Dopestories

Spor

Wijs gebruiker
Adrenochroom zei:
'ja ja je moet echt aan die taart ruikten volgens ons is 'ie niet goed' Knetterstoned natuurlijk en ziek slecht geacteerd helemaal lachend, dacht dit werkt nooit. Dus dat meisje ruikt eraan en R duwd heel haar gezicht in die taard!

Classics blijven het tofst he :beer: das nou echt zoon typische stonede aktie

Drientje

DF-koning
Spor zei:
Mensen, kom op, ik ben toch niet de enige die allemaal vage shit meemaakt op de drugs ??

Dopestories en snel !!

Spor spamslet de-luxe!!!!!! :grin:

Ik heb er ook nog wel eentje, al is die niet helemaal netjes. Toen ik nog in Utrecht woonde had ik nog geen auto en moest ik met de trein in de weekenden naar paps en mams. Ik stond op het station een kaartje te pinnen, op een vrijdagavond, om een uur of half 10. Ik wilde eigenlijk helemaal niet naar huis maar goed. Er kwam een zwerver voorbij die me om geld vroeg. Ik zei dat ik geen geld had. Hij zei, maar je staat toch te pinnen?... Ja dûh, ik pin toch niet voor niets, omdat ik geen contanten heb, sukkel, zei ik.
Hij heeft me helemaal verrot geschopt daarna. Ik heb me in het gevecht niet onbetuigd gelaten maar een 1 op 1 gevecht met een grote neger(zag er nog goed uit voor een zwerver, misschien nog niet zo lang op straat) moet ik toch het onderspit delven. Gelukkig kwamen er wat gasten langs en die hebben me van hem verlost.
Hierna wou ik helemaal niet meer naar huis, alles deed zeer en mijn neus bloedde als een rund. In die tijd moest ik erg zuinig aan doen en dus besloot ik mijn treinkaartje toch maar te gebruiken.
Op het thuisstation aangekomen moest ik nog een half uur fietsen en ik kwam langs het huis van een oude vriend. Ik wist zeker dat hij speed in huis had en belde aan. Na een paar bommetjes(snuiven gaat nogal lastig met een bloedneus) bij hem thuis en hem het hele verhaal verteld te hebben besloten we dat wraak gepast was.
Hij belde wat vrienden die een auto(een bestelbusje met gesloten cabine) hadden en gedrieën gingen we we terug naar Utrecht station. Na ongeveer een half uur en een paar keer vragen, hadden we hem gevonden. De vrienden zeiden dat ik in de auto moest blijven en knoopten een praatje aan met de zwerver. Ze lokten hem in de val met de vraag of hij wist waar er goed spul te koop was, en hij zou de weg wijzen, en het woord doen bij de dealer. Hij kroop achterin de bak en wij deden de deur op slot.
Hij kwam er een beetje laat achter dat we niet echt de goede kant op reden(volgens mij was hij zo high als een deur). Wij hadden voorin de grootste lol en ik was ondertussen mijn blauwe plekken al bijna vergeten. We hebben hem afgezet ergens vlakbij Kanis, een plaatsje bij de nieuwkoopse plassen.
Ik heb de grootste lol gehad met wraak nemen op zo'n lage daad als wat hij deed. Ik ben tegen geweld, en we hadden hem met gemak helemaal totall loss kunnen slaan, maar dit was 10 x leuker. Ik denk dat hij het voortaan wel uit zijn hoofd laat om meisjes lastig te vallen!!!

X

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Spor zei:
Mensen, kom op, ik ben toch niet de enige die allemaal vage shit meemaakt op de drugs ??

Dopestories en snel !!

We maken zo veel vage shit mee...

Alleen vergeten we bijna alles ook :stoned: :tearsofjoy:

Trouwens... present op icon? :P

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
een keer ongelovelijk hard met mn smoel tegen een betonnen container aan geklapt omdat ik te veel drank op had.. :grin:
normaal heb ik t gevoel dat ik wel aardig goed kan fietsen met alcohol op...
tot dat ik een stoeprand tegen kwam.. :rolleyes:

mja,,gellukig heb ik het niet meer zo op alcohol...slik liever een paar pilletjes dan dat ik stomp dronken word.

:wave:

Pikachu

Wijs gebruiker
@ Drientje

Echt supervette wraakactie! Heel goed bedacht! Zo veel beter dan hem gewoon in elkaar timmeren, echt kudo's!

