Doen jullie dit ook wel eens?

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Mijn eerste keer LSD was in een andere stad, ik had afgesproken met een maat op het CS en we namen de trein naar een leuk stadje om daar leuk te trippen. Dit eindigde in een geniale dag waarna ik dit concept nog een paar keer heb herhaald, de uitkomst was:
- een dag waarop ik uitkwam bij de intocht van de Sint :grin:
- een dag waarop ik uitkwam bij Paleis 't Loo
- een hele vette dag in Maastricht in de mooitste parkjes die ik ooit heb gezien

Vrienden van me hebben laatst hetzelfde gedaan maar dan naar Breda en ze hadden ook een topdag :grin: nu vraag ik me af of anderen dit ook vaak doen?

Gegwoon OV, véél jointjes, 2L water, fruit,lachgasbus +capsules en de zegeltjes natuurlijk mee en gaan maar!

azgaza

Badass junkie
Ik heb nooit zomaar in een andere stad getript, maar ik hou het idee voor de toekomst nog wel open. Ik heb wel gewoon in mijn eigen stad getript, op feestjes en thuis, maar een andere stad zie ik mezelf niet zo snel doen, tenzij er een goa feestje is waar ik toch al heen ga.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Waarom niet dan?

Ik vind het sws handig dat je niemand tegen komt met je gigantische doppen.. en je word extra geprikkeld omdat alles nieuw is waardoor je zintuigen echt op volle touren draaien, je word er echt een ontdekkingsreiziger van hehe :P

azgaza

Badass junkie
Dat kan ik me dan wel voorstellen, het ontdekkende aspect ervan, maar ik zou zoiets sowieso alleen 's nachts doen, en 's nachts rijdt het openbaar vervoer niet overal, dus dat maakt het al weer veel moeilijker. Maar ik ben echt een nacht-tripper.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Moet je eens naar Utrecht komen, treinen rijden heel de nacht geloof ik :wink: wel een leuke tripstad maar je moet wel ff wat parkjes opzoeken enzo dan gewoon kaart halen bij VVV eigenlijk :grin:

dfssdfde

Badass junkie
Het ontdekkingsaspect lijkt me echt héérlijk, maar je kan niet even naar binnen gaan, je moet gaan zoeken naar een rustige plaats om even een jointje te roken (mijn ervaring in België dan), maar het lijkt me echt wel zalig om eens te doen :grin:

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Haha ja ik zie me al zwaar trippend kaart lezen :mrgreen:
Maakt niet veel uit welke stad/land er op de kaart staat dan volgens mij ^^

Maar heb het nog nooit gedaan, maar gaat er vast een keer van komen. Zeker als het dalijk weer wat mooier weer wordt :hearteyes:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Ivoos zei:
Het ontdekkingsaspect lijkt me echt héérlijk, maar je kan niet even naar binnen gaan, je moet gaan zoeken naar een rustige plaats om even een jointje te roken (mijn ervaring in België dan), maar het lijkt me echt wel zalig om eens te doen :grin:

Hehe dat is ook zo geniaal, of eten/drinken zoeken is een hele taak omdat je dan ineens ergens naar toe moet hehe, allerlei obstakels in de weg als sociale verplichting en lelijke supermarkten hehe echt heerlijk :grin:

Drientje

DF-koning
Adrenochroom zei:
Moet je eens naar Utrecht komen, treinen rijden heel de nacht geloof ik :wink:

Om het uur een trein van het nachtnet van en naar amsterdam die stopt ook in rotterdam... Utrecht is wel HET verkeersknooppunt van nl. Mijn bro is machinist dan weet je dat soort dingen...

X

Bovenaan