Spor zei:
Mensen, kom op, ik ben toch niet de enige die allemaal vage shit meemaakt op de drugs ??
Dopestories en snel !!
Spor spamslet de-luxe!!!!!!
Ik heb er ook nog wel eentje, al is die niet helemaal netjes. Toen ik nog in Utrecht woonde had ik nog geen auto en moest ik met de trein in de weekenden naar paps en mams. Ik stond op het station een kaartje te pinnen, op een vrijdagavond, om een uur of half 10. Ik wilde eigenlijk helemaal niet naar huis maar goed. Er kwam een zwerver voorbij die me om geld vroeg. Ik zei dat ik geen geld had. Hij zei, maar je staat toch te pinnen?... Ja dûh, ik pin toch niet voor niets, omdat ik geen contanten heb, sukkel, zei ik.
Hij heeft me helemaal verrot geschopt daarna. Ik heb me in het gevecht niet onbetuigd gelaten maar een 1 op 1 gevecht met een grote neger(zag er nog goed uit voor een zwerver, misschien nog niet zo lang op straat) moet ik toch het onderspit delven. Gelukkig kwamen er wat gasten langs en die hebben me van hem verlost.
Hierna wou ik helemaal niet meer naar huis, alles deed zeer en mijn neus bloedde als een rund. In die tijd moest ik erg zuinig aan doen en dus besloot ik mijn treinkaartje toch maar te gebruiken.
Op het thuisstation aangekomen moest ik nog een half uur fietsen en ik kwam langs het huis van een oude vriend. Ik wist zeker dat hij speed in huis had en belde aan. Na een paar bommetjes(snuiven gaat nogal lastig met een bloedneus) bij hem thuis en hem het hele verhaal verteld te hebben besloten we dat wraak gepast was.
Hij belde wat vrienden die een auto(een bestelbusje met gesloten cabine) hadden en gedrieën gingen we we terug naar Utrecht station. Na ongeveer een half uur en een paar keer vragen, hadden we hem gevonden. De vrienden zeiden dat ik in de auto moest blijven en knoopten een praatje aan met de zwerver. Ze lokten hem in de val met de vraag of hij wist waar er goed spul te koop was, en hij zou de weg wijzen, en het woord doen bij de dealer. Hij kroop achterin de bak en wij deden de deur op slot.
Hij kwam er een beetje laat achter dat we niet echt de goede kant op reden(volgens mij was hij zo high als een deur). Wij hadden voorin de grootste lol en ik was ondertussen mijn blauwe plekken al bijna vergeten. We hebben hem afgezet ergens vlakbij Kanis, een plaatsje bij de nieuwkoopse plassen.
Ik heb de grootste lol gehad met wraak nemen op zo'n lage daad als wat hij deed. Ik ben tegen geweld, en we hadden hem met gemak helemaal totall loss kunnen slaan, maar dit was 10 x leuker. Ik denk dat hij het voortaan wel uit zijn hoofd laat om meisjes lastig te vallen!!!
X