Spor

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Spor spamslet de-luxe!!!!!! :grin:

Iemand moet het topic gaande houden he :grin:

Drientje zei:
Hij kwam er een beetje laat achter dat we niet echt de goede kant op reden(volgens mij was hij zo high als een deur). Wij hadden voorin de grootste lol en ik was ondertussen mijn blauwe plekken al bijna vergeten. We hebben hem afgezet ergens vlakbij Kanis, een plaatsje bij de nieuwkoopse plassen.

Whehe ik dacht zeker dat jullie m in elkaar gingen rossen. Maar dit is idd veel toffer :grin:

BlackRobBlunt zei:
Trouwens... present op icon? :P

Altijd :grin: nog nooit een Icon gemist, dus ben van plan deze ook niet te missen.. Moet heel ff kijken want heb zondag wel al dingen gepland.

Dreamy

Experimenterende gebruiker
Ik begin gewoon spontaan te lachen als ik terugdenk,
Mijn vriendin en ik, goed van de kaart, ik achterop de fiets.
Dus mijn vriendin fietsen, met mij kletsen en vooral niet oplettend.
Fietst ze zonder het in de gaten te hebben, alsof het de normaalste zaak van de wereld is regelrecht de sloot in! Met mij achterop!
Helemaal in schock liggen we daar, brullend van het lachen, niet snappend waar we nu in godsnaam zijn beland. En dan nog mijn vriend die aan kwam en absoluut niet snapte wat we daar nou lagen te doen! :stoned:
Na een halfuur niet kunnen ademen van het lachen toch maar uit de sloot gekropen en poging gedaan naar huis te komen!

Daar lig je dan. :mrgreen:

Bartyo

Bewuste gebruiker
Hahaha lol @ Dreamy :grin:
Ben zelf ook wel eens de sloot ingefietst onder invloed, erg pijnlijk xD

Dreamy

Bartyo zei:
Hahaha lol @ Dreamy :grin:
Ben zelf ook wel eens de sloot ingefietst onder invloed, erg pijnlijk xD
Is niet erg prettig idd! :grin: En al helemaal niet als je niet meer weet waarom je toch zo'n pijn hebt.

Dreamy

Of je zit met z'n 2en in een wchokje een joint te roken omdat het in de zaal stikt van de leraren.
Een dikke wietlucht in de WC dus wij proberen onze lach in te houden, wat natuurlijk niet al te makkelijk is. :grin:
Opeens "ggggggsggghhhgg" ofterwijl mijn vriend die met zijn arm tegen het doorspoelknopje kwam. Proestend zijn we het hokje uitgerold. :stoned:

Spor

Wijs gebruiker
Pfff op terschelling allemaal te vage dingen meegemaakt, maar ga ze niet hier posten, binnekort een tripreport van een paar dagen :hearteyes:

kildeer

Belezen gebruiker
Mehehe.. dope topic.

Tijdens een avondje stappen een goede vriend geïntroduceerd aan een beetje cocaïne. Leuke avond gehad, niet te gek laat gemaakt of veel gebruikt. Net thuisgekomen, klaar om in bed te duiken, gaat mijn telefoon. Diezelfde vriend in alle staten; "Je gelooft nooit wat er mij overkomen is!"
Blijkt dat zijn bovenbuurman midden in de nacht een broodje in de oven gedaan en vervolgens zijn appartement verlaten had, waardoor er enorme rookontwikkeling in het pand ontstond. Twee dikke brandweerwagens met loeiende sirenes in een krap Amsterdams straatje. Hij moest met zijn brakke strakke hoofd het deur-intrap-ritueel bijstaan en de hele brigade weer goeienacht wensen toen bleek dat de schade meeviel. Is dat even schraal thuiskomen!

henkie84

Bewuste gebruiker
Tijdje terug alweer:

Strontzat op de fiets, richting huis. Onderweg ben ik blijkbaar of gevallen en gaan slapen, of gaan slapen en gevallen. Hoe dan ook: ik lag op de weg te pitten. Wat later word ik wakker. Er zit politie gehurkt naast me. "Oh hij word wakker!!", hoor ik. "Jongen, jongen?" Ik kijk half op van "huh?!". "Ja, je mag blij zijn dat deze vrachtwagenchauffeur je gevonden hebt, hij dacht dat je dood was!".

