Drink kick ipv vreet kick

Stunner

Belezen gebruiker
Mischien dat ik een wazig iemand ben, maaruh ik krijg meestal meer een drink kick als ik wiet op heb. Ik blijf drinken en drinken (ook water) maar blijf dan dorst hebben. Iemand nog meer dit gehad :P

pascal828

Badass junkie
Daar had ik het toevallig vanavond nog over met een vriend van me!

Hij heeft ook ipv een vreetkick een drinkkick. :P
Ik heb zelf enkel een vreetkick. :P

Aalpoepert

Badass junkie
Goh zou het misschien komen doordat je van blowen zo'n droge mond krijgt? Ik weet niet hoor maar dat denk ik zomaar.. Ik heb het ook namelijk, dat ik een kei droge mond heb en daarom maar blijf drinken.

lolnoob

Bewuste gebruiker
Klopt ik had het gisteren ook, maar dan in combinatie met een vreetkick. Wat zou kunnen helpen is een ijsklontje op je tong leggen, zodat je niet telkens zo'n droge mond hebt. Of gewoon lekker water drinken, kan geen kwaad als je ophoudt bij een paar liter :P

Lavalamp

Bewuste gebruiker
lolnoob zei:
Of gewoon lekker water drinken, kan geen kwaad als je ophoudt bij een paar liter :P

Al blowend heb ik er niet zo'n last van, maar heb zo ooit wel eens op een feest al trippend 3+L water gedronken... Het was gewoon zo puur, zo lekker :hearteyes:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ik heb standaard een half-liter flesje water bij me, zodat ik altijd wat te drinken heb. Ik heb gewoon een hekel aan een droge smoel hebben. Per dag drink ik zeker meer dan 4 liter in totaal (incl fris e.d).
Water is gewoon fucking lekker :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik denk dat elke blower een ''drink kick'' heeft.
Als je geen droge mond hebt, ben je iig niet stoned genoeg! (uitzonderingen bevestigen de regel).

Wat daar enorm tegen helpt: ( als er geen drinken beschikbaar is, of je geld is op) kaugom eten.
Met een gommetje in je mond ga je veel speeksel produceren, waardoor je dorst (als die door het blowen komt) verdwijnt.

Ik zou het ook gewoon dorst noemen, een geen drink kick.

Hakvlees

Experimenterende gebruiker
DamienDope zei:
Ik heb standaard een half-liter flesje water bij me, zodat ik altijd wat te drinken heb. Ik heb gewoon een hekel aan een droge smoel hebben. Per dag drink ik zeker meer dan 4 liter in totaal (incl fris e.d).
Water is gewoon fucking lekker :grin:

Ja dit. En thuis vind ik het ook heerlijk om een verse pot koffie te zetten bij een jointje.

Matheson

Belezen gebruiker
Water als ik stoned ben vind ik echt KUT. Dan liever iets als AA, Mazaa Mango, cola, sinas whatever. Ten eerste wil ik gewoon iets met smaak en ten tweede is het misschien wel omdat ik met wiet binnen 3 trekjes echt knetter ben.

Flameon

Badass junkie
Oja van een droge klep heb ik altijd last als ik wat rook, dus dan drink ik veel (met name water en cola)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Hakvlees zei:
Dan zou je een vreetkick ook gewoon honger kunnen noemen, maar dat is minder leuk.

Nee niet echt.

Als ik stoned ben, heb ik altijd een
DamienDope zei:
:grin:.
Een vreetkick heb ik veel minder. Eten smaakt wel altijd lekkerder, maar echt een vreetkick heb ik maar zelden.

Maar ik vind Damien's benaming een stuk toepasselijker nog dan drinkkick of dorst.
Dus ik noem het voortaan zo :sunglasses:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Xerostomie of hyposalivatie kan je het ook noemen. :rock:

"Ik heb last van xerostomie."
"Ja, was da?"
"Droge smoel :rolleyes: "

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Kan me goed voorstellen dat 2 studenten medicijnen zo tegen elkaar praatten:P

Maar ik vind cottonmouth wel echt een goede benaming. Zo voelt het inderdaad.

