nu ineens een voorbeeldfunctie? Ik zeg dat de kans groter is dat het dezelfde zijn, niet dat je zekerheid hebt. Ik baseer dat op eigen ervaring en verhalen van anderen.

tomz0r

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
tomz0r zei:
Dit is niet uit frustratie. Ik vind het gewoon onzin.
Wat? Heb ik als mod nu ineens een voorbeeldfunctie? Ik zeg dat de kans groter is dat het dezelfde zijn, niet dat je zekerheid hebt. Ik baseer dat op eigen ervaring en verhalen van anderen.

Als mod heb je een voorbeeldfunctie ja. jij bent ook degene die op mij reageert en dus de verantwoording neemt, jij voelde je aangesproken.
Ik vind het nog steeds bullshit dat er bij LSD er hier wel gezegd kan worden wat er op je zegel zit en bij MDMA niet.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
tomz0r zei:
Als mod heb je een voorbeeldfunctie ja. jij bent ook degene die op mij reageert en dus de verantwoording neemt, jij voelde je aangesproken.
Ik vind het nog steeds bullshit dat er bij LSD er hier wel gezegd kan worden wat er op je zegel zit en bij MDMA niet.
Ik voel me aangesproken? Ik zag iets waar ik het niet mee eens ben en reageer daar op. Zal een saai forum worden als iedereen alleen op posts reageert waarbij hij zich persoonlijk aangesproken voelt, niet? En moet ik mezelf nu gaan quoten, nee toch? De kans is nu eenmaal groter en jij bent de enige die erover klaagt, dus blijft het voorlopig staan.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Heel appart, tomzOr heeft gelijk in de zin van dat je met geen mogelijkheid zeker kan zijn wat er op je zegels zit tenzij je het hebt laten testen of ze zelf hebt gemaakt. Maar goed, buiten dat gelijk heeft ExceptionalInsight nergens gezegd dat hij aan de opdruk wist wat er op die zegel zit. Ik neem aan dat hij ze heeft laten testen, aangezien hij zelf hier zo'n voorstander van is. Maar ook uit eigen of ander mans ervaring kun je veel info halen. Maar dat wil inderdaad niet zeggen dat een ander dezelfde heeft.

Gaat het nog ergens over? :P

Bolea

Belezen gebruiker
Wat een heisa voor niks :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Enorm flauw om te ruzieën op zijn verjaardag-dag,de schuld ligt bij mij en niet Exceptional Insight,want ik ben begonnen over de mayas.
Tomzor je bent echt een zielig en jaloers persoon :(

tomz0r

Badass junkie
Bolea zei:
Enorm flauw om te ruzieën op zijn verjaardag-dag,de schuld ligt bij mij en niet Exceptional Insight,want ik ben begonnen over de mayas.

Ruzie? Waar?
Ik vind gewoon dat dit soort topics waarbij opdruk en kleur van zegels besproken worden niet nuttig zijn en een vals gevoel van veiligheid kunnen geven.

En ik ben idd fucking jaloers op iemand die ik niet ken, niks over weet, nooit heb gesproken en nooit heb gezien. Wat een onzin.
In tegenstelling tot jou laat ik mijn mening over mensen persoonlijk weg. Helemaal als het nergens op gebaseerd is.

Bolea

Belezen gebruiker
tomz0r zei:
Bolea zei:

Ruzie? Waar?
Ik vind gewoon dat dit soort topics waarbij opdruk en kleur van zegels besproken worden niet nuttig zijn en een vals gevoel van veiligheid kunnen geven.

En ik ben idd fucking jaloers op iemand die ik niet ken, niks over weet, nooit heb gesproken en nooit heb gezien. Wat een onzin.
In tegenstelling tot jou laat ik mijn mening over mensen persoonlijk weg. Helemaal als het nergens op gebaseerd is.

Begrijp je mijn kwaadheid niet?OK,nogmaals dan:Enorm flauw om te ruzieën op zijn verjaardag-dag,uit respect doe je dat gewoon niet!

