Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Rivered zei:Bij de bazaar lag genoeg illegale drugs paddos waren er ook volop en dat zijn ook harddrugs en de DMT lag in een lade met nog wat andere shit en het was een rondvormig apparaat ik weet ook niet precies hoe het werkt ik ben daar echt geen expert in ofzo![]()
en ik had zoveel genomen dat ik het me niet meer herinner sorry mensen dat wordt dus geen report
TripOfreaK zei:ik ga zondag paddos gebruiken dan ben ik geen newbie meermaar een beginnende gebruiker
kben wel een beetje zenuwachtig voor bad trip maar als ik die mocht krijgen ga ik er het beste van maken en proberen er mentaal uit te komen maar wie wijs denkt handelt wijs dus zoon groot verschil is er ook weer niet ik heb je report trouwens gelezen zag er egt vet uit vooral die kots in de vraagtekenvorm moet raar geweest zijn :P maar ik ben niet bang voor badtrip en heb ook geen mentale problemen ofzo of ziektes dus ik denk dat de kans niet groot is dat ik zoon trip krijgDoodkapje zei:er is een wereld van verschil tussen denken en handelen...![]()
Rivered zei:lalalaik was miss een beetje wazig toen ik dat verhaal schreef zat namelijk onder invloed van ketamine he :P en ik had zin om wat uit mijn duim t zuigen
Dissonant zei:Rivered zei:lalalaik was miss een beetje wazig toen ik dat verhaal schreef zat namelijk onder invloed van ketamine he :P en ik had zin om wat uit mijn duim t zuigen
Ban hem
Serieus
Een keer is het leuk... NIET! De tweede keer wordt het gewoon ZIEK. Je gaat ons nu ook wijs proberen te maken dat je ketamine gebruikt. Pleur op, man.Rivered zei:lalalaik was miss een beetje wazig toen ik dat verhaal schreef zat namelijk onder invloed van ketamine he :P en ik had zin om wat uit mijn duim t zuigen

Doerak zei:Een keer is het leuk... NIET! De tweede keer wordt het gewoon ZIEK. Je gaat ons nu ook wijs proberen te maken dat je ketamine gebruikt. Pleur op, man.Rivered zei:lalalaik was miss een beetje wazig toen ik dat verhaal schreef zat namelijk onder invloed van ketamine he :P en ik had zin om wat uit mijn duim t zuigen
Even aandacht voor de belangrijke dingen nu. Nice avatar, vode![]()
![]()
Ik stem voor een slotje![]()
Doerak zei:Even aandacht voor de belangrijke dingen nu. Nice avatar, vode![]()
![]()
Kan niet wachtenvode zei:Doerak zei:Even aandacht voor de belangrijke dingen nu. Nice avatar, vode![]()
![]()
Billenman?![]()
*heeft d'r avatar toevallig net veranderd* Sorry, volgende avatar zal ik wel weer billetjes nemen!

Koop gelijk wat DMT. Je kunt zien of ze DMT verkopen aan de extraheermachine die er dan zal staan.TripOfreaK zei:Whhah morgen paddos halen best wel zenuwachtig :P ik ben nog maar 17 ik zie wel of ut me lukt![]()
![]()
Rivered is binnenkort misschien wel bekend als "The Lean Mean Extraction Machine"? :Pteebo zei:hoe ga je je nick veranderen als het je niet bevalt?