Dexedrine Vs Adderall Vs Speed

Welke aanbevelen

• Adderall

Stemmen: 1 11,1%
  • Dex

Stemmen: 3 33,3%
  • Speed

Stemmen: 5 55,6%

• Totaal aantal stemmers
    9

Zacheryah

Newbie
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar informatie over het verschil tussen de verschillende amphetamine varianten

specifiek :
- Adderall (75% R-amp, 25% L-amp)
- Dexedrine/Dextroamphetamine (100% R-amp)
- Speed (50%R-amp, 50%L-amp)

Als je het zou bekijken vanuit een puur athletisch perspectief. Niet perse de high, maar eerder op gebied van de energieboost/snelheid en euforia.

Ik lees nogal veel beweringen, en ze lopen aardig uit elkaar.

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Ik geloof dat EPO wel goede resultaten heeft op het gebied van het athlestisch perspectief.

Zacheryah

Newbie
Ik geloof dat EPO wel goede resultaten heeft op het gebied van het athlestisch perspectief.

Het gaat over neurostimulanten, EPO is een hematocrit verhoger die de VO2max verbeterd.

En vrij zwak in vergelijking met andere producten. Het heeft naam gemaakt omdat het in tegenstelling tot amphetamine en anabolica niet op te sporen was.

• Like
Waarderingen: ATGC

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Zacheryah
Dat klopt niet, EPO is veel effectiever dan welke upper dan ook, althans in de (vooral duur-) sport. Met uppers heb je altijd 'what comes up, must come down', en dat heb je met EPO niet. Van EPO kan je ook constant effect hebben als je het juiste schema aanhoudt, maar als je als sporter continue aan de uppers zit dan zal je meer last hebben van dan dat je er baat bij hebt.
Dan is EPO wel degelijk op te sporen, en je kan het ook al in je bloedpaspoort zien.

Puur kijkend naar jouw vraag denk ik dat het juiste antwoord speed is

Laatst bewerkt:

ATGC

Bewuste gebruiker
Ik dacht dat Adderall 50:50 dextro/levo was. Weer wat geleerd.

Persoonlijk heb ik methylfenidaat op recept en vooral in het begin ging ik er idioot hard door fietsen. Voor zover ik weet zijn middelen die het dopamineniveau verhogen te zien als doping. Historisch maken legers er ook gebruik van, go pills/panzerschokolade e.d.

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Ik dacht dat Adderall 50:50 dextro/levo was. Weer wat geleerd.

Persoonlijk heb ik methylfenidaat op recept en vooral in het begin ging ik er idioot hard door fietsen. Voor zover ik weet zijn middelen die het dopamineniveau verhogen te zien als doping. Historisch maken legers er ook gebruik van, go pills/panzerschokolade e.d.
Bij de Luftwaffe namen ze Pervitin, methamfetamine.

De ultieme go pill, eveneens een geesteskind van de nazi's: D-IX, bevattende 5 mg oxycodon, 5 mg cocaine, 3 mg methamfetamine. Daarmee komt 't wel goed met de atletische prestaties, al hoef ik hopelijk aan niemand uit te leggen dat je het beter niet neemt.

Bovenaan