Ruzie? Waar?...citeer je hierboven.
Last van geheugenverlies ofzo?zie enkele recente Quotes van jou hieronder.
-http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=8&t=21146&p=614797#p614666(goa cultuur en hippies
uitschelden,waarom?)
-http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=8&t=21146&p=614797#p614814(trippen is fuckin'gevaarlijk,maar is dat niet zo met alle drugs?
komaan zeg!)
-http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=8&t=21146&p=614797#p614820(zo gemakkelijk gefrustreerd?lees dan niet deze topics hé...ik heb gelijk.punt,
zo worden discussies met jou overbodig toch?)
-http://www.drugsforum.nl/memberlist.php?mode=viewprofile&u=5983(Tja mayas onzin,wat stelt dit dan voor?Hiervan krijg ik echt wel de slappe lach hoor!)

Neen ik haat je niet,maar wees eens vriendelijker en respectvoller voor sommige personen hier op DF aub.

Dat erover mayas wel mag geproken worden en niet over xtx(namen),weet ik niet.
De logica zelf zegt mij iets van"LSD is veeelllll schaarser dan XTC",begin maar eens topics te openen met al die verschillende XTC namen...zie je het oneindig lang lijstje al voor je?

MVG
Bolea :wave:

tomz0r

Badass junkie
Bolea zei:
tomz0r zei:
Bolea zei:

Ruzie? Waar?

Begrijp je mijn kwaadheid niet?OK,nogmaals dan:Enorm flauw om te ruzieën op zijn verjaardag-dag,uit respect doe je dat gewoon niet!

Ruzie? Waar?...citeer je hierboven.
Last van geheugenverlies ofzo?zie enkele recente Quotes van jou hieronder.
-http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=8&t=21146&p=614797#p614666(goa cultuur en hippies
uitschelden,waarom?)
-http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=8&t=21146&p=614797#p614814(trippen is fuckin'gevaarlijk,maar is dat niet zo met alle drugs?
komaan zeg!)
-http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=8&t=21146&p=614797#p614820(zo gemakkelijk gefrustreerd?lees dan niet deze topics hé...ik heb gelijk.punt,
zo worden discussies met jou overbodig toch?)
-http://www.drugsforum.nl/memberlist.php?mode=viewprofile&u=5983(Tja mayas onzin,wat stelt dit dan voor?Hiervan krijg ik echt wel de slappe lach hoor!)

Neen ik haat je niet,maar wees eens vriendelijker en respectvoller voor sommige personen hier op DF aub.

Dat erover mayas wel mag geproken worden en niet over xtx(namen),weet ik niet.
De logica zelf zegt mij iets van"LSD is veeelllll schaarser dan XTC",begin maar eens topics te openen met al die verschillende XTC namen...zie je het oneindig lang lijstje al voor je?

MVG
Bolea :wave:

Ik stel inderdaad dingen ter discussie. Die zogenaamde stereotype hippiecultuur, psychedelicaverheerlijking en nog meer dingen die jij noemt vind ik onzin.
Dat jij je daarmee persoonlijk aangesproken voelt is jouw probleem. Dat je mij er mee gaat beledigen als zielig figuur is ook jouw probleem.
Ik ben het niet eens met veel mensen hier en ik zeg gewoon wat ik denk.

Ik hou mijn mening over jou lekker voor mezelf omdat ik je niet ken. Ook al zegt deze onzin wel iets over jou.

Of ben je vandaag jarig? Sorry dat ik dan dingen ter discussie heb gesteld waar jij het niet mee eens bent. :')

TrippyShit

Badass junkie
tomz0r zei:
Ik stel inderdaad dingen ter discussie. Die zogenaamde stereotype hippiecultuur, psychedelicaverheerlijking en nog meer dingen die jij noemt vind ik onzin.
Dat jij je daarmee persoonlijk aangesproken voelt is jouw probleem. Dat je mij er mee gaat beledigen als zielig figuur is ook jouw probleem.
Jammer van je ban. Snel weer terug komen :P Denk de DFer waar ik het meeste in kan vinden en het veel te vaak mee eens ben..

Wat heeft dat met dit topic te maken? Niks, maar ik keek toevallig en wou het gewoon even melden :wave:

Oom Klaas

Badass junkie
Toch geef ik 'm gelijk, je print zegt helemaal NIETS.
Ik kan ook thuis een printje maken, wat vloeibare lsd van een maat van me kopen (onwaarschijnlijk dat het nog niet op is, maar dat terzijde) en dat er op druppelen.
Dan doe ik 300 mics per zegel, en neem de print van de meest zwakke zegel.

Oom Klaas

Badass junkie
Ik zeg op mijn beurt ook weer niet dat iemand anders zegt dat hij ongelijk heeft.
Ik geef hem alleen gelijk,
dat is alles.

edit:
Er is wel meer, ik wou het zelf ook nog duidelijk maken, wat overigens overbodig is.

