Droomdagboek

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Ralou

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Eerste nacht gepasseerd. Gisteren half uurtje voor het slapen vier capsules genomen van in totaal twee gram. Rond vijf uur wakker geworden en nog eens twee capsules genomen. (1gram in totaal)
Vermits ik al veel met dromen herinneren en opschrijven bezig ben geweest had ik ook vanochtend deeltjes van mijn droom die ik me kon herinneren. Van het droomkruid nog niets gemerkt, maar online ook gelezen dat dit enkele dagen kan duren. Vanavond hetzelfde nemen en kijken of er morgen verandering merkbaar is, anders een gram meer.

Hij had nog niets gemerkt van lucide dromen, maar wel gaf hij aan het gevoel te hebben dat het heel actieve dromen waren.

Ralou

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Tweede nacht waren de dromen meer aanwezig (werden sochtends sterker herinnert) en hoewel deze duidelijk nog niet lucide waren kreeg ik wel het gevoel dat ik de loop van de droom kon bepalen. Ik was mij met andere woorden niet bewust dat ik aan het dromen was, maar in die realiteit koos ik het verloop en bepaalde ik dat de uitkomst positief moest zijn, zou zijn.

Ik ben erg benieuwd naar vanavond!

Gisteren heb ik savonds opnieuw twee gram genomen echter ben ik snachts niet wakker geworden. Hoewel ik nog een gram had klaar gelegd.
Vanavond zal ik drie gram nemen en een gram klaar leggen indien ik snachts wakker word.
(Ik zet liever geen wekker omdat ik mijn eigen bioritme volg, het vooraf bewust aangeven aan jezelf dat je graag binnen bv drie uur wakker wil worden , kan zeker helpen wanneer je op je gemiddelde uur gaat slapen)

Lizzybizzy

Newbie
Ik begin de laatste dagen een verschil te merken. Ik ben dus gestopt met blowen. Ik droom meer, heftiger (ook niet altijd even leuk) en ik onthoud ze ook beter.
Word ook eerder wakker inderdaad
Voor mij echt een wereld van verschil

Space 🕉

Bewuste gebruiker
Vanacht had ik gedroomd dat ik in gesprek was met mijn vader. Hij vroeg verschrikt of ik bufo alvarius had gedaan en ik zei ja. En op moment van ja uitspreken keek hij nog meer geschrokken en zei: Wow...!

Meteen na deze korte overdracht van woorden werd ik keihard overgenomen door het effect van bufo. Alle realiteit die ik op dat moment ervaarde loste op in energie. Geen enkele houvast, leek het wel. Maar ik probeerde mijn adem te beheersen. Ik probeerde controle terug te krijgen en begon diep in en uit te blazen. Het effect nam af en ik kreeg de scène terug tussen mij en m'n vader. Zijn gezichtsuitdrukking was veranderd van geschokeerd naar een lichte trots. Trots dat ik dit ooit heb aangedurfd. Tegelijk ervaarde ik een overwhelmed gevoel van bezeten te zijn door de ziel van de colorado pad waar de 5 meo dmt uit gewonnen wordt. Ik zat op de plek waar ik dit gesprek voerde met mijn vader en tegelijkertijd moest ik zo diep in en uit blijven ademen om in deze scene/realiteit te blijven. Als ik stopte dan werd ik weer overgenomen door het allemachtige bufo gevoel waarbij ik mezelf en alles om mij heen verloor totaan het punt ik er wakker van werd.

Ik vergeet merendeel van mijn dromen maar deze heb ik heel bewust meegemaakt.

Iemand een idee wat dit kan betekenen?

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan