hey, heb vandaag een zegel gekocht van een zéér betrouwbare bron. het zijn 'engelse heren naam' new formula. rond de 210-235 mics. heb al veel ervaring me allerlei soorten drugs en aangezien ik paddos zo fijn vond en er alleen maar goeie ervaringen mee heb wou ik toch een lsd proberen.
mijn kamer heeft alles, eten drinken tv en laptop met allerlei chill muziek, heb wel wat freaky trance/acidart-achtige posters ophange, ma das alleen maar goed zeker?
ik ga een halfje pakken samen met een andere newbie. is de kans op een bad trip groot als je er met een gerust hart aan begint? hebben we een oppas nodig, want mijn bron zei dat de zegels de dubbele blauwe driehoeken waren onder de lsd dus...
hoe lang duurt een trip van een half 200+ miczegel?
kun je je nog een beetj normaal gedragen moest je pa ff je kamer checke voor ie gaat slapen?
kunnen andere mensen je nog iets schelen?
weet je nog wat je doet of ben je echt 'scheef, kanlbegaaid, enz...'?
mag ik speed gebruiken? of moet ik het alleen houden bij wiet?
kzou graag wat mer info hebben als het kan ^^ alles is welkom
mercie
mijn kamer heeft alles, eten drinken tv en laptop met allerlei chill muziek, heb wel wat freaky trance/acidart-achtige posters ophange, ma das alleen maar goed zeker?
ik ga een halfje pakken samen met een andere newbie. is de kans op een bad trip groot als je er met een gerust hart aan begint? hebben we een oppas nodig, want mijn bron zei dat de zegels de dubbele blauwe driehoeken waren onder de lsd dus...
hoe lang duurt een trip van een half 200+ miczegel?
kun je je nog een beetj normaal gedragen moest je pa ff je kamer checke voor ie gaat slapen?
kunnen andere mensen je nog iets schelen?
weet je nog wat je doet of ben je echt 'scheef, kanlbegaaid, enz...'?
mag ik speed gebruiken? of moet ik het alleen houden bij wiet?
kzou graag wat mer info hebben als het kan ^^ alles is welkom
mercie