Bolea

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
tomz0r zei:
Jammer van je ban. Snel weer terug komen :P Denk de DFer waar ik het meeste in kan vinden en het veel te vaak mee eens ben..

Wat heeft dat met dit topic te maken? Niks, maar ik keek toevallig en wou het gewoon even melden :wave:

Mooi van jou TrippyShit om je vriend te verdedigen :wink:
Hoezo een ban?Hopelijk mijn fout niet ofzo :openmouth:
Ik ben het niet eens met je vriend,maar hij heeft evenveel recht op een mening als een ander.
Wel jammer dat je vriend zo negatief reageert op mij of anderen...is hij altijd zo geweest "Trippy "of heeft hij een mindere periode?
Prettig weekend vanwege Bolea :wave:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Ik snap deze discussie niet...
Tomz0r spreekt toch gewoon iets uit dat naast zijn mening, ook nog eens op feiten gebaseerd is?
Wat is daar het probleem van?

Blotterart zegt niks over het aantal ug wat erop zit, wat Oom Klaas dus al zei. (maar blotterart is wel leuk om te sparen! al de verschillende plaatjes! :grin: )
En stereotype hippiecultuur met psychedelicaverheerlijking, dát is een mening, die ik, persoonlijk en deels, over het algemeen gezien wel deel.
Maarja, zo heb je ook stereotype speedfreaks: kaal, aggressief, luistert naar hardcore, is net 16 en racistisch.

Ik denk dat mensen ervoor kiezen om een stereotype aan te hangen. :)

Maar goed, nog veel plezier met discussiëren! ^^
kusje! :hearteyes:

Bolea

Belezen gebruiker
Pakje suiker,ik begrijp het ook niet zo best deze discussie.
Ik heb gewoon 2 mayazegeltjes kunnen bemachtigen(getest op 180 ug)en opeens wordt hier heen en terug gediscussieerd .
Ik krijg nu echt de slappe lach omdat ik hier fier als een pauw vermeld heb dat ik ocharme 2 mayatrips in bezit heb :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Bolea zei:
Pakje suiker,ik begrijp het ook niet zo best deze discussie.
Ik heb gewoon 2 mayazegeltjes kunnen bemachtigen(getest op 180 ug)en opeens wordt hier heen en terug gediscussieerd .
Ik krijg nu echt de slappe lach omdat ik hier fier als een pauw vermeld heb dat ik ocharme 2 mayatrips in bezit heb :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Misschien dat ze gewoon jaloers zijn? :wink: :P
Maar nee, ik denk het al te snappen geloof ik... misschien dat men de conclusie trekt dat je zou beweren dat maya zegels ALTIJD zo sterk zijn?
Want dan is dus niet zo, een blotter zegt niets over de hoeveelheid LSD die erop zit.
Maar goed, lief zijn voor elkaar en hippieheid op waarde schatten en het overschot maar negeren denk ik dan. :grin:

Trouwens... is Bolea niet toevallig de naam van een griekse godin? :rolleyes:
Zoiets kan ik me herrinneren namelijk...

Bolea

Belezen gebruiker
Neen Bolea(Terry Bolea aka Hulk Hogan) komt van een bekende worstelaar uit de jaren 80.
Ik wist echt niet welke nickname te gebruiken,dan heb ik maar deze gekozen...omdat mijn vader nogal een fan is van deze worstelaar. :tearsofjoy:
Ik sluit nu af voor vandaag,moet weg :grin:
Prettig weekend :wave:

de GT

Bewuste gebruiker
Nsm zei:
Nieuw :rock:

die heb ik ook! zelfde achterkant ook die je later postte.
tering, daar ga ik wel lekker hard op zeg!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
*Geeft een oud topic een bump*

misschien dat men de conclusie trekt dat je zou beweren dat maya zegels ALTIJD zo sterk zijn?
Want dan is dus niet zo, een blotter zegt niets over de hoeveelheid LSD die erop zit.

Helemaal gelijk! Kan niets op zitten of 20mics of 500 bijv. altijd dus even testten eerst!

