dringend antwoorden nodig :)

james

Newbie
hey, heb vandaag een zegel gekocht van een zéér betrouwbare bron. het zijn 'engelse heren naam' new formula. rond de 210-235 mics. heb al veel ervaring me allerlei soorten drugs en aangezien ik paddos zo fijn vond en er alleen maar goeie ervaringen mee heb wou ik toch een lsd proberen.
mijn kamer heeft alles, eten drinken tv en laptop met allerlei chill muziek, heb wel wat freaky trance/acidart-achtige posters ophange, ma das alleen maar goed zeker?
ik ga een halfje pakken samen met een andere newbie. is de kans op een bad trip groot als je er met een gerust hart aan begint? hebben we een oppas nodig, want mijn bron zei dat de zegels de dubbele blauwe driehoeken waren onder de lsd dus...
hoe lang duurt een trip van een half 200+ miczegel?
kun je je nog een beetj normaal gedragen moest je pa ff je kamer checke voor ie gaat slapen?
kunnen andere mensen je nog iets schelen?
weet je nog wat je doet of ben je echt 'scheef, kanlbegaaid, enz...'?
mag ik speed gebruiken? of moet ik het alleen houden bij wiet?
kzou graag wat mer info hebben als het kan ^^ alles is welkom :)
mercie :)

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
tip: altijd zelf testen

vanaf 100 mics grote kans dat de trip een uurtje of 10 gaat duren.

zet de telefoon uit, lekker muziek op. liever geen tv kijken. ga aan leuke en lieve dingen denken. denk na over de leuke dingen die je hebt gedaan, en wilt doen.

vooral hapjes en lekkere drankjes, knuffelbeesten, kussens.

Je zal niet slapen. niet bij een eerste tripje.

Maak er wat leuks van.

azgaza

Badass junkie
Een +- 100 ug trip kan je zo'n 10 uur trippen van verwachten. Reageren op de buitenwereld is niet onmogelijk maar vaak wel onprettig omdat zij als je tript allemaal zo enorm anders zijn, normaal doen als het nodig is kan dus vaak op een medium dosis wel maar het is fijner om te voorkomen dat het nodig is.
Je weet nog wel wat je doet maar de hele wereld, en de manier waarop je er naar kijkt is wel totaal anders, betekent niet dat je ineens dingen zou doen die je normaal echt niet zou doen, je bent nog gewoon jezelf maar dan trippend. Veel mensen vinden het mentaal 'logischer' dan paddo's, minder vaag, verwarrend maar juist wat helderder.
Speed er bij zou ik niet doen, LSD kan van zich zelf al een beetje opwekkend zijn. Jointje er bij is wel lekker altijd.

Oom Klaas

Badass junkie
Wiet kan natuurlijk wel paranoia opwekken/versterken, daarom zou ik altijd eerst rustig afwachten was de lsd met jou doet en daarna kijken of je er wiet bij gaat doen.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik kan tot de ~150 ug normaal doen tegen de buitenwereld, maar dat had ik absoluut niet in m'n eerste trips gekunt, dus het is ook een kwestie van oefenen.. Ik denk dat je wel een paar woorden kan wisselen met je vader of zo, maar als je een gesprek aangaat val je denk ik wel door de mand.

james

Newbie
nice, zeer hulpvol.. nu weet ik tenminste wat ik kan verwachten ^^
want khad echt geen idee hoe je zou reageren op nuchtere mensen die 'niet mogen weten' dat je tript :) merci

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
pas wel op, de trip zal mss wel maar 10u uur duren maar het zal wsch wel gemakkelijk 12 tot 14u duren eer je kan slapen.
maat van mij had ooit een zeer geslaagde eerste trip (zeker niet meer dan 100µg) maar toen ie na 14 uur nog steeds rare gedachtegangetjes had en niet kon slapen begon ie echt wel te panikeren, hij was bang dat hij er in was blijven hangen (hij had gelezen dat een trip 8 à 10 uur duurd (na 14 uur trippen weet je niet meer zo goed wat de realiteit is) laat je dus niet bang maken, de trip is gedaan als ie gedaan is en zal wel stoppen

wat hier gezegd wordt over de duur van je trip klopt wel (na 10uur zal je geen visuals meer hebben van 100 mics) maar ik wou er wel nog even deze voetnoot bij plaatsen

ik zou je wel afraden om te trippen als je ouders thuis zijn, het is een enorm pluspunt als je vrij kan gaan en staan waar je maar wilt. 12uur in je kamertje trippen lijkt mij persoonlijk vreselijk. ikzelf heb altijd de beste momenten als ik buiten kan wandelen. wacht tot je eens alleen thuis bent!
ik zou het ook afraden om tijdens je eerste trip te blowen.

veel plezier

L

Lid 6909

Gast
Angramar Temenos zei:
Ik kan tot de ~150 ug normaal doen tegen de buitenwereld, maar dat had ik absoluut niet in m'n eerste trips gekunt, dus het is ook een kwestie van oefenen.. Ik denk dat je wel een paar woorden kan wisselen met je vader of zo, maar als je een gesprek aangaat val je denk ik wel door de mand.

