Dieren en drugs.

melissa

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
Heeft iemand een verhaal van 1 of ander dier dat xtc of dergelijke per ongeluk heeft gegeven,of zelf expres?

ik had vroeger een kat,mijn eerste kat en dat beest was gek op wiet :confused: :confused: :confused:
als je een jointje zat te roken sprong ze altijd op schoot om in de rookwalmen te zitten.......
tis echt waar :wave:

flash kieke

Wijs gebruiker
melissa zei:
flash kieke zei:
Heeft iemand een verhaal van 1 of ander dier dat xtc of dergelijke per ongeluk heeft gegeven,of zelf expres?

ik had vroeger een kat,mijn eerste kat en dat beest was gek op wiet :confused: :confused: :confused:
als je een jointje zat te roken sprong ze altijd op schoot om in de rookwalmen te zitten.......
tis echt waar :wave:

Vin het een stuk schattig en grappig.

Ik beeld het al voor me.Whahaha :smoke:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Hey doet me denken aan een van onze katten, zij was helemaal gek op wietblaadjes. Die at ze graag :)

Maareh even voor de duidelijkheid, drugs aan dieren geven vind ik niet kunnen.

Elektronik_dynamite

Badass junkie
onze katten die kennen niet anders dan die wietlucht hier in huis :P
vinden ze ook niet zo erg lijkt me :P

@sweetshadow: ja idd drugs geven aan dieren kan niet... alhoewel ik moet zeggen dat er een aantal dieren zijn in de natuur die wel "drugs" gebruiken
zo is er een soort apen die wiet eet en een andere soort apen die de cyanide uit duizendpoten gebruikt om "high" van te worden dit is ook maar een kleine hoeveelheid cyanide :)

flash kieke

Wijs gebruiker
Elektronik_dynamite zei:
onze katten die kennen niet anders dan die wietlucht hier in huis :P
vinden ze ook niet zo erg lijkt me :P

@sweetshadow: ja idd drugs geven aan dieren kan niet... alhoewel ik moet zeggen dat er een aantal dieren zijn in de natuur die wel "drugs" gebruiken
zo is er een soort apen die wiet eet en een andere soort apen die de cyanide uit duizendpoten gebruikt om "high" van te worden dit is ook maar een kleine hoeveelheid cyanide :)

Whahahaha :P

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ja das een ander verhaal. Wel interessant doch :wink:

Doet me denken aan een krantenbericht "Dronken olifanten doden dorpelingen"

natuurgeweld hm

Jeller

Badass junkie
ja makis doen dat.. echt grappig om ze daar dan loom teen nen boom te zien zitten met hun rode ogen..

kgeloof da elanden ook paddos eten :)

mijne maat gaf zijn hond soms keer wa blows.. swel nog grappig ma eigenlijk is het nie goed te keuren.. die begon dan zo in den tuin rond te stuiken en soms gewoon naar de lucht blaffen en zo

Elektronik_dynamite

Badass junkie
elgeoffio zei:
K wil wel es een papegaai zien spacen op xtc,
wat zal die kunnen vertellen dan :grin:
papegaaien kunnen niet uit zichzelf dingen zeggen die ze nog nooit hebben gehoord want ze imiteren slechts. ze zeggen alleen dingen die ze vaak te horen krijgen, hoewel het zeer inteligente diertjes zijn ze kunnen namelijk precies te weten komen hoe laat je naar bed gaat mits je elke dag op hetzelfde tijdstip naar bed gaat... en als je dan b.v. het licht uitdoet zal die ook uitzichzelf weltrusten zeggen

Sweet_shadow zei:
Doet me denken aan een krantenbericht "Dronken olifanten doden dorpelingen"

natuurgeweld hm
ik zei het toch al eerder op msn, de dieren komen ooit nog wel in opstand :wink:
maar ja dat is ook een goed voorbeeld van dieren en drugs... maar dat is bij het eten ervanaf nog geen drugs dat komt door het proces in de maag daar gaan bepaalde vruchten gister waardoor er alcohol onstaat en ze dronken worden :P

Jeller zei:
kgeloof da elanden ook paddos eten
hmm dat heb ik nog nooit eerder gehoord het klinkt interesant ik zal het is uitzoeken :)

Cathie

Newbie
flash kieke zei:

Salut!

Dieren en xtc....
Ik ken iemand die zijn kat een keer een likje had gegeven van een stukgeslagen pilletje xtc.
Duurde niet lang de pret voor poesie miauw... Stuiptrekken, schuimbekken, flauwvallen.
Toen heeft ie in zware paniek de dierenambulance gebeld. Te laat.
Hij vertelde me dat de kat snel was overleden.

Hij (dus niet de kat) heeft daarna nooit meer drugs aangeraakt.

