• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMT trip

TripOfreaK

Experimenterende gebruiker
opzich is DMT toch niet zo heel moeilijk te maken dan mimosa hostillis kun je echt wel bij smartshop halen of miss kweeksetje met 10 zaden nou dan heb je al 10 van die plantjes :P en dan wat goede ether of zout wat jullie zeiden en dan paar daagjes gedult ?? of denk ik alleen maar dat het zo makkelijk is en is het super moeilijk ?

TripOfreaK

ghehe ik vraag me net af he DMT laat je trippen met je ogen dicht als je dan iemand hebt die al vanaf zijn geboorte blind is zou die dan ook kunnen tripppen en van alles zien :P? da zou egt een uitvinding zijn

Doerak

Bewuste gebruiker
Dan zijn we het dus eens... Ik wilde niet meteen gaan beweren dat Rivered aan het liegen was, maar ik kon het toch niet laten te insinueren... Zijn verhaal is duidelijk onzin en uit de spreekwoordelijke duim gezogen. Ik zie niet in hoe een dergelijk persoon kan bijdragen aan het forum...

HINT!

space scientist

Wijs gebruiker
Rivered zei:
Bij de bazaar lag genoeg illegale drugs paddos waren er ook volop en dat zijn ook harddrugs en de DMT lag in een lade met nog wat andere shit en het was een rondvormig apparaat ik weet ook niet precies hoe het werkt ik ben daar echt geen expert in ofzo :sunglasses:

dude, paddo's zijn ook gewoon legaal :rolleyes:

echt veel weet je er niet van he

MindTraveler

Belezen gebruiker
ik geloof zijn verhaal, sterker nog ik heb nog wat extra informatie!
dat ronde bolvormige extraheermachientje is door aliens uit de toekomst naar hier gebracht opdat wij met de aliens kunnen communiceren! daarom MOET hij nu zeggen waar dat ding staat zodat wij er allemaal heen kunnen gaan en pure dmt kunnen kopen zodat we met de aliens kunnen communiceren!!

(wie hier het sarcasme niet van inziet, heeft het IQ van een braadpan)

Jeller

Badass junkie
mja kvond het verhaal ook al verdacht veel lijken op het uitjebol verhaal, maar gaf hem het voordeel van de twijfel..

en door trippen heb je juist minder schijt aan alles, je gaat de simpele dingen meer apreciëren, zoals mooie bomen en zo :wave:

Rivered

Newbie
lalala :stoned: ik was miss een beetje wazig toen ik dat verhaal schreef zat namelijk onder invloed van ketamine he :P en ik had zin om wat uit mijn duim t zuigen

TripOfreaK

verdomme shitzooi rijd ik net helemaal naar F*cktup eindhoven voor die ronde extraheermachine dankjewel mindtraveler zie ik daar in die bazaar een scherm waar je het internet op kon ikke dus vertellen dat ik was aangekomen zie ik dat die aap had gefakted :confused: maar toch het apparaat stond er wel en ze hadden er pure dmt hoor :stoned: en ik had zoveel genomen dat ik het me niet meer herinner sorry mensen dat wordt dus geen report :beer: :openmouth: :grin:

azgaza

Badass junkie
TripOfreaK zei:
ik ga zondag paddos gebruiken dan ben ik geen newbie meer :wink: maar een beginnende gebruiker

Oke; ik wens je alvast veel plezier, maar vanwaar nou al die onzin, waar is dat nou helemaal voor nodig?

TripOfreaK

Ik dacht ik zal is aardig zijn en reageren op mindtraveler en bedankt ik denk dat het zondag wel lukt maar ik wel wel een goede dag en hebben en blij zijn dan gaan we naar het bos en zoeken een rlxtd rustig mooi plekje op en dan gaan we trippen :stoned: kben wel een beetje zenuwachtig voor bad trip maar als ik die mocht krijgen ga ik er het beste van maken en proberen er mentaal uit te komen :grin:

TripOfreaK

maar die gedachte heb ik sowieso al dus daarom wil ik zien hoe het is ik ben van mezelf wel slim genoeg VWO omdat te kunnen bedenken dat het in je hersenen zit

Doodkapje

Wijs gebruiker
@tripofreak : lees mijn tripreportje onder tripreports Something to Remember (beetje naar beneden scrollen is al iets ouder)... :wink:

TripOfreaK

Doodkapje zei:
er is een wereld van verschil tussen denken en handelen... :wink:
maar wie wijs denkt handelt wijs dus zoon groot verschil is er ook weer niet ik heb je report trouwens gelezen zag er egt vet uit vooral die kots in de vraagtekenvorm moet raar geweest zijn :P maar ik ben niet bang voor badtrip en heb ook geen mentale problemen ofzo of ziektes dus ik denk dat de kans niet groot is dat ik zoon trip krijg

DreamWeaver

Badass junkie

Doerak

Bewuste gebruiker
Rivered zei:
lalala :stoned: ik was miss een beetje wazig toen ik dat verhaal schreef zat namelijk onder invloed van ketamine he :P en ik had zin om wat uit mijn duim t zuigen
Een keer is het leuk... NIET! De tweede keer wordt het gewoon ZIEK. Je gaat ons nu ook wijs proberen te maken dat je ketamine gebruikt. Pleur op, man.

Even aandacht voor de belangrijke dingen nu. Nice avatar, vode :hearteyes: :wink:

Ik stem voor een slotje :wave:

Doodkapje

Wijs gebruiker
Doerak zei:
Rivered zei:
Een keer is het leuk... NIET! De tweede keer wordt het gewoon ZIEK. Je gaat ons nu ook wijs proberen te maken dat je ketamine gebruikt. Pleur op, man.

Even aandacht voor de belangrijke dingen nu. Nice avatar, vode :hearteyes: :wink:

Ik stem voor een slotje :wave:

MEE EENS!!!

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Doerak zei:

Billenman? :hearteyes:

*heeft d'r avatar toevallig net veranderd* Sorry, volgende avatar zal ik wel weer billetjes nemen!

Doerak

Bewuste gebruiker
TripOfreaK zei:
Whhah morgen paddos halen best wel zenuwachtig :P ik ben nog maar 17 ik zie wel of ut me lukt :smoke: :stoned:
Koop gelijk wat DMT. Je kunt zien of ze DMT verkopen aan de extraheermachine die er dan zal staan.

Inkoppertje... :P

Bovenaan