dood aan overdosis voor de webcam

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ja is idd al oud
die gast zat vanalles te pakken achter z'n webcam terwijl mensen die online naar hem aan het kijken waren 'm aan het opfokken waren
niemand wist waar hij woonde en toen hij niet meer bewoog hebben sommige nog z'n adres proberen opzoeken om naar de flikken te bellen maar tevergeefs...

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
ja is idd al oud
die gast zat vanalles te pakken achter z'n webcam terwijl mensen die online naar hem aan het kijken waren 'm aan het opfokken waren
niemand wist waar hij woonde en toen hij niet meer bewoog hebben sommige nog z'n adres proberen opzoeken om naar de flikken te bellen maar tevergeefs...

wat is dat voor een simpele ziel dan :rolleyes: kansloos mannetje :openmouth:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Total Consumption:

1.5g of 'kind buds' (high-quality cannabis)
4g of 'mersh' (low-quality cannabis).
8g of 'shrooms'
320mg of methadone
24mg of clonazepam (Klonopin)
80mg of methylphenidate (Ritalin)
120mg of temazepam (Restoril)
10mg of hydrocodone (via Vicodin)
1g of acetaminophen (via Vicodin)
160mg of propranolol (Inderal)
400mcg LSD
2g 'mesc' (probably mescaline)
100mg 5-MeO-DMT
an unspecified amount of 151-proof rum

Mr.jiho

Wijs gebruiker
heb ooit eens heel z'n laatste gesprek gelezen
der ware verschillende personen me hem en onderling aan het praten
sommigen waren hem aan het aanzetten om meer te nemen, andere waren hem aan het waarschuwen en anderen verveelden zich op den duur en gingen gaan slapen op het moment dat hij aan het sterven was.sommigen probeerden zoals ik hierboven vermelde hem nog te redden maar je ze hadden geen gegevens van hem
laatste woorden:
I told you i was hardcore :(

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Hij had zijn telefoonnummer en kentekenplaten van de auto doorgegeven via de chat. Kortom, als de personen op de chat een belletje hadden gedaan naar hulp, was die zo terplaatse geweest. Maar ze wilden niet betrokken raken bij een politieonderzoek, dus deed niemand iets.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
die gozer zal wel niet helemaal 100% zijn geweest kijk die lijst die mr.jiho poste is dan :rolleyes: wat dacht ie dan... dat hij het ging overleven ofzo,, en dan nog als mensen zeggen dat jij zoveel moet nemen op msn (of chat weet ik veel) dan doe je dat natuurlijk ook niet, dus gewoon kansloos, eigen schuld...

Solidius

Badass junkie
[04] <grphish> if ripper doesn't die he's going to have a great time

A

Anonymous

Gast
Hij was niet aan het opscheppen solidius, hij maakte zn woorden waar..

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Solidius zei:
need^weed zei:
BobG zei:

wat verstaan jullie onder hardcore dan? 'cool' fzo?

The quote "i told u i was hardcore" was one of the last things Brandon ever said, and is often used on internet message boards and discussion sites to refer to this incident.

ben ik nou zo dom of.... dit^hierboven beschrijft toch niet wat ie bedoelde met hardcore... Dat hij grof met drugs omging ofzo?? "i told u i was hardcore" dus.....????

Solidius

Badass junkie
need^weed zei:
Solidius zei:
need^weed zei:
BobG zei:

wat verstaan jullie onder hardcore dan? 'cool' fzo?

The quote "i told u i was hardcore" was one of the last things Brandon ever said, and is often used on internet message boards and discussion sites to refer to this incident.

ben ik nou zo dom of.... dit^hierboven beschrijft toch niet wat ie bedoelde met hardcore... Dat hij grof met drugs omging ofzo?? "i told u i was hardcore" dus.....????

Hardcore = Stoer (niet letterlijk).

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
dacht ik al.... (cool stoer allmaal hetzelfde) daarom vond ik het ook zo dom, want die gozer is niets meer dan een simpele ziel....als hij dat stoer vind nja 'vond'... hehe :P

zommes

Badass junkie
Typisch Amerikaans, er is ook geen ander land waar je zo makkelijk aan "prescription drugs" kan komen als daar.

Jeller

Badass junkie
Mr.jiho zei:
Total Consumption:

1.5g of 'kind buds' (high-quality cannabis)
4g of 'mersh' (low-quality cannabis).
8g of 'shrooms'
320mg of methadone
24mg of clonazepam (Klonopin)
80mg of methylphenidate (Ritalin)
120mg of temazepam (Restoril)
10mg of hydrocodone (via Vicodin)
1g of acetaminophen (via Vicodin)
160mg of propranolol (Inderal)
400mcg LSD
2g 'mesc' (probably mescaline)
100mg 5-MeO-DMT
an unspecified amount of 151-proof rum
had hij dat allemaal dezelfde dag binnen?

fun

Bewuste gebruiker
Wat een sukkel, dankzij hem krijgt drugs weer een slechte stempel.

Als het iemand was die 10.000 beschuitjes naar binnen probeerde te werken en daaraan stierf was het even dom geweest.

caatje

Badass junkie
Tis allang weer veegeten, tis al een hele tijd geleden. En hij zal echte de eerste en vooral niet de laatste zijn die zo'n "stunt" uithaald.

Bovenaan