Heb weer nieuwe maya's gesignaleerd getest op 200 mics of het dezelfde zijn geen idee?!(vast niet denk gewoon nieuwe batch ofzo) maar ze zijn wel weer stevig in ieder geval. Laat me ervaring wel hier achter als ik ze zelf heb getest zal gewoon 1tje zelf nemen om te kijken hoe het gaat vallen :hearteyes:

Heb het vel niet gezien zal wel de juiste blotter zoeken en posten in dit topic als ik die vinden kan op het web. Meerdere mensen ook al deze gezien/langs zien gaan laatste tijd toevallig?
Piece!

PS Is het een gek idee om een sticky te maken met welke zegels je gehad hebt laatste tijd en wat erop zat? En die ook beetje updaten van tijd tot tijd om ze een overzicht te krijgen van wat er überhaupt rondgaat in de wereld? Ja het tekeningetje zegt inderdaad niet veel maar misschien zijn er mensen die er wel wat aan hebben, was maar een gedachtestroom. Liever teveel dan te weinig info zeg ik zelf altijd. Maar testen blijft, en is een must in mijn ogen! Anders moet je ook geen waardes neerzetten

Misschien een dom idee negeer het dan maar uiteraard! :)

pascal828

Badass junkie
Dit zijn misschien dezelfde Maya's als die ik maanden geleden had. Die waren ook 180 mics. :grin:

Evengoed leuke dosis, dat wordt smullen. :P

Chris Pontius

Badass junkie
25tolife zei:
PS Is het een gek idee om een sticky te maken met welke zegels je gehad hebt laatste tijd en wat erop zat? En die ook beetje updaten van tijd tot tijd om ze een overzicht te krijgen van wat er überhaupt rondgaat in de wereld? Ja het tekeningetje zegt inderdaad niet veel maar misschien zijn er mensen die er wel wat aan hebben, was maar een gedachtestroom. Liever teveel dan te weinig info zeg ik zelf altijd. Maar testen blijft, en is een must in mijn ogen! Anders moet je ook geen waardes neerzetten

Nee, dat kan gevaarlijk uitpakken.

pascal828

Badass junkie
Ja, mensen gaan dan toch eigenwijs uit van die 'vastgestelde' waardes.

Beter gewoon zelf laten uitvinden d.m.v. te testen. :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
@ Chris thanks voor je feedback is inderdaad misschien niet handig!

pascal828 zei:
Dit zijn misschien dezelfde Maya's als die ik maanden geleden had. Die waren ook 180 mics. :grin:

Evengoed leuke dosis, dat wordt smullen. :P

Hm altijd lekker haha

En inderdaad pascal en chris helemaal gelijk:
pascal828 zei:
Ja, mensen gaan dan toch eigenwijs uit van die 'vastgestelde' waardes.

Beter gewoon zelf laten uitvinden d.m.v. te testen. :)

Oke dan, kan niet wachtten tot ik ze uit kan testten :hearteyes:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Intoxication zei:
zijn er opnieuw maya's????

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Ja die zijn er. Getest op 200 mics ga over een paar dagen ze eens leuk testen zelf, het testcentra heeft het ook al gedaan dus nu mijn beurt haha :hearteyes:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter

Deze heb ik dus weer gezien! Zou het nog posten als ik het vinden kon welke het waren
:wave:

Hoop ze weer tegen te komen of langsvliegen :P

TheFuckingDutchman

Experimenterende gebruiker
Klinkt goed! Heb weer zin om terug te keren naar Nederland. Hier in Duitsland heb ik geen fijne woning en buiten is het ook slecht weer om te trippen :(

Intoxication

Bewuste gebruiker
aight heb maya's maar aan de andere kant van de zegels staat een hoffman-print er werd mij verteld dat er aan beide kanten lsd is gedrukt :confused:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Intoxication zei:
aight heb maya's maar aan de andere kant van de zegels staat een hoffman-print er werd mij verteld dat er aan beide kanten lsd is gedrukt :confused:
Dat is sowieso gelul. Het wordt niet gedrukt, maar in een badje gelegd.

pascal828

Badass junkie
Intoxication zei:
wat maakt beide kanten nou uit? Als de LSD maar in de zegel opneemt.
Maar mooi aanwinst man!

Intoxication

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
Intoxication zei:
Dat is sowieso gelul. Het wordt niet gedrukt, maar in een badje gelegd.
ben jij onzin? :rolleyes: dan zou elke lsd zegel aan 2 kanten gedrukt zijn met lsd, niet? en volgens mij is dat enkel aan de kant van de print

Bovenaan