Normaal gesproken post ik hier niet omdat ik me niet wil bemoeien met de discussie's, maar nu moet het toch echt eventjes :P
De informatie die u daar deelt is totaal fout mijns inziens. En zo wordt er nog heel wat verkeerde informatie verspreidt op Drugsforum, vooral over paddo's.
Niet dat ik wil doen alsof ik een totale expert ben, maar iemand die flinke ervaring met paddo's heeft weet dat het niet gaat om het aantal gram of de soort paddo's die men neemt.
Nee, het is de setting, uw intentie erachter en andere voorbereidingen.
Ik kan makkelijk een ego-dood krijgen met 2 gram droge Mexicaantjes in een thee. En dan heb ik het over echte ego-dood (waar je alles bent en alles jij is en het allemaal gecreerd is door niks, geen einde of begin, totale horror en eenzaamheid, eeuwigheid die alleen nu bestaat en er is niks anders) waarna ik soms zelfs in een meer organische DMT-achtige wereld terecht kan komen (met hoogontwikkelde levende wezens) als ik door de schrikbarende egoloze stage kan breken, wat een grote uitdaging is.
Dus als u 10 gram nodig heeft voor een ego-dood, doet u het toch echt verkeerd en verspilt u veel. Ik zou zeggen, werk aan uw intentie en mentale voorbereiding. Excuses als ik zeer arrogant overkwam.