dromerig gevoel

damage

Newbie
4 dagen geleden was ik voor het eerst zoo erg stoned. K had paar hele diepe shotjes + adem inhouden 1 minuut dan uitademe. De volgende dag had ik weer geblowed << zelfde manier. De volgende dag had ik zo'n dromerig gevoel, alsof alles om me heen niet egt gebeurde en alles nep was etc... I kdacht dat het gwoon een naeffect was. Maar ik heb het nogsteeds lol. Wat is dit en gaat dit nog over? Meeste mense zullen wel denken dat het chill is enzo, maa dat is het niet als je voor je school gay shit moet lere etc..
Ik las ook ergens dat dit flippen heet en dat het gewoon is omdat de thc zo diep in je bleod zit. maar k weet niet. Heeft iemand gelijke ervaringen gehad?.

Groet D

Lycergic

Belezen gebruiker
Als je lang , vaak & veel blowed dan blijft dit gewoon . Ik denk dat het is door aantasting van het kortetermijnsgeheugen fzo ... I'm just a dreamer ... I dream my life away ...

jasper

Wijs gebruiker
heb ik soms ook als ik echt veel geblowd heb de vorige dag. zo een wazig gevoel precies of je te weinig hebt geslapen maar je toch niet echt moe bent

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Haha, dat laatste is echt complete onzin. De rest is wel herkenbaar, als dat niet weg gaat zul je het een plekje moeten geven. Gewoon niet meer blowen als je moet leren enzo, dat werkt bij mij ook niet.

A

Anonymous

Gast
je hebt een wiet psychose! snel je dokter bellen anders krijg je een permanente wiet beschadiging! :openmouth:
xD

azgaza

Badass junkie
Wiet gaat niet bepaald heel snel uit je bloed, dus waarschijnlijk is er gewoon nog wat invloed. Gewoon niet blowen als je belangrijk schoolwerk hebt rond die tijd dus bv. op vrijdagen en in vakanties; dan kan je't probleem voorkomen.

pieter-b

Wijs gebruiker
bdk zei:
je hebt een wiet psychose! snel je dokter bellen anders krijg je een permanente wiet beschadiging! :openmouth:
xD
alsof alles om je heen niet echt gebeurde....

das dissosiatief.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dissociatie_(psychologie)
.als dat te lang aanhoudt na niet te hebben geblowed, heb je volgens mij kans psychose gevoelig te zijn...al loop ik natuurlijk flink op de feiten vooruit aangezien ik vrijwel niets over je weet enzo, maar ik zou het als ik jou was wel in de gaten houden,...en mocht je ooit eens aan paddos denken ofzo,..neem dan extra voorzorgsmaatregelen en niet meer dan een halve portie, zodat je er zeker van kunt zijn, dat zelfs als het fout gaat, alles goed komt..

neti

Badass junkie
damage zei:
Meeste mense zullen wel denken dat het chill is enzo, maa dat is het niet als je voor je school gay shit moet lere etc..

nog nooit gay shit hoeven leren voor school, wat is dat

homo shit
homo poep
vrolijke shit
vrolijke poep

:P :beer:

space scientist

Wijs gebruiker
adem inhouden heeft trouwens geen zin met blowen. Word erg snel in je bloed opgenomen.

Als dit aanhoud zou ik wel ff langs de dokter gaan, maar waarschijnlijk iks om je druk over te maken :wink:

damage

Newbie
ik merk ook dat het nu veel minder erg is dan gister. Normaal blow ik elke 2 weken ofzo dus dit kwam is best raar.. hope dat het naeffect is :P. Ik zeg wel hoe ik me morge voel.

D

HathCore

Newbie
Ik heb dit ook, bij mij houdt het al meer als een week aan maar het is langzamerhand aan het minderen merk ik.. Je hebt last van iets wat Depersonalisatie/Derealisatie wordt genoemd. Het lijkt wel alsof je in een bubbel zit, je vraagt je af "Is dit echt? Ben ik niet aan het dromen?".. Stemmen lijken van ver te komen, soms lijk je wel opeens wakker te schieten.. Je denkt dat jegek aan het worden bent, maar geen paniek, dat wordt je niet! Meeste mensen hebben dit wel eens in hun leven, als ze veel stress hebben, oververmoeid zijn, of zoals jij teveel geblowed hebben. Sommige mensen hebben echter ook de aanleg om deze 'ziekte' chronisch te hebben, dus langdurig. Soms maanden, soms jaren, soms wel de rest van hun leven.. Als het bij jou na een dag over is moet je je niet veel zorgen maken :) Je hebt een nieuw 'gevoel' gekent en je geest kan dit gevoel nu dus ook weer terug oproepen, misschien omdat je bang bent dat je het weer gaat krijgen? Die angst kan dan weer opnieuw dr/dp in gang zetten :) Mijn tip is om afleiding te zoeken en vooral niet thuis te gaan zitten, dan begin je alleen maar meer na te denken. Spreek af met vrienden en kijk dan of je het nog hebt. Is het na 2 dagen weg, das is er volgens mij niks aan het handje.. :)Ga VOORAL nu niet liggen googlen op deze termen, dan lees je teveel andere diagnoses en ga je je nog meer dingen inbeelden, dit was bij mij het geval en tis niet prettig..

