Ben je een beetje gefrustreerd, jongetje? Eerst die bullshit met AT, nu dit? Het moge duidelijk zijn dat LSD veel minder (na)gemaakt wordt en dus de kans veel groter is dat wanneer de opdruk hetzelfde is, de dosis dat ook zal zijn.tomz0r zei:Wat een onzin dit topic. Als er bij XTC zo een over blauwe mitsu's zou staan zou hij verwijderd worden.
Waarom mogen mensen bij LSD wel logo en opdruk als dosisgraadmeter beschouwen?
ExceptionalInsight zei:Ben je een beetje gefrustreerd, jongetje? Eerst die bullshit met AT, nu dit? Het moge duidelijk zijn dat LSD veel minder (na)gemaakt wordt en dus de kans veel groter is dat wanneer de opdruk hetzelfde is, de dosis dat ook zal zijn.tomz0r zei:Wat een onzin dit topic. Als er bij XTC zo een over blauwe mitsu's zou staan zou hij verwijderd worden.
Waarom mogen mensen bij LSD wel logo en opdruk als dosisgraadmeter beschouwen?
Wat? Heb ik als mod nu ineens een voorbeeldfunctie? Ik zeg dat de kans groter is dat het dezelfde zijn, niet dat je zekerheid hebt. Ik baseer dat op eigen ervaring en verhalen van anderen.tomz0r zei:Dit heb ik al vaker gezegd. En waar baseer je dat op? LSD wordt net zo goed nagemaakt, heb 3 verschillende hofmanns allemaal laten testen op verschillende doses. Precies hetzelfde als de blauwe mitsubishi pil bij xtc. Dit forum pleit toch voor veilig gebruik? Geef mensen dan niet als mod een vals gevoel van veiligheid.
Dit is niet uit frustratie. Ik vind het gewoon onzin.
ExceptionalInsight zei:Wat? Heb ik als mod nu ineens een voorbeeldfunctie? Ik zeg dat de kans groter is dat het dezelfde zijn, niet dat je zekerheid hebt. Ik baseer dat op eigen ervaring en verhalen van anderen.tomz0r zei:Dit heb ik al vaker gezegd. En waar baseer je dat op? LSD wordt net zo goed nagemaakt, heb 3 verschillende hofmanns allemaal laten testen op verschillende doses. Precies hetzelfde als de blauwe mitsubishi pil bij xtc. Dit forum pleit toch voor veilig gebruik? Geef mensen dan niet als mod een vals gevoel van veiligheid.
Dit is niet uit frustratie. Ik vind het gewoon onzin.
Ik voel me aangesproken? Ik zag iets waar ik het niet mee eens ben en reageer daar op. Zal een saai forum worden als iedereen alleen op posts reageert waarbij hij zich persoonlijk aangesproken voelt, niet? En moet ik mezelf nu gaan quoten, nee toch? De kans is nu eenmaal groter en jij bent de enige die erover klaagt, dus blijft het voorlopig staan.tomz0r zei:Als mod heb je een voorbeeldfunctie ja. jij bent ook degene die op mij reageert en dus de verantwoording neemt, jij voelde je aangesproken.
Ik vind het nog steeds bullshit dat er bij LSD er hier wel gezegd kan worden wat er op je zegel zit en bij MDMA niet.
Bolea zei:Wat een heisa voor niks![]()
![]()
![]()
Enorm flauw om te ruzieën op zijn verjaardag-dag,de schuld ligt bij mij en niet Exceptional Insight,want ik ben begonnen over de mayas.
Tomzor je bent echt een zielig en jaloers persoon![]()
tomz0r zei:Bolea zei:Wat een heisa voor niks![]()
![]()
![]()
Enorm flauw om te ruzieën op zijn verjaardag-dag,de schuld ligt bij mij en niet Exceptional Insight,want ik ben begonnen over de mayas.
Ruzie? Waar?
Ik vind gewoon dat dit soort topics waarbij opdruk en kleur van zegels besproken worden niet nuttig zijn en een vals gevoel van veiligheid kunnen geven.
En ik ben idd fucking jaloers op iemand die ik niet ken, niks over weet, nooit heb gesproken en nooit heb gezien. Wat een onzin.
In tegenstelling tot jou laat ik mijn mening over mensen persoonlijk weg. Helemaal als het nergens op gebaseerd is.