Ik haat het zo dat jij doet alsof je je hele leven al LSD gebruikt, je voelt jezelf als een fucking legend ofzo. Je komt nog maar net kijken, dus doe niet alsof je de koning bent :wink:

(ik zeg niet dat ik zelf wel koning ben)

//ontopic
pak geen lsd als je vader thuis is, tenminste, geen 100 mics, dan kun je beter met 50 beginnen denk ik, dat is toch iets veiliger!

Maar zo niet, HAVE FUN!!

stubru

Newbie
Oom Klaas zei:
Wiet kan natuurlijk wel paranoia opwekken/versterken, daarom zou ik altijd eerst rustig afwachten was de lsd met jou doet en daarna kijken of je er wiet bij gaat doen.
Kan dit beamen, blowen vóór paddo's/lsd kan voor een zeer ontprettige (benauwende) ervaring zorgen. Eens je trip goed bezig is en je je op je gemak voelt kan het wel leuk zijn.

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
hoe kan je in godsnaam een leuke trip hebben als je weet dat je vader elk moment zou kunnen binnenvallen? en als je ineens je kamer niet uitdurft..? leg mij dat eens uit. 12 uur is lang man, heel lang, heb je daar 4uur lekker liggen wegspacen alles heel mooi en warm en plezant en dan besef je dat je nog 8uur te gaan hebt en je wilt eigelijk graag eens naar buiten maarja dat durf je niet echt en voor je het weet zit je daar weg te kwijnen. althans zo zou het bij gaan denk ik. natuur is een must. LSD is geen speelgoed
ikzelf heb hoge standaarden gezet voor mijn volgende trip:
ik wil in het gras kunnen rollen (dus droog en warm)
ik wil ergens zo alleen en anoniem mogelijk zijn met één of 2 vrienden
en dan nog goeie boxen en comfortabele zetels
wat ik wil zeggen: weet waar je aan begint voor je die kartonnetjes in je bek gooit. hier op dit forum doen ze allemaal alsof er niets aan is maar ik vind het persoonlijk lang en zwaar dus zorg maar dat je voorbereid bent en weet waar je aan begint

J0rrit

Badass junkie
DreamerOfDreams zei:
hoe kan je in godsnaam een leuke trip hebben als je weet dat je vader elk moment zou kunnen binnenvallen? en als je ineens je kamer niet uitdurft..? leg mij dat eens uit. 12 uur is lang man, heel lang, heb je daar 4uur lekker liggen wegspacen alles heel mooi en warm en plezant en dan besef je dat je nog 8uur te gaan hebt en je wilt eigelijk graag eens naar buiten maarja dat durf je niet echt en voor je het weet zit je daar weg te kwijnen. althans zo zou het bij gaan denk ik. natuur is een must. LSD is geen speelgoed
wat ik wil zeggen: weet waar je aan begint voor je die kartonnetjes in je bek gooit. hier op dit forum doen ze allemaal alsof er niets aan is maar ik vind het persoonlijk lang en zwaar dus zorg maar dat je voorbereid bent en weet waar je aan begint

Helemaal mee eens. Sommige hier doen echt alsof je even een kopje koffie drinkt ofzo.

Memmûm

Belezen gebruiker
Mee eens. Voorbereiding is het halve werk. Lijkt me niets aan als je vader elk moment binnen kan komen. Maar in iedergeval weet je dat hij binnen gáát komen. Mijn vorige trip kwamen onverwacht de ouders van mn tripmaat langs. Moest ie op 2 blotters en een pil zijn nieuwe gordijnen ophangen terwijl we keihard aan het trippen waren. Gelukkig merkten ze niks, wonder boven wonder

Oom Klaas

Badass junkie
Memmûm zei:
Mee eens. Voorbereiding is het halve werk. Lijkt me niets aan als je vader elk moment binnen kan komen. Maar in iedergeval weet je dat hij binnen gáát komen. Mijn vorige trip kwamen onverwacht de ouders van mn tripmaat langs. Moest ie op 2 blotters en een pil zijn nieuwe gordijnen ophangen terwijl we keihard aan het trippen waren. Gelukkig merkten ze niks, wonder boven wonder

:tearsofjoy:

Nieuwe gordijnen ophangen tijdens een candyflip, en nog niets merken :P

Angramar Temenos

Badass junkie
J0rrit zei:
DreamerOfDreams zei:

Helemaal mee eens. Sommige hier doen echt alsof je even een kopje koffie drinkt ofzo.

Is ook ongeveer zo, van een kop hele sterke koffie krijg ik wel eens buikpijn, van LSD dat niet eens.

:P :P :P

J0rrit

Badass junkie
Ik neem aan dat dat een mislukte grap is :wink:

En anders, lichamelijke en geestelijke effecten kunnen niet vergeleken worden.

Bovenaan