Dosering truffels

REA3

Newbie
Hallo allemaal ,

Ik heb een vraag over de dosering van truffels. Afgelopen weekend had ik voor het eerst truffels genomen. Nu heb ik dit samen met mijn broertje gedaan omdat ik niet wist hoe ik zou reageren op de truffels. Ik had online 2 x 10 gram
Galindoi besteld. Ik dacht 10 gram is een goed begin . Netjes ingenomen op een lege maag en vervolgens maar wachten. Echter werd ik eventjes misselijk en een soort duizelig . Dit verdween direct waarna er vervolgens niks meer gebeurde. Mijn broertje die kreeg wel een soort trip en lag lekker te spacen. Bij mij gebeurde er ook na een uur niks. Omdat ik over twee weken alleen een weekje weg ga in een bosachtig omgeving en ik daar graag truffels wil nemen besloot ik om nog een dosis te halen zodat ik straks niet voor het eerst alleen moet trippen. Ik heb vervolgens nog 15 gram atlantis gehaald en deze direct ingenomen. Overigens vind ik truffels lekker :grinning: daar was ik zeer blij mee. Ook hierna gebeurde er ook vrij weinig. Geen visuals oid. Na een uur vervolgens een gram amnesia opgerookt en werd stoned. Ik vraag me nu af dat wanneer ik alleen ben de dosis moet verhogen naar in een keer 20 gram of een sterker soort ( hollandia ) nemen en dan gewoon weer 15 gram.

Kan het kwaad om de dosis te verhogen ? Ik ben overigens 30 jaar , 188 en weeg 80 kilo. Ik heb verder nooit wat anders gebruikt dan weed.

Alvast bedankt ! Ik zie mezelf op een of andere manier verdwalen in het bos:smirk: soort visioen :)

Laatst bewerkt door een moderator:

Fool

Badass junkie
Alvast bedankt ! Ik zie mezelf op een of andere manier verdwalen in het bos:smirk: soort visioen
Met zulk overgehaast gedrag zie ik dat ook nog wel gebeuren.
Als 10gram na een (~1 uur, een beetje lang maar zeker niet ongehoord) verdriedubbel je je dosering en ga je erbij blowen! Jij hebt heel erg veel geluk dat je supersnel een soort van natuurlijke tolerantie opbouwt tegen truffels, anders was je echt angstaanjagend hard aan het trippen voor iemand zijn eerste ervaring. Waarschijnlijk 112-bellen angstaanjagend.

Doe het de eerste keet dat je fatsoenlijk gaat trippen sowieso bij iemand thuis, misschien iets van 10-13gr Hollandia en kijk hoe je dat bevalt. Hollandia is wel wat sterker, en deze dosering is dat ook iets hoger. Met een beetje geluk dat voor jou een fijne dosering. :)

REA3

Newbie
Met zulk overgehaast gedrag zie ik dat ook nog wel gebeuren.
Als 10gram na een (~1 uur, een beetje lang maar zeker niet ongehoord) verdriedubbel je je dosering en ga je erbij blowen! Jij hebt heel erg veel geluk dat je supersnel een soort van natuurlijke tolerantie opbouwt tegen truffels, anders was je echt angstaanjagend hard aan het trippen voor iemand zijn eerste ervaring. Waarschijnlijk 112-bellen angstaanjagend.

Doe het de eerste keet dat je fatsoenlijk gaat trippen sowieso bij iemand thuis, misschien iets van 10-13gr Hollandia en kijk hoe je dat bevalt. Hollandia is wel wat sterker, en deze dosering is dat ook iets hoger. Met een beetje geluk dat voor jou een fijne dosering. :)

Thanks ! Ja dat idee had ik namelijk ook wel. Ik was iets te enthousiast als het ware. Het kwam omdat ik echt helemaal niks voelde . Dat lijkt me dan een goed plan.

Bedankt voor je reactie !

Fool

Badass junkie
Als je overigens serieus bent over het gebruik van dit soort drugs moet je er wel zeker vaag zijn dat je deze en andere soortgelijke spontane 'fouten' kan overslaan. Met dat enthousiasme en (luie?) onbegrip aan de psychedelica gaan lijkt me best gevaarlijk. :confused:

REA3

Newbie
Ja ik ben serieus wat betreft het gebruik van dit soort drugs. Lui is het niet heb ruim een half uur gelopen naar de smartshop :openmouth: . Maar snap je punt. Het was vooral dat ik er veel zin in had. Ik had genoeg gelezen over het gebruik van truffels alleen niet dat er eventueel niks kon gebeuren. Ik had iig iets verwacht. Wanneer dat het geval was geweest had ik ook niks meer gekocht. Daar ging het een beetje fout mee. Vandaar dat ik ook de vraag nu stel omdat ik achteraf weet dat het niet de meest handige actie was en niet teveel wil nemen de volgende keer ( los van het verdwalen in het bos ).

Fool

Badass junkie
Vandaar dat ik ook de vraag nu stel omdat ik achteraf weet dat het niet de meest handige actie was en niet teveel wil nemen de volgende keer ( los van het verdwalen in het bos ).
Ik bedoelde meer dat je dit soort kennis waarschijnlijk wel had geweten als je 1 of 2 avonden hier op het forum, en eventueel op erowid.com gaat rondlezen als een soort van voorbereiding. :wink:

Maar zorg er op zijn minst voor dat als er 'iets' mis is met de drugs(hoeveelheid) die je genomen hebt, dat je alleen maar bij gaat nemen als je zeker weet dat je echt te weinig hebt gehad en dus ook weet hoeveel (veilig) je volgende dosering is.

REA3

Newbie
Nou ik had 22 gram Valhalla gehaald . Hiervan 15 gram ingenomen en vervolgens begon de trip. Ik had nog steeds geen Visuals maar merkte overduidelijk wel een verschil met verleden keer. Heb ontzettend veel gelachen . Kwamen ook wat zwaardere onderwerpen voorbij maar wel "handelbaar". Nu wil ik over een aantal weken de dosis verhogen. Zal ik dit doen met een 2,5 gr of 5 gram.

Iig bedankt voor je respons fool. De 15 gram was een goede kennismaking . Ik zat namelijk te twijfelen om de 22 gram te nemen .

• Like
Waarderingen: Fool

Fool

Badass junkie
Top dat je niet gelijk voor de volledige 22 bent gegaan! Als je voor de volgende dosering 20 gram wilt nemen moet je er wel rekening mee houden dat dat best een stuk sterker is. Als je denkt dat je dat aan kunt zou ik zeggen: veel plezier! :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hoeveel tijd zat er tussen beide porties? Wordt me niet heel helemaal duidelijk uit je verhaal.

Dikke kans dat je bij de tweede portie nog tolerantie van de eerste keer had, tolerantie van truffels houdt zo'n twee weken aan waarvan met name de eerste week deze het sterkst is. Dus houd er voor je volgende keer rekening mee dat je nog niet de volle potentie van 15g hebt gezien.

REA3

Newbie
Dat waren 8 hele dagen:laughing:. Ja dat idee had ik al. Nou nu wacht ik sowieso 3 weken. Ik neem wel weer de 15 gram. Voelde hem wel . We gaan het meemaken . Thanks !

Bovenaan