Cathie.

flash kieke

Wijs gebruiker
Cathie zei:
flash kieke zei:

Salut!

Dieren en xtc....
Ik ken iemand die zijn kat een keer een likje had gegeven van een stukgeslagen pilletje xtc.
Duurde niet lang de pret voor poesie miauw... Stuiptrekken, schuimbekken, flauwvallen.
Toen heeft ie in zware paniek de dierenambulance gebeld. Te laat.
Hij vertelde me dat de kat snel was overleden.

Hij (dus niet de kat) heeft daarna nooit meer drugs aangeraakt.

Cathie.

1 likje maar.wow :openmouth:

Psykaholik

Wijs gebruiker
elgeoffio zei:
mijne papegaai kan al geen minut zwijgen zonder drugs
en als ik mijne muziek opzet begint hem te headbangen
zo een beesten zijn echt nie normaal
gelijk derstrak papegaai zat los en dan is mijne hond vreselijk jaloers.
en ik grommel tegen mijne hond en stuur hem naar zijn mand.
begint da beest gewoon den hond uit te lachen
en ge hoort der echt geen verschil tussen of er nu een mens is aan het lachen of da beest he :mrgreen: :mrgreen:

flash kieke

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:
elgeoffio zei:
en ge hoort der echt geen verschil tussen of er nu een mens is aan het lachen of da beest he :mrgreen: :mrgreen:

Whahaha,lol

Wil zoon beest ook wel eens aanschaffen.Als je dan stoned bent ,ga je hellemaal neer van het lachen :smoke:

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
schranziewanzie zei:
elgeoffio zei:

Whahaha,lol

Wil zoon beest ook wel eens aanschaffen.Als je dan stoned bent ,ga je hellemaal neer van het lachen :smoke:

kijk dit maar eens dan
http://media.putfile.com/Amazing-Bird

ThunderBunny

Belezen gebruiker
Mijn hond heeft ooit een xtc pil opgevreten :angry: :smilingimp: die me gevallen was :confused: :rolleyes: beesie ging me hard zeg! scheurde door de kamer heen en zijn bek was niet meer open te krijgen :rolleyes:
was eens maar nooit meer dieren moetten met hun poten van de drugs afblijven.
denk dat een papagaai dan niets meer zegt omdat die dan oftewel dood is of die kan dan weinig meer vertellen omdat hij zijn bek niet meer open kan krijgen "kaken kraken" of in dit geval snavel kraken!
gegroet TunderBunny :wave:

J0rrit

Badass junkie
ik had eerst een website waar je zag hoe een spin een web weefde oiv verschilende soorten drugs: o.a. wiet, alcohol, lsd, speed etc.

kzal em proberen te zoeken, een spin maakt een weg nooit verkeerd maar oiv van deze drugs zkr wel:P

J0rrit

Badass junkie
ThunderBunny zei:
Mijn hond heeft ooit een xtc pil opgevreten :angry: :smilingimp: die me gevallen was :confused: :rolleyes: beesie ging me hard zeg! scheurde door de kamer heen en zijn bek was niet meer open te krijgen :rolleyes:
denk dat een papagaai dan niets meer zegt omdat die dan oftewel dood is of die kan dan weinig meer vertellen omdat hij zijn bek niet meer open kan krijgen "kaken kraken" of in dit geval snavel kraken!

gaat een hond niet dood van een xtc pil, lijkt me best een belasting voor zn hart

Intoxicated

Wijs gebruiker
heel veel dieren eten graag rottend fruit, waar dan dus alcohol inzit.
in scandinavie hebben ze hier vaak problemen mee als het een goed oogstjaar was. allemaal dronken elanden en rendieren enzo.
En ik was laatst in het bos van Rhenen en daar stonden aangevreten amanita's die waren zeker door dieren aangevreten en niet zo'n beetje ook niet. :wave:

Frisko

Badass junkie
idd,maar op NGC heb ik dus gezien dat dit bij die dieren hun hoofdgerecht is in de herfst,en zei hier dus niet van trippen zoals mensen!!!

katten schuren ook langs kattenkruid af,dit zou ook een aphrodisiac zijn oid...

Mr.jiho

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
ik had eerst een website waar je zag hoe een spin een web weefde oiv verschilende soorten drugs: o.a. wiet, alcohol, lsd, speed etc.

kzal em proberen te zoeken, een spin maakt een weg nooit verkeerd maar oiv van deze drugs zkr wel:P
wow dat wil ik wel eens zien :mrgreen:

BacingsPen

Badass junkie
schiet me trouwens ineens te binnen dat een vriend van me zijn spacecake niet wou opeten. Even later was hij weg (hij had hem opgegeten zei die) Maar ondertussen was die hond wel erg vaak in de buurt geweest van de plek van de spacecake. Die hond was de hele avond al tegen ons aan het blaffen. Maar toen die spacecake op was na een tijdje dus niet meer! Hij lag helemaal versuft in zijn mandje ineens :P

Wedden dat die vriend die spacecake aan z'n hond had gevoerd omdat ie niet durfde toe te geven dat ie die spacecake niet kon opeten? :grin:

BacingsPen

Badass junkie
haha vond ik op dat moment niet. Die rot hond kon niks anders dan heel hard blaffen en gemeen naar je grommen. Was erg blij toen ie stil in z'n mandje lag...

