Ik heb dit ook, bij mij houdt het al meer als een week aan maar het is langzamerhand aan het minderen merk ik.. Je hebt last van iets wat Depersonalisatie/Derealisatie wordt genoemd. Het lijkt wel alsof je in een bubbel zit, je vraagt je af "Is dit echt? Ben ik niet aan het dromen?".. Stemmen lijken van ver te komen, soms lijk je wel opeens wakker te schieten.. Je denkt dat jegek aan het worden bent, maar geen paniek, dat wordt je niet! Meeste mensen hebben dit wel eens in hun leven, als ze veel stress hebben, oververmoeid zijn, of zoals jij teveel geblowed hebben. Sommige mensen hebben echter ook de aanleg om deze 'ziekte' chronisch te hebben, dus langdurig. Soms maanden, soms jaren, soms wel de rest van hun leven.. Als het bij jou na een dag over is moet je je niet veel zorgen maken

Je hebt een nieuw 'gevoel' gekent en je geest kan dit gevoel nu dus ook weer terug oproepen, misschien omdat je bang bent dat je het weer gaat krijgen? Die angst kan dan weer opnieuw dr/dp in gang zetten

Mijn tip is om afleiding te zoeken en vooral niet thuis te gaan zitten, dan begin je alleen maar meer na te denken. Spreek af met vrienden en kijk dan of je het nog hebt. Is het na 2 dagen weg, das is er volgens mij niks aan het handje..

Ga VOORAL nu niet liggen googlen op deze termen, dan lees je teveel andere diagnoses en ga je je nog meer dingen inbeelden, dit was bij mij het geval en tis niet prettig..
Moest het gevoel na een paar weken er nog zijn, zou ik toch overwegen om te stoppen met blowen en je huisarts te bezoeken, dit heb ik namelijk ook gedaan

Je loopt dan kans om chronische dr/dp te hebben.
En je wordt zeker niet psychotisch, dat nog iets heel anders

Dan zou je trouwens ook niets in de gaten hebben, mensen die psychotisch zijn weten het nooit, omdat een psychose juist inhoud dat je niet meer weet wat de werkelijkheid is en wat dat niet is. Je zou dan bijvoorbeeld denken dat je morgen de trein moet halen naar Frankrijk om je zieke oma op te zoeken ofzo, en daar ook heilig van overtuigd zijn

Om maar een voorbeeldje te geven..