dmt van mimosa hostilles. hoe van de plant halen?

hellow

binnenkort ga ik dmt extracteren van mimosa hostilis. Maandag bestellen dus in de aankomen weken zal het leuk worden ^^
Ik las hier over op het forum en het sprak me echt aan omdat ik in mijn trips wel dingen zag die erniet waren maar ze bestonden ook in het echte leven en waren niet vevormd ofzo.

Omdat ik lsd niet durf te nemen, omdat ik bang ben dat ik er niet goed op reageer of het gevoel heb dat het veel te lang duurt. (heb nog nooit badtrips had, maar heb gehoord dat lsd je leven kan veranderen en ik hou van mijn leven :tongueout:)
Dmt duurt niet zo lang en is dus de beste oplossing, want wil echt eens dingen zien die niet bestaan.

Eerst zal ik het met poeder proberen, maar zou graag zo een plant kopen zodat ik het later (als ik het leuk vind) Terug kan extracteren wanneer ik wil.
Maar hoe moet ik dit dan afhalen ?
nog een paar vraagjes.
en wat vinden andere mensen die DMT maken het beste om te gebruiken?
Welke hoeveelheid maken jullie in 1 keer?
Hoe bewaren jullie het als ze tot kristallen zijn gevormd en hoe lang kan je ze bewaren?

Is DMT ook schadelijk voor je hersenen of kan je een sneller door in psychoses graken?
Moet je ook een tijd rust nemen vooraleer je het gebruikt?
Als je bijvoorbeeld niet in je breaktrough zit omdat je de eerste keer maar 25mg nam kan je dan de volgende week al opnieuw 40-50mg nemen of is het beter meteen zoveel te nemen.
Is dat zwaar gevoel datze omschrijven hetzelfde als bij salvia?
kan je ervan een badtrip krijgen of?

Wist niet waar ik dit topic moet plaatsen het komt van een plant en is toch zeer chemisch bij deze :).

Greetz!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Beste,

De planten waar DMT in zit kan je (bijna) overal in de natuur plukken, maar om het te extraheren hoop ik dat je genoeg kennis hebt. Anders kan het een jarenlang project worden voor niks.

Vind de stelling geen LSD maar DMT omdat het minder lang duurt niet kloppen. Bij beide stoffen hebben een even kleine kans om een bad trip te geven (ken niemand die echt bad op DMT of LSD is gegaan dat terzijde)

Aangezien je in de DMT trip makkelijk 'tijdloos' bent en dat zo ervaart dus die 10 minuten kunnen 10 uur duren voor je gevoel.
Zou zelf salvia eerst eens nemen indien je dat niet gedaan hebt.

maar heb gehoord dat lsd je leven kan veranderen en ik hou van mijn leven :tongueout:

Gelukkig, maar dat je leven gelijk anders is na een trip is onzin.

Hopelijk heb je er iets aan..

Anders kijk je even op EroWid Underground notes.. staat ongetwijfeld handige informatie voor je.

bedankt voor je reactie!

Heb inderdaad al salvia gedaan en super ervaring gehad.

Tja dat is inderdaad wel naar dat je tijdgevoel weg is. bij salvia had ik dit niet maar wat ik heb gelezen kan je het effect niet echt goed vergelijken?
heb ergens gelezen dat je bij salvia enkel dingen kan zien dat je al gezien hebt terwijl je bij een breaktrough in een zogenaamde andere dimensie komt of
niet?
het kan je leven wel verruimen, beter leren relativeren. het voeld echt als een boodschap aan dat er altijd een uitweg is welke weg je ook neemt, dit heeft mijn leven wel veranderd.

Heb een goed tek gevonden op een andere site samen met fotos van het eindresultaat zag er mooi uit. Zo moeilijk is het niet als je alles nauwkeurig meet en volgt kan et
nietsnmissgaan.
bedankt voor je reactie!

Heb inderdaad al salvia gedaan en super ervaring gehad.

dat is inderdaad wel naar dat je tijdgevoel weg is. ik ben gewo zoizo bang voor lsd tikd is niet de enige reden, een vriend zijn
broer, zal zijn hele leven in de psychiatrie moeten blijven is wel
niet enkel lsd maar ook van paddo's. Daarom dat ik me ook afvroeg als dit ook schade kan geven bij veel gebruik?
bij salvia had ik dit niet dat ik tijd kwijt was en wist na eventjes denk wrm ik me zo voelde dat ik salvia had ingenomen. maar wat ik heb gelezen kan je het effect niet echt goed vergelijken buitne het zwaartekracht gevoel?
heb ergens gelezen dat je bij salvia enkel dingen kan zien dat je al gezien hebt terwijl je bij een breaktrough in een zogenaamde andere dimensie komt of
niet?
het kan he leven wel verruimen, relativeren. het voeld echt als een boodschap aan dat er altijd een uitweg is welke weg je ook neemt, dit heeft mijn leven wel veranderd.

Heb een heel duidelijke en goede tek gevonden op een andere site samen met fotos van het eindresultaat zag er mooi uit.
ben verpleegkundige dus kan goed medisch reken lol is
niet helemaal hetzelfde maarja de hoeveelheid zal niet missgaan en het proces opzich is niet moeilijk.
ik weet dat er veel planten zijn maar de mimos is kop 1% de andere minder mi tek is op de
mimosa gebaseerd dus de eerste keer zal het toch de mimosa worden wil
op safe spelen.

sorry als het een beetje onduidelijknis pc doet raar dus is het via de gsm.

Beste Core

na veel teks te hebben nagelopen voor de beste methode, kwam ik steve Barlow tegen. weet niet of de link geplaatst mag worden maar als je zoekt op "dmt 20 barlow" kom je m zeker tegen.

mocht je dan nog vragen hebben, stel ze gerust.

*Schizophrenic*

Experimenterende gebruiker
Waar kan je deze Mimosa hostilis kopen ?

Heel wat planten bevaten DMT en aanverwanten, de MoD was me voor. Dit is een lijstje: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_psychoactive_plants

Je zal behoorlijk wat plantenmeteriaal nodig hebben is mijn ervaring. 90 - 95% van de plant bestaat uit water 0,5 - 1,6% dat is 0,5g tot 1,6g per 100g droog plantenmateriaal bestaat uit DMT.
Maar al doende leert men...

Bovenaan