Mr.jiho

Wijs gebruiker
SpacingBen zei:
haha vond ik op dat moment niet. Die rot hond kon niks anders dan heel hard blaffen en gemeen naar je grommen. Was erg blij toen ie stil in z'n mandje lag...

ik had het over je vriend :P

BacingsPen

Badass junkie
Mr.jiho zei:
SpacingBen zei:

ik had het over je vriend :P

hahahaha ooooooo okj :) Ja, hij is ook erg zielig. Het is een meeloper. Hij is ontzettend dom. En tja, hij is ook nog eens nog onzekerder dan dat ik ben. Kan bepaald niet goed met hem omgaan dus...

Moet mezelf zelfs bedwingen om hem niet ook te pesten. (iedereen kliert hem altijd.) Dat vind ik namelijk ECHT zielig voor hem. Hij is ook maar een mens toch?

Jonirsz

Experimenterende gebruiker
een vriend van mij had laatst spacecake gemaakt, om af te koelen opt aanrecht gezet, de kamer uitgegaan, kwamen we binne, keek die kat heel vaag, miauwde klaaglijk en ging rondjes draaien om vevolgens slapjes om te vallen met een grote plof,.. dat beest heeft 3 dagen plat gelegen, terwijl er (maar) ^^ een half space cakeje in zat :confused: :P

minn

Badass junkie
mijn konijn was n keer stoned :grin:
we waren naast het hok gaan blowen, en met onze stonede hoofden dat arme beestje eruit gepakt, en hem die joint voor zn neus gehouden, wemoesten zoo lachen,
later lag ie prinsheerlijk te slapen in zn kooitje :grin:

(en ja, hijs ook weer wakker geworden:P)

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik heb eens een slak stoned gevoerd...was in een scheve periode
was zomer, we vonden een slak (slak met huisje) we namen wat gras en planten en staken hem in een emmer, namen hem mee naar onze huizen en blaazden al onze joints naar hem (stuk of 5jointjes gerookt en altijd uitademen naar die slak en rook in de emmer laten)
na een tijdje gleed ie rondjes en kon je gewoon z'n ogen aanraken enzo (normaal trekken ze die direct in) ook als je aan z'n voorkant "kietelde" ging ie "recht" staan, dus z'n hoofd in de lucht
later hebben we 'm weer vrijgelaten
vage tijden.... :wink:

hij had ook een naam.... :stoned: :smoke: :stoned:

ThunderBunny

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
ThunderBunny zei:

gaat een hond niet dood van een xtc pil, lijkt me best een belasting voor zn hart

Hij had een roze mitsubishi opgevreten hij heeft het overleeft maar zal niet ver af gezeten hebben van een fikse overdosis! :angry: :cry:
Nee als je huis dieren hebt kijk uit met drugs zeker als je al wat op hebt dan wil je wel eens wat laten vallen of laten liggen en een dier eet het gewoon op, Mensen horen eigenlijk ook geen drugs te gebruiken :confused: :rolleyes: maar dat spul is helaas zo verdomd lekker :hearteyes: maar dieren echt geen drugs geven! dat loopt meestal dodelijk af voor het beesie. :cry: plus wat is het nut ervan om je huisdier drugs te geven :rolleyes: eet het dan liever zelf op! :mrgreen: :wink: :wave:

Mac...

Badass junkie
Ik vind het ook niet kunnen, die beesten kunnen niet zelf bepalen of ze wel of geen drugs pakken. Kijk dat het mss eens per ongeluk gebeurt, nja oeps, maar echt bewust een beest drugs toedienen is pure dierenmishandeling.

matthijs

Badass junkie
Hmm, ja opzich wel, maar goed. Het is wel verleidelijk afentoe. Ik heb wel eens gehad dat ik op een feestje op de bank een joint zat te roken en dat de kat naast me zat. Ik had al wel aardig wat zitten roken daar op die bank dus hij zal al wel aardig wta binnengehad hebben. eerst had ik dat niet door. Pas toen hij met zijn pootjes in de lucht bergon te slaan, begon te spinnen om niets en op mijn schoot ging liggen op zijn rug merkte k dat er iets vreemds aan de hand was :P

Bovenaan