definiteit stoppe

berbe

Bewuste gebruiker
aangezien ik de laatste tijd wel weer pep gebruikt hebt
en het eig in de richtinging uit de hand aan het lope was
besluit ik hier bij deze dat ik nooit meer een korreltje pep in mij
heb net afgesproke met een kameraad
dat hij 1000 euro krijgt van mij als ik nog eens speed gebruik
deze keer meen ik het
heb nu 3 blauw mitsubishi binne
wrs te ongeduldig geweest
had 2 ineens toen we op stap aan kwame

en klein uurtje erna de laatste
maar euh wat ik dus wilde vertelle
dat ik vanaf nu nooit meer speedgebruiker zal zijn
idd:d

berbe

Bewuste gebruiker
dankjewel
for the record de andere drugs gebruik ik wel nog maar alleen weekends enzo niet eh

Taat

Bewuste gebruiker
wedde dat je binnen nu en een week of 4 weer aan de pep/drugs zit?
Flink onder invloed een weddenschap maken terwijl je er zelf niet eens 100% ÉCHT mee wil kappen werkt natuurlijk niet :wave:

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
Taat zei:
Flink onder invloed een weddenschap maken terwijl je er zelf niet eens 100% ÉCHT mee wil kappen werkt natuurlijk niet :wave:

dat is ook niet echt lief. mensen die willen stoppen hebben juist steun nodig en geen afbraak van jan en alle man.

Addick

Bewuste gebruiker
Inderdaad,er is al een paar keer wat van gezegd maar ze schrijft gewoon niet normaal.

Kijk je mag best speed gebruiken,maar zovaak/veel elke dag als je deed is niet oke.En daarom zal je nu NOOIT meer een korrel aanraken zeg je,ja zeg je.

Als je het gewoon normaal gebruikt,kan je van de speed blijven nemen zonder problemen als met je dagelijkse gebruik dat je nu.
En dan geniet je toch nog wat ervan :) .

:wave:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
lucifer in the sky zei:
Taat zei:

dat is ook niet echt lief. mensen die willen stoppen hebben juist steun nodig en geen afbraak van jan en alle man.

Ja maar hoe geloofwaardig komt de beste man over als ie nu alweer 3 pillen in zn mik heeft? Ik vind het ook een beetje onzinnig om al een topic aan te maken, kom maar terug als je 2 weken clean bent dan praten we verder

riflexz

Bewuste gebruiker
Stop er gewoon mee, ik heb een halfjaar, elke week, dag speed gebruikt. Heb hierdoor veel problemen gehad, justitie, ouders, vrienden, vriendin..

Ondertussen is het al van september dat ik mijn laatste lijn speed nog gebruikt heb.. en heb er echt geen behoefte meer aan... echt, het is een rotte drug speed!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Berbie ik wil ook wat zeggen mag dat heb ik je toestemming !!

Dank je ...

berbe zei:
heb nu 3 blauw mitsubishi binne

heeft je vader weer vastgebonden en de kaakklem geplaatst en toen 3 pillen erin gepropt ja he !!!

lucifer in the sky zei:

Wat is er onjuist aan !! Berbie doet eerst abnormaal stoer, opscheppen etc etc, dan stort ie zijn hart uit omdat ie zwaar bezopen is. Dronkenmanspraat dus,en dan vraagt ie om raad maar slaat alle adviesen in de lucht en slikt nog ff 3 pille.

Taat zei:

2000 euro dat Berbie voorlopig nog junkie blijft.
Stoppen met de drugs om 1000 eu die ie niet eens heeft laat me niet lachen hij zet zichzelf met iedere topic lekker meer en meer voor lul.

Ga zo door Berbie !!

Neem nog een slokkie wiskey om je pilletjes door te slikken !!

Hieperdepiep hoera !!

BelgonX

Belezen gebruiker
Vind het zo hypocriet, pervers, walgelijk en nep als mensen stoppen met een bepaalde drugs maar het gewoon vervangen door een andere...

Los van dit geef ik je een laag slaagpercentage en ik je niet eens :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
BelgonX zei:
Vind het zo hypocriet, pervers, walgelijk en nep als mensen stoppen met een bepaalde drugs maar het gewoon vervangen door een andere...

ik vind het ook ..... zo hypocriet, pervers, walgelijk en nep als mensen stoppen met een bepaalde drugs maar het gewoon vervangen door een andere. En dan ook nog smeken om betutteling en goedkeurende woordjes ..

Het is nu de tijd om nog strenger je veroordelingen uit te spreken, niet betuttelen maar afmaken.

uhu

Experimenterende gebruiker
riflexz zei:
Taat zei:
Dus jij bent nu definiteit gestopt? :beer:

Ja, met speed, ik gebruik nu laatste tijd toch wel party-snoepjes :) Is ook veel minder erg voor je lichaam.

als je het af en toe doet...
als je dit elk weekend doet is het eve of zelfs schadelijker als elk weekend speed

de GT

Bewuste gebruiker
kom maar terug wanneer je besloten hebt om definitief te stoppen. Dan praten we wel weer verder...

BelgonX

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
BelgonX zei:

Het is nu de tijd om nog strenger je veroordelingen uit te spreken, niet betuttelen maar afmaken.