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Een drinkkick heet trouwens geen cottonmouth.
Cottonmouth=droge mond

Heb een keer heerlijk water gedronken, tijdens
wt een onzin zrg jesus

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
DamienDope zei:
Nou een bek vol watjes vind ik niet echt lekker, maar bek vol rook wel :P

Ik bedoel de droge bek naderhand, niet het roken zelf.

soldiermoney zei:
Een drinkkick heet trouwens geen cottonmouth.
Cottonmouth=droge mond

Heb een keer heerlijk water gedronken, tijdens
wt een onzin zrg jesus

In mijn ogen heet niets een drinkkick omdat ik vind dat die niet bestaat.

Matheson

Belezen gebruiker
Sublimo zei:
Hakvlees zei:
Dan zou je een vreetkick ook gewoon honger kunnen noemen, maar dat is minder leuk.

Uiteindelijk, feitelijk gezien, heb je gewoon honger. :)

Heb je bij een vreetkick echt honger? Ik hoor wel eens dat als je je tijdens een vreetkick bedenkt dat je niet echt honger hebt, maar simpelweg een vreetkick dat dan de honger (voor een groot deel) verdwijnt. Ook ik zelf heb ondervonden dat het zeker helpt. Ik vraag me af in hoeverre een vreetkick echt honger is. Nou, natuurlijk is het wel honger want er is toch een natuurlijke drang naar eten. Maar jullie begrijpen hopelijk wat ik bedoel. Wie weet hier meer over?

lolnoob

Bewuste gebruiker
Ja ik snap wel wat je bedoelt. Ik vind het dan heel erg fijn om veel te eten maar als er geen eten is dan vind ik dat niet echt een probleem, ik kan me er dan wel gewoon overheen zetten.

W.F.L.

Badass junkie
DamienDope zei:
"Ik heb last van xerostomie."
"Ja, was da?"
"Droge smoel :rolleyes: "

Hahaha! :tearsofjoy:

PepTalk zei:
In mijn ogen heet niets een drinkkick omdat ik vind dat die niet bestaat.

Haha, was je stoned? :P

Heb trouwens weleens dat ik tijdens een vreetkick/honger ofzo iets zouts eet (bijvoorbeeld chips ofzo) en dat ik daarna immense dorst krijg, maar dat heet uitdroging geloof ik..? :P Maar goed, krijg er gewoon een droge bek van 9 van de 10 keer maar niet echt dorst. Tenzij ik al dorst had versterkt het misschien. :P

Als je het zo zegt krijg je van speed ook weleens een drinkkick. Nee uitdroging heet zoiets dacht ik en een droge bek is het eerste signaal dat je lichaam geeft als je aan het uitdrogen bent. In essentie ook gewoon dorst dus :P maar het kan best aan de wiet of het eten, de combinatie van beide liggen denk ik.

Even offtopic trouwens.

:tearsofjoy:

Dus van wiet of het zout droog je uit dus je lichaam signaleert een cottonmouth en dorst volgt daarop..? Klinkt niet geheel onlogisch :P

Van MDMA en die shit kan je toch ook blijven drinken? Al is dat in dat geval denk ik ook gedeeltelijk de sensatie :hearteyes: :grin:

Aalpoepert

Badass junkie
Aalpoepert zei:
Goh zou het misschien komen doordat je van blowen zo'n droge mond krijgt? Ik weet niet hoor maar dat denk ik zomaar.. Ik heb het ook namelijk, dat ik een kei droge mond heb en daarom maar blijf drinken.
Exceptional Insight zei:
Nee? Niemand?

Dit heet dorst.
Ik wilde zeggen! Ik heb er ook wel eens last van als ik niet heb geblowd!

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb er al hele volksstammen aan zien overlijden!
Serieuze shit, die vreet en drinkkicks..

KoxBox

Badass junkie
Matheson zei:
Ben ik trouwens de enige die van wiet roken juist bakken met speeksel produceert soms?
Heb ik ook af en toe, vooral tijdens het roken. Maar na een kwartier te zitten kwijlen zit ik wel voor een half uur met een droge bek.

Bovenaan