lolnoob zei:Of gewoon lekker water drinken, kan geen kwaad als je ophoudt bij een paar liter :P
DamienDope zei:Ik heb standaard een half-liter flesje water bij me, zodat ik altijd wat te drinken heb. Ik heb gewoon een hekel aan een droge smoel hebben. Per dag drink ik zeker meer dan 4 liter in totaal (incl fris e.d).
Water is gewoon fucking lekker![]()
Hakvlees zei:Dan zou je een vreetkick ook gewoon honger kunnen noemen, maar dat is minder leuk.
Exceptional Insight zei:Nee? Niemand?
Dit heetdorst.
Hakvlees zei:Dan zou je een vreetkick ook gewoon honger kunnen noemen, maar dat is minder leuk.
DamienDope zei:Cottonmouth.
DamienDope zei:Nou een bek vol watjes vind ik niet echt lekker, maar bek vol rook wel :P
soldiermoney zei:Een drinkkick heet trouwens geen cottonmouth.
Cottonmouth=droge mond
Heb een keer heerlijk water gedronken, tijdens
wt een onzin zrg jesus
PepTalk zei:DamienDope zei:Nou een bek vol watjes vind ik niet echt lekker, maar bek vol rook wel :P
Ik bedoel de droge bek naderhand, niet het roken zelf.
Oh?PepTalk zei:
KoxBox zei:Oh?PepTalk zei:
Sublimo zei:Hakvlees zei:Dan zou je een vreetkick ook gewoon honger kunnen noemen, maar dat is minder leuk.
Uiteindelijk, feitelijk gezien, heb je gewoon honger.![]()
Dan heet een freetkick ook gewoon honger, als je blowt met een volle maag krijg je ook geen freetkick.Exceptional Insight zei:Nee? Niemand?
Dit heet dorst.
Spuit 11.cropp zei:Dan heet een freetkick ook gewoon honger,
Oh. Dat kreeg ik wel altijd.cropp zei:als je blowt met een volle maag krijg je ook geen freetkick.
DamienDope zei:"Ik heb last van xerostomie."
"Ja, was da?"
"Droge smoel"
PepTalk zei:In mijn ogen heet niets een drinkkick omdat ik vind dat die niet bestaat.
Aalpoepert zei:Goh zou het misschien komen doordat je van blowen zo'n droge mond krijgt? Ik weet niet hoor maar dat denk ik zomaar.. Ik heb het ook namelijk, dat ik een kei droge mond heb en daarom maar blijf drinken.
Ik wilde zeggen! Ik heb er ook wel eens last van als ik niet heb geblowd!Exceptional Insight zei:Nee? Niemand?
Dit heet dorst.
W.F.L. zei:Haha, was je stoned? :P
Aalpoepert zei:Ik heb er ook wel eens last van als ik niet heb geblowd!
Ja, er zijn zelfs mensen die dat zo vaak hebben dat het levensbedreigend begint te worden!PepTalk zei:W.F.L. zei:Haha, was je stoned? :P
Uuuh, ja. Maar dat neemt niet weg dat ik er (nog steeds) zo over denk.
Aalpoepert zei:Ik heb er ook wel eens last van als ik niet heb geblowd!
Sommige mensen kunnen ook een vreetkick krijgen zonder geblowt te hebben.
Heb ik ook af en toe, vooral tijdens het roken. Maar na een kwartier te zitten kwijlen zit ik wel voor een half uur met een droge bek.Matheson zei:Ben ik trouwens de enige die van wiet roken juist bakken met speeksel produceert soms?
Matheson zei:Ben ik trouwens de enige die van wiet roken juist bakken met speeksel produceert soms?