Moest het gevoel na een paar weken er nog zijn, zou ik toch overwegen om te stoppen met blowen en je huisarts te bezoeken, dit heb ik namelijk ook gedaan :) Je loopt dan kans om chronische dr/dp te hebben.

En je wordt zeker niet psychotisch, dat nog iets heel anders :) Dan zou je trouwens ook niets in de gaten hebben, mensen die psychotisch zijn weten het nooit, omdat een psychose juist inhoud dat je niet meer weet wat de werkelijkheid is en wat dat niet is. Je zou dan bijvoorbeeld denken dat je morgen de trein moet halen naar Frankrijk om je zieke oma op te zoeken ofzo, en daar ook heilig van overtuigd zijn :) Om maar een voorbeeldje te geven..

pieter-b

Wijs gebruiker
HathCore zei:
En je wordt zeker niet psychotisch, dat nog iets heel anders :) Dan zou je trouwens ook niets in de gaten hebben, mensen die psychotisch zijn weten het nooit, omdat een psychose juist inhoud dat je niet meer weet wat de werkelijkheid is en wat dat niet is.
Nietus,..psychose houd juist in dat je je niet meer kunt identificeren met de wereld om je heen, en daar kun je dus best bewust van zijn. Het is alleen een vaag begrip zonder duidelijke grenzen, want letterlijk zou dat inhouden dat iedereen die anders dan de menigte denkt psychotisch is....
wiki zei:
Een psychose is een psychiatrisch toestandsbeeld (een syndroom), waarbij de patiënt het normale contact met de - door zijn omgeving ervaren - werkelijkheid kwijt is.

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Heb ik ook vaak. Gewoon heel ongeconcentreerd zijn (gedachten dwalen soms af tijdens gesprekken met iemand) en net alsof je nog droomt inderdaad. Soms heb ik ook het gevoel alsof ik zelf niks hoef te doen, maar dat alles automatisch gebeurd. Bijvoorbeeld fietsen, dan hoef ik nieteens te denken en gaat alles vanzelf :P

lanenski

Newbie
space scientist zei:
adem inhouden heeft trouwens geen zin met blowen. Word erg snel in je bloed opgenomen.

...

Ik merk het nochtans toch duidelijk wanneer ik de rook langer inhoudt dat ik dan opmerkelijk higher ben. Lijkt me trouwens ergens ook logisch aangezien de longblaasjes meer tijd krijgen om het "stuff" op te nemen :wink:

Hislordship

Wijs gebruiker
ik heb nah het blowen ook meestal last van een dromerig gevoel.
het houd bij mij meestal een dag aan soms twee maar nooit meer
ik vind het wel lekker relaxed maar tijdens school enzow is het egt klote had ik vandaag nog last van want was gister vrij dus dacht rook wel een blowtje
nou daar heb ik vandaag spijt van hehe :stoned:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dan staat er zo'n leraarfiguur voor de klas en je ziet zn mond bewegen en ergens weet je dat hij iets belangrijks aan het vertellen is, je hebt alleen geen idee wat?

lanenski zei:
Lijkt me trouwens ergens ook logisch aangezien de longblaasjes meer tijd krijgen om het "stuff" op te nemen :wink:
Tijd die ze niet nodig hebben.

damage

Newbie
HathCore zei:
Ik heb dit ook, bij mij houdt het al meer als een week aan maar het is langzamerhand aan het minderen merk ik.. Je hebt last van iets wat Depersonalisatie/Derealisatie wordt genoemd. Het lijkt wel alsof je in een bubbel zit, je vraagt je af "Is dit echt? Ben ik niet aan het dromen?".. Stemmen lijken van ver te komen, soms lijk je wel opeens wakker te schieten.. Je denkt dat jegek aan het worden bent, maar geen paniek, dat wordt je niet! Meeste mensen hebben dit wel eens in hun leven, als ze veel stress hebben, oververmoeid zijn, of zoals jij teveel geblowed hebben. Sommige mensen hebben echter ook de aanleg om deze 'ziekte' chronisch te hebben, dus langdurig. Soms maanden, soms jaren, soms wel de rest van hun leven.. Als het bij jou na een dag over is moet je je niet veel zorgen maken :) Je hebt een nieuw 'gevoel' gekent en je geest kan dit gevoel nu dus ook weer terug oproepen, misschien omdat je bang bent dat je het weer gaat krijgen? Die angst kan dan weer opnieuw dr/dp in gang zetten :) Mijn tip is om afleiding te zoeken en vooral niet thuis te gaan zitten, dan begin je alleen maar meer na te denken. Spreek af met vrienden en kijk dan of je het nog hebt. Is het na 2 dagen weg, das is er volgens mij niks aan het handje.. :)Ga VOORAL nu niet liggen googlen op deze termen, dan lees je teveel andere diagnoses en ga je je nog meer dingen inbeelden, dit was bij mij het geval en tis niet prettig..