De politie heeft me netjes thuis afgezet, met een briefje in m'n zak waar m'n fiets stond, zonder boete. :hearteyes:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
henkie84 zei:
Tijdje terug alweer:

Strontzat op de fiets, richting huis. Onderweg ben ik blijkbaar of gevallen en gaan slapen, of gaan slapen en gevallen. Hoe dan ook: ik lag op de weg te pitten. Wat later word ik wakker. Er zit politie gehurkt naast me. "Oh hij word wakker!!", hoor ik. "Jongen, jongen?" Ik kijk half op van "huh?!". "Ja, je mag blij zijn dat deze vrachtwagenchauffeur je gevonden hebt, hij dacht dat je dood was!".

De politie heeft me netjes thuis afgezet, met een briefje in m'n zak waar m'n fiets stond, zonder boete. :hearteyes:

Jeeeeeetje mina! Wat een verhaal! Je mag inderdaad wel echt van geluk spreken hoor... :wink:

HTID

Bewuste gebruiker
Een van een tijd geleden, maar ik vind hem het vermelden waard :grin:

"Ik vertrok gister zat bij een maat die een half uur fietsen van me vandaan woont. toen ik net op weg was moest ik heel nodig pissen. Ik zet mn fiets aan de kant, maar krijg de knoop niet uit mn broek(trainingsbroek met touwtjes). Ik heel lang trekken aan die knoop en erin bijten maar ik moest echt heel nodig dus uiteindelijk heb ik mn broek met knoop er nog in met veel pijn uitgetrokken. Ben ik klaar met pissen krijg ik mn broek niet meer aan . ik heb echt 10 minuten staan proberen om die knoop eruit te halen en om gewoon mn broek aan te krijgen maar heb het uiteindelijk opgegeven en ben gewoon in mn boxershort verder gefietst (koud). Ik fiets verder, en nog geen 5 minuten later moest ik het spoor oversteken. Ik weet nog niet hoe ik het gepresteerd heb maar mn voorwiel bleef in de rails hangen waardoor ik echt keihard op mn gezicht ging. Toen ik weer opstond en rondkeek zaten er strepen op mn benen en handen, er zat een slag in mn wiel, remkabels stuk, versnellingen en bel lagen eraf. Natuurlijk kwam er net een auto aan dus moest ik mn fiets snel van de weg afslepen waarbij ik allebei de hengsels van mn tas sloopte. Uiteindelijk heb ik dus in mn boxershort, op een verrotte fiets met een scheef stuur en een tas die ik in mijn hand moest houden een half uur door de (vries)kou gefietst."

Allolalie

Bewuste gebruiker
Generaal-Pardon zei:

Echt deze gozer moet geband, ook al van die idiote posts bij de andere onderwerpen, zoals in onzin en general forum. Omdat het een general forum is betekent dat nog niet dat hij als generaal zonder pardon daar mag posten, aaargh!

Spor

Wijs gebruiker
@ HTID: Wat een verhaal :grin: ik had die koppen willen zien van de mensen waar je heen ging toen je binnen kwam :grin:

@ Allolalie: Het is jcutter met een tigtal verschillende namen. Het zielige ventje mist zijn aandacht

Flameon

Badass junkie
Een paar jaar geleden is me het volgende over komen:

Omdat ik was geslaagd voor mijn opleiding gingen we op mijn laatste stagedag wat drinken met het team. Eenmaal aangekomen op de unit moest ik van de collega's een knalrood separeerpak aan en op zo'n grote driewieler met hen naar stad fietsen. Gelukkig was het maar een klein stukje, en ik dacht die kan nog wel eens goed van pas komen op het einde van de avond. Dat pak had ik liever niet aan gehad, maar ach het hoorde erbij en ik deed maar gewoon mee.

Na een avondje goed doorzakken reden we terug naar de kliniek (hier zou ik met een paar collega's blijven slapen). Op een smal fietspad in de stad zien we in de verte twee stadswachten fietsen. We naderen de heren en ze reden heel rustig.
Mijn drie collega's halen de mannen in, en ik tringel een paar seconden later ook met mijn fietsbel omdat ik ze in wil halen.

Was ik me toch vergeten dat ik op een driewieler zat en die twee uitstekende achterwielen. Toen ik ze inhaalde viel een van die stadswachten op de grond. Hij was op me aan het roepen, maar ik snapte er in eerste instantie niks van. Ik haalde hem immers netjes in voor mijn gevoel. Wat bleek, ik heb hem met het achterwiel geraakt haha.

