flash kieke
Wijs gebruiker
Heeft iemand een verhaal van 1 of ander dier dat xtc of dergelijke per ongeluk heeft gegeven,of zelf expres?
flash kieke zei:Heeft iemand een verhaal van 1 of ander dier dat xtc of dergelijke per ongeluk heeft gegeven,of zelf expres?

melissa zei:flash kieke zei:Heeft iemand een verhaal van 1 of ander dier dat xtc of dergelijke per ongeluk heeft gegeven,of zelf expres?
ik had vroeger een kat,mijn eerste kat en dat beest was gek op wiet![]()
![]()
![]()
als je een jointje zat te roken sprong ze altijd op schoot om in de rookwalmen te zitten.......
tis echt waar![]()

Elektronik_dynamite zei:onze katten die kennen niet anders dan die wietlucht hier in huis :P
vinden ze ook niet zo erg lijkt me :P
@sweetshadow: ja idd drugs geven aan dieren kan niet... alhoewel ik moet zeggen dat er een aantal dieren zijn in de natuur die wel "drugs" gebruiken
zo is er een soort apen die wiet eet en een andere soort apen die de cyanide uit duizendpoten gebruikt om "high" van te worden dit is ook maar een kleine hoeveelheid cyanide![]()
papegaaien kunnen niet uit zichzelf dingen zeggen die ze nog nooit hebben gehoord want ze imiteren slechts. ze zeggen alleen dingen die ze vaak te horen krijgen, hoewel het zeer inteligente diertjes zijn ze kunnen namelijk precies te weten komen hoe laat je naar bed gaat mits je elke dag op hetzelfde tijdstip naar bed gaat... en als je dan b.v. het licht uitdoet zal die ook uitzichzelf weltrusten zeggenelgeoffio zei:K wil wel es een papegaai zien spacen op xtc,
wat zal die kunnen vertellen dan![]()
ik zei het toch al eerder op msn, de dieren komen ooit nog wel in opstandSweet_shadow zei:Doet me denken aan een krantenbericht "Dronken olifanten doden dorpelingen"
natuurgeweld hm
hmm dat heb ik nog nooit eerder gehoord het klinkt interesant ik zal het is uitzoekenJeller zei:kgeloof da elanden ook paddos eten
flash kieke zei:Heeft iemand een verhaal van 1 of ander dier dat xtc of dergelijke per ongeluk heeft gegeven,of zelf expres?
Cathie zei:flash kieke zei:Heeft iemand een verhaal van 1 of ander dier dat xtc of dergelijke per ongeluk heeft gegeven,of zelf expres?
Salut!
Dieren en xtc....
Ik ken iemand die zijn kat een keer een likje had gegeven van een stukgeslagen pilletje xtc.
Duurde niet lang de pret voor poesie miauw... Stuiptrekken, schuimbekken, flauwvallen.
Toen heeft ie in zware paniek de dierenambulance gebeld. Te laat.
Hij vertelde me dat de kat snel was overleden.
Hij (dus niet de kat) heeft daarna nooit meer drugs aangeraakt.
Cathie.
mijne papegaai kan al geen minut zwijgen zonder drugselgeoffio zei:K wil wel es een papegaai zien spacen op xtc,

schranziewanzie zei:mijne papegaai kan al geen minut zwijgen zonder drugselgeoffio zei:K wil wel es een papegaai zien spacen op xtc,
en als ik mijne muziek opzet begint hem te headbangen
zo een beesten zijn echt nie normaal
gelijk derstrak papegaai zat los en dan is mijne hond vreselijk jaloers.
en ik grommel tegen mijne hond en stuur hem naar zijn mand.
begint da beest gewoon den hond uit te lachen
en ge hoort der echt geen verschil tussen of er nu een mens is aan het lachen of da beest he![]()
![]()

flash kieke zei:schranziewanzie zei:mijne papegaai kan al geen minut zwijgen zonder drugselgeoffio zei:K wil wel es een papegaai zien spacen op xtc,
en als ik mijne muziek opzet begint hem te headbangen
zo een beesten zijn echt nie normaal
gelijk derstrak papegaai zat los en dan is mijne hond vreselijk jaloers.
en ik grommel tegen mijne hond en stuur hem naar zijn mand.
begint da beest gewoon den hond uit te lachen
en ge hoort der echt geen verschil tussen of er nu een mens is aan het lachen of da beest he![]()
![]()
Whahaha,lol
Wil zoon beest ook wel eens aanschaffen.Als je dan stoned bent ,ga je hellemaal neer van het lachen![]()
beesie ging me hard zeg! scheurde door de kamer heen en zijn bek was niet meer open te krijgen

ThunderBunny zei:Mijn hond heeft ooit een xtc pil opgevreten![]()
die me gevallen was
![]()
beesie ging me hard zeg! scheurde door de kamer heen en zijn bek was niet meer open te krijgen
![]()
was eens maar nooit meer dieren moetten met hun poten van de drugs afblijven.
denk dat een papagaai dan niets meer zegt omdat die dan oftewel dood is of die kan dan weinig meer vertellen omdat hij zijn bek niet meer open kan krijgen "kaken kraken" of in dit geval snavel kraken!
gegroet TunderBunny![]()

wow dat wil ik wel eens zienDarkScope zei:ik had eerst een website waar je zag hoe een spin een web weefde oiv verschilende soorten drugs: o.a. wiet, alcohol, lsd, speed etc.
kzal em proberen te zoeken, een spin maakt een weg nooit verkeerd maar oiv van deze drugs zkr wel:P

SpacingBen zei:haha vond ik op dat moment niet. Die rot hond kon niks anders dan heel hard blaffen en gemeen naar je grommen. Was erg blij toen ie stil in z'n mandje lag...
Mr.jiho zei:SpacingBen zei:haha vond ik op dat moment niet. Die rot hond kon niks anders dan heel hard blaffen en gemeen naar je grommen. Was erg blij toen ie stil in z'n mandje lag...
ik had het over je vriend :P

Sweet_Shadow zei:Onverantwoord![]()

hmm dat heb ik nog nooit eerder gehoord het klinkt interesant ik zal het is uitzoekenJeller zei:kgeloof da elanden ook paddos eten
DarkScope zei:ThunderBunny zei:Mijn hond heeft ooit een xtc pil opgevreten![]()
die me gevallen was
![]()
![]()
was eens maar nooit meer dieren moetten met hun poten van de drugs afblijven.
denk dat een papagaai dan niets meer zegt omdat die dan oftewel dood is of die kan dan weinig meer vertellen omdat hij zijn bek niet meer open kan krijgen "kaken kraken" of in dit geval snavel kraken!
gegroet TunderBunny![]()
gaat een hond niet dood van een xtc pil, lijkt me best een belasting voor zn hart
maar dat spul is helaas zo verdomd lekker
eet het dan liever zelf op!