Moest het gevoel na een paar weken er nog zijn, zou ik toch overwegen om te stoppen met blowen en je huisarts te bezoeken, dit heb ik namelijk ook gedaan :) Je loopt dan kans om chronische dr/dp te hebben.

En je wordt zeker niet psychotisch, dat nog iets heel anders :) Dan zou je trouwens ook niets in de gaten hebben, mensen die psychotisch zijn weten het nooit, omdat een psychose juist inhoud dat je niet meer weet wat de werkelijkheid is en wat dat niet is. Je zou dan bijvoorbeeld denken dat je morgen de trein moet halen naar Frankrijk om je zieke oma op te zoeken ofzo, en daar ook heilig van overtuigd zijn :) Om maar een voorbeeldje te geven..

precies dat wat jij zei voel ik, en idd als ik gewoon buite ben heb ik het veel minder erg enzo. Merk ook dat het best wel geminderd is dan gister. Naja, ik ga nu op vakantie :P zien hoe ik me volgende week voel als ik terug ben.. tot dan challas :wave:

lanenski

Newbie
space scientist zei:
ExceptionalInsight zei:
lanenski zei:
ExceptionalInsight zei:
...

Hoe verklaar je het dan dat je er meer van gewaar wordt als je de rook langer inhoudt? (en spreek uit ervaring)
Placebo effect?

wou net zeggen, zit dus in je hoofd :wink:

Neen, dat geloof ik niet...Zoiets kan ik mezelf niet wijsmaken :wink:

Zo is het toch ook als je "Indiaantje" doet. Joint doorgeven en adem zolang inhouden tot de joint terug bij jou komt. Dit geeft echt wel kloppen! :smoke: :smoke:

pieter-b

Wijs gebruiker
lanenski zei:
space scientist zei:
ExceptionalInsight zei:
lanenski zei:
ExceptionalInsight zei:
...

Hoe verklaar je het dan dat je er meer van gewaar wordt als je de rook langer inhoudt? (en spreek uit ervaring)
Placebo effect?

Zo is het toch ook als je "Indiaantje" doet. Joint doorgeven en adem zolang inhouden tot de joint terug bij jou komt. Dit geeft echt wel kloppen! :smoke: :smoke:
je inhalleert dan gewoon een stuk dieper..en daar krijg je die extra kick van.

nicolai

Wijs gebruiker
lanenski zei:
space scientist zei:
ExceptionalInsight zei:
lanenski zei:
ExceptionalInsight zei:
...

Placebo effect?

je hoeft het niet te geloven natuurlijk, maar het is wel gewoon een feit hoor. de thc bindt zich heel snel aan je vetweefsels. dat lang inhouden is alleen heel erg ongezond. je wordt er dus niet stoneder of higher van. alleen als je je adem inhoudt ga je je na een tijdje duizelig voelen...maar dat gebeurt ook als je niet geblowed heb.

trippie443

Experimenterende gebruiker
ik heb ook wel eens dat ik me zo dromerig voel en dat alles langs me heen gaat, best wel chill maar kweet niet precies wat dan is:P

acidboy

Badass junkie
nicolai zei:
lanenski zei:
space scientist zei:
ExceptionalInsight zei:
lanenski zei:
ExceptionalInsight zei:
...

Placebo effect?

je hoeft het niet te geloven natuurlijk, maar het is wel gewoon een feit hoor. de thc bindt zich heel snel aan je vetweefsels. dat lang inhouden is alleen heel erg ongezond. je wordt er dus niet stoneder of higher van. alleen als je je adem inhoudt ga je je na een tijdje duizelig voelen...maar dat gebeurt ook als je niet geblowed heb.

Eindelijk de eerste reactie die hout snijdt, het is gewoon een gevolg van zuurstoftekort, waardoor het lijkt alsof je stoneder wordt. Maar zoals hierboven terecht opgemerkt, dat heb je ook als je niet blowt, en het is inderdaad superongezond.

teonanacatl

Belezen gebruiker
space scientist zei:

Als dit aanhoud zou ik wel ff langs de dokter gaan, maar waarschijnlijk iks om je druk over te maken :wink:

ooooo jawel. ik merk vaak dat als ik heb geblowd terwijl ik mn adem in houdt(indiaantje) dat ik wel veel stoneder wordt dan gewoon te trekken.

Bovenaan