De stadswachten kwamen me achterna en men dacht dat ik ontsnapt was op de kliniek. Het rode pak heeft normaal niemand in de kast hangen dus ze dachten dat ze een grote vangst hadden geslagen. Mijn verhaal werd niet geloofd, het verhaal van collega's ook niet. Dus maar wachten op de politie die zij inmiddels hadden gebeld.
Toen mijn gegevens waren gecontroleerd door de blauwe heren, mocht ik door fietsen. 2 agenten, 3 verpleegsters en ik zelf moesten hard lachen. De stadswachten reden boos weg (degene wat ik van achteren had aangereden zonder licht haha).

Wat een avond. Is al jaren geleden, maar zoiets vergeet je nooit meer :grin:

Joes

eentje vers van de pers (gister avond)
met een paar vrienden in den haag aan de keta en wat biertjes er bij. Op een gegeven moment toch maar besloten nog uit te gaan. Dus wij zwaar lijp en moeilijk lopend het paard (discotheek) in waar de uitsmijter nog tegen ons zegt: jongens hou het rustig he :sunglasses:

toen we binnen nog een klein sleutel puntje keta hadden genomen werd het een van de vrienden te veel. dus hij stond alleen nog maar bewegings loos om zich heen te kijken..
Wij hem drinken gegeven en hem onder het dansen wel goed in de gaten gehouden. Hij zei het naar ze zin te hebben alleen kon ie zich amper bewegen... so far so good dacht ik, totdat er ineens een uitsmijter bij hem stond waar hij blijkbaar niet of verkeerd op reageerde.

we moesten hem toen op aandringen van de uitsmijter naar buiten gedragen, de aardige uitsmijter hielp nog mee ook :) en toen begon het, hij kon echt niet meer lopen dus hebben hem met twee man ondersteund bij het lopen. Na 5 minuten zo gelopen te hebben (en hij ook weer beetje bij positieven kwam) kwam ie er achter dat hij zijn benen niet meer hoefde te bewegen om voor uit te komen..
wat doet die wause trekt ze benen in, zoals een klein kind dat ook doet als die tussen twee volwassen in loopt en denkt naar huis gedragen te worden op die manier.... haha hebben ons kapot gelachen.
al met al een mooi avondje :wave:

raizeredge

Wijs gebruiker
poosje terug na een avondje stappen loop ik naar huis is er ruzie iets verder op dus ik kijken terwijl ik door loop loop ik vol met me kop tegen een lataarnpaal aan :grin:

Spor

Wijs gebruiker
Zeg mensen, hoe zit het ?

Maken we nix meer mee op als we drugs op hebben of hoe zit dat ? Dat kan toch niet ?!? Ik geloof er nix van, dus... Dopestory's en snel !!!!

:grin:

Napster

Belezen gebruiker
Ik zat met een paar vrienden zwaar stoned op een bankje in het park. Doordat we allen zo stoned waren werd er niet gepraat en zat iedereen lekker in ze eigen space. Zegt P1 tegen P2 ineens Hoe veeg jij je billen af? < Zo maakt beweging met hand naar voren of Maakt beweging met hand naar achter > P2 zegt ZO ( En maakt met ze hand een gebaar dat hij ze billen afveegt met ze hand naar voren) Tijdje is het doodstil en zegt P2 Gatverdamme dan krijg je allemaal schijt aan je balzak.
Toen heb ik serieus met tranen op de grond gelegen van het lachen. Maar dit is ook weer zoiets waar je bij moet zijn.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Ah die Spor schopt weer wat leven in de zaak!!

Pff alleen dingen meegemaakt die weer niet te beschrijven zijn of hele reports worden...

Oh ik weet er één!