Bolea zei:tomz0r zei:Bolea zei:Wat een heisa voor niks![]()
![]()
![]()
Ruzie? Waar?
Ik vind gewoon dat dit soort topics waarbij opdruk en kleur van zegels besproken worden niet nuttig zijn en een vals gevoel van veiligheid kunnen geven.
En ik ben idd fucking jaloers op iemand die ik niet ken, niks over weet, nooit heb gesproken en nooit heb gezien. Wat een onzin.
In tegenstelling tot jou laat ik mijn mening over mensen persoonlijk weg. Helemaal als het nergens op gebaseerd is.
Begrijp je mijn kwaadheid niet?OK,nogmaals dan:Enorm flauw om te ruzieën op zijn verjaardag-dag,uit respect doe je dat gewoon niet!
Ruzie? Waar?...citeer je hierboven.
Last van geheugenverlies ofzo?zie enkele recente Quotes van jou hieronder.
-http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=8&t=21146&p=614797#p614666(goa cultuur en hippies
uitschelden,waarom?)
-http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=8&t=21146&p=614797#p614814(trippen is fuckin'gevaarlijk,maar is dat niet zo met alle drugs?
komaan zeg!)
-http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=8&t=21146&p=614797#p614820(zo gemakkelijk gefrustreerd?lees dan niet deze topics hé...ik heb gelijk.punt,
zo worden discussies met jou overbodig toch?)
-http://www.drugsforum.nl/memberlist.php?mode=viewprofile&u=5983(Tja mayas onzin,wat stelt dit dan voor?Hiervan krijg ik echt wel de slappe lach hoor!)
Neen ik haat je niet,maar wees eens vriendelijker en respectvoller voor sommige personen hier op DF aub.
Dat erover mayas wel mag geproken worden en niet over xtx(namen),weet ik niet.
De logica zelf zegt mij iets van"LSD is veeelllll schaarser dan XTC",begin maar eens topics te openen met al die verschillende XTC namen...zie je het oneindig lang lijstje al voor je?
MVG
Bolea![]()
Jammer van je ban. Snel weer terug komen :P Denk de DFer waar ik het meeste in kan vinden en het veel te vaak mee eens ben..tomz0r zei:Ik stel inderdaad dingen ter discussie. Die zogenaamde stereotype hippiecultuur, psychedelicaverheerlijking en nog meer dingen die jij noemt vind ik onzin.
Dat jij je daarmee persoonlijk aangesproken voelt is jouw probleem. Dat je mij er mee gaat beledigen als zielig figuur is ook jouw probleem.
Ik ben het niet eens met veel mensen hier en ik zeg gewoon wat ik denk.

TrippyShit zei:Jammer van je ban. Snel weer terug komen :P Denk de DFer waar ik het meeste in kan vinden en het veel te vaak mee eens ben..tomz0r zei:Ik stel inderdaad dingen ter discussie. Die zogenaamde stereotype hippiecultuur, psychedelicaverheerlijking en nog meer dingen die jij noemt vind ik onzin.
Dat jij je daarmee persoonlijk aangesproken voelt is jouw probleem. Dat je mij er mee gaat beledigen als zielig figuur is ook jouw probleem.
Ik ben het niet eens met veel mensen hier en ik zeg gewoon wat ik denk.
Wat heeft dat met dit topic te maken? Niks, maar ik keek toevallig en wou het gewoon even melden![]()

Bolea zei:Pakje suiker,ik begrijp het ook niet zo best deze discussie.
Ik heb gewoon 2 mayazegeltjes kunnen bemachtigen(getest op 180 ug)en opeens wordt hier heen en terug gediscussieerd .
Ik krijg nu echt de slappe lach omdat ik hier fier als een pauw vermeld heb dat ik ocharme 2 mayatrips in bezit heb![]()
![]()
![]()

Nsm zei:Nieuw![]()
![]()
misschien dat men de conclusie trekt dat je zou beweren dat maya zegels ALTIJD zo sterk zijn?
Want dan is dus niet zo, een blotter zegt niets over de hoeveelheid LSD die erop zit.
25tolife zei:PS Is het een gek idee om een sticky te maken met welke zegels je gehad hebt laatste tijd en wat erop zat? En die ook beetje updaten van tijd tot tijd om ze een overzicht te krijgen van wat er überhaupt rondgaat in de wereld? Ja het tekeningetje zegt inderdaad niet veel maar misschien zijn er mensen die er wel wat aan hebben, was maar een gedachtestroom. Liever teveel dan te weinig info zeg ik zelf altijd. Maar testen blijft, en is een must in mijn ogen! Anders moet je ook geen waardes neerzetten
pascal828 zei:Dit zijn misschien dezelfde Maya's als die ik maanden geleden had. Die waren ook 180 mics.
Evengoed leuke dosis, dat wordt smullen. :P
pascal828 zei:Ja, mensen gaan dan toch eigenwijs uit van die 'vastgestelde' waardes.
Beter gewoon zelf laten uitvinden d.m.v. te testen.![]()
Intoxication zei:zijn er opnieuw maya's????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is sowieso gelul. Het wordt niet gedrukt, maar in een badje gelegd.Intoxication zei:aight heb maya's maar aan de andere kant van de zegels staat een hoffman-print er werd mij verteld dat er aan beide kanten lsd is gedrukt![]()
wat maakt beide kanten nou uit? Als de LSD maar in de zegel opneemt.Intoxication zei:aight heb maya's maar aan de andere kant van de zegels staat een hoffman-print er werd mij verteld dat er aan beide kanten lsd is gedrukt![]()
ben jij onzin?Exceptional Insight zei:Dat is sowieso gelul. Het wordt niet gedrukt, maar in een badje gelegd.Intoxication zei:aight heb maya's maar aan de andere kant van de zegels staat een hoffman-print er werd mij verteld dat er aan beide kanten lsd is gedrukt![]()
dan zou elke lsd zegel aan 2 kanten gedrukt zijn met lsd, niet? en volgens mij is dat enkel aan de kant van de printWie weet het?Intoxication zei:ben jij onzin?dan zou elke lsd zegel aan 2 kanten gedrukt zijn met lsd, niet? en volgens mij is dat enkel aan de kant van de print
Wat? Nee.Intoxication zei:ben jij onzin?
Het zit er niet op gedrukt. Het is gewoon geabsorbeerd in het karton.Intoxication zei:dan zou elke lsd zegel aan 2 kanten gedrukt zijn met lsd, niet? en volgens mij is dat enkel aan de kant van de print
Exceptional Insight zei:Het zit er niet op gedrukt. Het is gewoon geabsorbeerd in het karton.
Bron zit ik dichtbij, inderdaad.Intoxication zei:Bron?
Ik vrees dat u van toeten nog blazen weet