Denk er ook zo over, mensen met een probleem moet je met hun neus op de feiten drukken en hun de mogelijke gevolgen laten inzien. Helpt volgens mij beter dan het probleem minimaliseren of door het van je af te schuiven. Mensen aan wie je een dergelijke raad moet geven zijn vaak al lang over het punt van "het komt wel goed, gewoon wat minderen".

Antigone

Belezen gebruiker
Geweldige topictitel

Supervlieg

Wijs gebruiker
BelgonX zei:
lysergine25 zei:
BelgonX zei:

Denk er ook zo over, mensen met een probleem moet je met hun neus op de feiten drukken en hun de mogelijke gevolgen laten inzien. Helpt volgens mij beter dan het probleem minimaliseren of door het van je af te schuiven. Mensen aan wie je een dergelijke raad moet geven zijn vaak al lang over het punt van "het komt wel goed, gewoon wat minderen".
+1

Maar enkel alleen met de neus op de feiten drukken helpt niet, diep van binnen weten ze het namelijk allang. Geef ze liever advies over hoe ze verder moeten..

Taat

Bewuste gebruiker
-Onder invloed zweren dat je stopt
-In de zin erna zeggen dat je knetterwazig bent....van de drugs
-Een weddenschap sluiten die totaal op stront slaat en niet realistisch is
-Totaal geen overtuiging in je woorden, je laat het meer overkomen alsof je het grappig vind dat je jezelf niet in de hand hebt en lacht er eigenlijk al zelf om dat je gaat stoppen omdat je diep in je kop weet dat het zo simpel gewoon niet gaat...

0% kans, 100% kansloos :wave:

berbe

Bewuste gebruiker
Taat zei:
-Onder invloed zweren dat je stopt
-In de zin erna zeggen dat je knetterwazig bent....van de drugs
-Een weddenschap sluiten die totaal op stront slaat en niet realistisch is
-Totaal geen overtuiging in je woorden, je laat het meer overkomen alsof je het grappig vind dat je jezelf niet in de hand hebt en lacht er eigenlijk al zelf om dat je gaat stoppen omdat je diep in je kop weet dat het zo simpel gewoon niet gaat...

0% kans, 100% kansloos :wave:

zo toevallig lukt het me best
en ik wouw enkel stoppe met speed
de rest deed ik zowiezo maar af en toe

Endymion

Experimenterende gebruiker
En dit blijft allemaal maar doorgaan. Het niveau van dit forum gaat echt flink achteruit.

Kan deze idioot niet gewoon verbannen worden en al die gare topics gesloten en/of verwijderd ofzo?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
hij mag toch wel af en toe een beetje drank drinken en wat pillethjuuussssss slikken !!!

hij heeft alles onder controle !!

behalve zijn leven ..... de topic wordt net leuk.

:hearteyes:

Debris

Bewuste gebruiker
Zeg nooit nooit :grin:.
Ik zei ooit dat ik nooit speed wou doen, nu gaan er enkele grammen per weekend doorheen.
Maar ik ben nu wel aan 't minderen, mijn doel is in een maand of 2 geen speed niet meer te gebruiken

gtje

Bewuste gebruiker
NEE IK RAAK NOOIT MEER PEP AAN 1000 EURO...

vervolgt ... mijn doel is 1 a 2 maanden niet meer te gebruiken ... en dan lekker terug te vallen

jij bent door mijn gepimt als OFFICAL JUNKIE!!!

zie eerst btw maar 2 maanden ervan af te blijven... kom idd pas praten als je 2 weken clean bent ...echt clean en niet je verschuilt in een andere drugs je zet je zelf voor lul tegen over je zelf ( wat het ergst is ) en tegen over andere ( wat eigenlijk geen reet boeit ) ...

als je na 2 maanden het weer in de kop kan krijgen om het te gebruiken 'terugval' ben je slecht bezig je hebt inmiddels wle ene besef dat jij moeilijk nee kan zeggen tegen speed ... en na 2 maanden trots te zijn gestopt dan ???? weer lekker verder gaan!!!

kijk mij maakt het geen reet uit snuif je zelf in de ronte .... zorg dat papa of mama hier ook lid worden met de mededeling me zoon ik kapoet ...ik zal niet wakker liggen ... maar weet zelf als geen ander dat als je door heb dat je verkeerd bezig bent het het moment is van doorzetten en afblijven ...

speed heb ik nooti erg aan gezeten ... maar eenmaal dronken gebruik ik graag coke, pillen vond ik ook fantastsch gelukkig 2 kut momenten gehad die me dwongen uitiendelijk te stoppen :grin: ik zal der niet meer aan zit !!! dit is inmiddels meer dan een jaar geleden !!!

en zeg ik nu dat die drugs slecht zijn ??? nee als je het 1 x per maand of per seizoen doet is er niets aan de hand en heb je het in de hand maar helaas jij bent die grens al over jij doet het elke week ...dat deed ik met pillen wat het liefst een keer of 4 a 5 in de week ... en dat is fout !!!

kijk je zelf in de spiegel ...of wat anders vreet is ene portie truffels knap je van op en je leert je zelf goed kennen ( in jouw situatie Zou je een ongeloofelijke bad trip kennen krijgen maar missschien is dat wat jij nodig hebt ) of snuif in 1 x 3 gr en op naar het ziekenhuis wil je ook nooit meer !!!

Bovenaan