Laatst ging ik werken in de catering, er waren nog 18 wijn ofzo over dus ik zeg zo: Als al die wijfen hier ze niet opdrinken dan doe ik het wel! Dus om 5 uur stopte het en moesten we opruimen, ik die wijntjes in cassisflesjes doen en drinken maar, had er echt 8 ofzo op. Toen ook bier gaan drinken en was dik lam daar op me werk. Toen moest ik met een kar vol kratten gaan rijden en toen ik over een drempel reed liet ik 6 kratten eraf vallen!! :grin:

Daarna toen we klaar waren heb ik nog 1 of 2 bier gedronken met de chef en collega's, heb toen flink lopen lullen of God-knows-what, daarna naar vrienden gegaan. Belde aan, de deur ging open, ik liep naar binnen, zei niets, ging liggen op de bank en ben in slaap gevallen voor een uur.

wtf word echt vaag van drank deze dagen

Nu jullie weer

Spor

Wijs gebruiker
yeah we maken genoeg mee dus waarom zouden we het niet opschrijven :sunglasses:

Laatst eindelijk weer eens trippen. Was met een maat en het liefst neem ik veel zooi en ga dan rondlopen, en lekker rondkijken. Daarbij hou ik wel van speeltjes tijdens het trippen en dat was mn eerste trip met mn nieuwe toffe speeltje: een groene laser ! Echt een belachelijk ding, absurd dikke en zichtbare straal die 3km ver schijnt, over het algemeen een stuk verder als je kan zien snachts. Dus wij rondlopen, spacen, spelen met de laser, belt opeens een andere maat op, hij kwam ook. Nou wij ff gewacht, hij 2ce geslikt, om de tijd de doden wat ketamine genomen, en hij vertellen dat ie gezopen had enzo, dus ik met hem gewed dat ie zou gaan kotsen. Hij zo nee nee hoeft niet bla bla bla, en ik zei, wedden dat je over 2 lantaarnpalen gekotst hebt ? (2 lantarenpalen als een afstand zeg maar van waar we waren, 2 lantarenpalen verder) we schoten niet zo heel erg op maar op een gegeven moment waren we bijna bij de 2e lantarenpaal en hij keek me aan en begon te lache en zei zie je wel ik he... En hij had het nog niet uitgesproken of hij kotste zn hele maaginhoud uit. Dus hij ging ff zitten, wij ff wachten en op een gegeven moment zei ik van oh is wel jammer nu heb je die 2ce uitgekotst wss. En hij bleef nog even zitten en toen begon die hartelijk te lachen en zei dat ie zich wel erg synthetisch voelde. We begonnen te lachen en evenlater was duidelijk dat hij net zo hard tripte als ons.

De laser had ik ff weg gestopt, en die maat wat later aan kwam had hem nog nooit gezien, ook niet nuchter. Dus wij liepen op een gegeven moment ergens over een bospad, pikkedonker en we waren gewoon aan het praten, en ik begin opeens als een gek te zwaaien met die groene laser, wat in het donker een extra sterk effect heeft waardoor je overal groene strepen en puntjes ziet. En die maar wist niet wat m overkwam :grin: begon te roepen: WHOOOOOOOOOOOOOOOO WHEEEEEEEEE WHAT THE FUCK ZIEN JULLIE DAT OOK ??? WHEEEEE
Dus dat was wel een leuke psychedelische verassing :grin:

Vrijdag komen de echte dopestories :sunglasses: lsd, 2c-e, ketamine, dmt, wiet en voor erna opium en benzo's staan op het menu :hearteyes: als ik daar nix meemaak dan stop ik met drugs :grin:

MCHZK

Belezen gebruiker
enkele jaren geleden kwam er eens een vriend bij mij thuis
en wou me iets tonen dat in z'n auto lag (hij zei tegen m'n ouders dat hij een nieuwe muziekinstallatie had)
ik was al knetterstoned , kwam net van enkele vrienden van school

uiteindelijk had hij een nieuwe bong gekocht , en waren we wat aant zeveren ermee
en net toen we hem wouden vullen om een hitje te doen (was dus VOOR m'n huis) tikken m'n ouders op het raam :')
"onmiddelijk meekomen , jullie zijn mijn drugs bezig !"
"maar.. uhg.. neen ? "
allebei met een stonede kop dus een excuus verzinnen , wat nogal moeilijk ging :grin:

heeft lang geduurd voor ze geloofden dat het "een kado voor een vriend" was :stoned:
tsss , die naïviteit he..

* verder gebeuren er elk weekend wel ongelofelijk domme dingen , maar dan eerder onder invloed van alcohol :beer:

Spor

Wijs gebruiker
Pikachu zei:
Maar we hebben nog steeds geen dopestorries gehoord! :mrgreen:

beter lezen dan, heb al een tigtal verhalen gepost :wink:

Nu te druk met school dus dopestories zitten er niet zo in :P

Bovenaan