drugs als uitweg

Mindgamer

Badass junkie
Nee, helemaal niet.

Dat is gewoon een stijl die ik namelijk wel heb.
Alleen ik probeer schijt te hebben en zoveel mogelijk mijn geluk uit het leven te persen.

gast333

Experimenterende gebruiker
Tuurlijk en ik hou ervan lekker leventje te verkloten
maar op een heel aangename manier,
is eens wat anders.
Bij deze, mijn excuses, maar je zult je stijl moeten delen.
Groets

Mindgamer

Badass junkie
"Alleen ik probeer schijt te hebben en zoveel mogelijk mijn geluk uit het leven te persen."

is eens wat anders.
Bij deze, mijn excuses, maar je zult je stijl moeten delen.
Groets

O echt? Post eens een foto van jezelf trouwens..

gast333

Mindgamer zei:
"Alleen ik probeer schijt te hebben en zoveel mogelijk mijn geluk uit het leven te persen."
Kwam er verkeerd uit.
Ben niet echt in periode dat ik logische vertellingen heb.
Dus negeer deze maar.

Overcome

Belezen gebruiker
Ik zou zelf niet zo snel gaan blowen om me goed te voelen *sowieso gebruik geen drugs om me goed te voelen, ik gebruik alleen drugs als ik me opzich al gewoon goed voel*, maar toen m'n vriendin het uitmaakte, toen had ik ook nog wel een joint gerookt, maar daar werd het alleen maar erger van... wiet is een emotie versterker hé, dus als je motie opzich al niet al te best is, zou je je alleen maar nog rotter gaan voelen van wiet... ja toch?, bij mij is dat iig wel zo... weet niet hoe dat bij de rest zit...

_Kat_

Bewuste gebruiker
Blah blah blah wat een gezeik ook altijd op DF. Hier zijn wat drugs die je, ongeacht hoe je je voelt, veeeeeel beter zullen laten voelen: Speed/Meth, coke, XTC/MDMA, Opiaten (Opium, Morfine, Heroine) en volgens mij GHB maar ik heb van GHB nooit echte euforie gekregen. Ik raad je vooral speed aan maar pas op dat je niet te snel en te veel afvalt. Overigens ga je van meth op den duur compleet naar de klote (lichamelijk), tenzij je aan dextromethamferamine kan komen maar dat gaat je in Nederland niet lukken. Coke is iets te duur in mijn ogen om verslaafd aan te raken. Verder is XTC/MDMA niet verslavend TENZIJ je het gebruikt als uitweg en dat ben je van plan. Opiaten zijn lichamelijk verslavend dus pas daar maar mee op, na heroine is er zo goed als geen weg terug. Opium is nog te doen. Gebruik geen trip middelen want dan voel je je alleen nog maar kutter, met als gevolg een helse bad trip waar je misschien WEL zelfmoord van gaat plegen. Paddo's hebben me wel uit mijn depressie gehaald maar het is maar net hoe kut je je werkelijk voelt. Als je je constant klote voelt dan gaat dat niet weg door trip middelen, maar misschien dat je je geest er zo toe kan zetten dat je met behulp van paddo's ook geholpen kunt worden. Maar ik raad het je niet aan, te gevaarlijk. Misschien met Ketamine? Volgens mij maakt het geen flikker uit hoe je je voelt als je Keta neemt, maar ik kan het fout hebben.

Veel succes met het uitstellen van het onvermijdelijke, hopelijk heb je meer geluk dan de meesten die het met drugs proberen. :wink:

Ensenata

Hypodermic zei:
tja, zo zou je het wel kunne stellen..
Maar drugs helpen wel om je wat beter te voelen, ook al is het maar op korte termijn.
wil gewoon de meest effectiefste weten..

Het meest effectieve om je goed te voelen.. kiezen tussen zelfmoord, drugs misbruik of psycholoog?

Wat een moeilijke keuze, zeker niet de drugs gaan gebruiken op z'n manier, kans is groot dat je nooit meer uit het verslaafde wereldje kan komen.

Psycholoog is wel het beste idee wat er tussen staat, aangezien dat helemaal niet zo slecht is als veel mensen denken, ik ga er zelfs voor mijn PLEZIER heen, omdat die mensen best wel veel weten.

Zelfmoord, dat moet je maar helemaal zelf weten. Mensen die daar aan doen heb ik niets tegen te zeggen. Behalve dan: zwakzinnige!

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ensenata zei:
Zelfmoord, dat moet je maar helemaal zelf weten. Mensen die daar aan doen heb ik niets tegen te zeggen. Behalve dan: zwakzinnige!

Das natuurlijk makkelijk praten voor iemand die geen idee heeft hoe de geest van een suicidiaal persoon in elkaar zit. Kom op zeg. Kan me goed voorstellen dat er zat mensen zijn die werkelijk geen keuze hebben, en dat je die mensen dan uitmaakt voor zwakzinnigen kan al helemaal niet door de beugel. Deze wereld is niet gevuld met idealisten en zelf-help guru's. Er zijn zat dode einden waar geen uitweg mogelijk is.

zommes

Badass junkie
_Kat_ zei:
Veel succes met het uitstellen van het onvermijdelijke, hopelijk heb je meer geluk dan de meesten die het met drugs proberen. :wink:

Prachtige reactie van Kat.

Op zich zou ik LSD niet afraden. Het heeft geen crash en is van therapeutische waarde geweest voor heel veel mensen.

Ensenata

_Kat_ zei:
Ensenata zei:

Das natuurlijk makkelijk praten voor iemand die geen idee heeft hoe de geest van een suicidiaal persoon in elkaar zit. Kom op zeg. Kan me goed voorstellen dat er zat mensen zijn die werkelijk geen keuze hebben, en dat je die mensen dan uitmaakt voor zwakzinnigen kan al helemaal niet door de beugel. Deze wereld is niet gevuld met idealisten en zelf-help guru's. Er zijn zat dode einden waar geen uitweg mogelijk is.

Hoe kom jij aan de informatie dat ik niet weet hoe de geest van een suicidaal persoon in elkaar zit?
Ik heb er ook welleens aan gedacht, maar dat was heel even, en weg nadat ik helder na kon denken. Want je doet er anderen pijn mee, alleen omdat jij even door een wat moeilijkere (of hele moeilijke) periode heen moet, je eindigt jouw pijn maar geeft die dan af aan anderen, is gewoon je problemen ontlopen, voor alles is een oplossing, alleen misschien niet altijd even duidelijk en makkelijk.

Misschien dat egoistisch dan een beter woord geweest was.

_Kat_

Bewuste gebruiker
zommes zei:
Op zich zou ik LSD niet afraden. Het heeft geen crash en is van therapeutische waarde geweest voor heel veel mensen.
Met LSD is het inderdaad makkelijker om je van slechte gedachten te weren. Maar alsnog, stel dat het het niet lukt? Dan hebben we de poppen weer aan het dansen met op Maandag ochtend een mooi artikel over NOG zo'n drugsgebruiker die zelfmoord pleegt onder invloed van die enge hallucinogenen.

Ensenata zei:
Daar kan ik me WEL bij aansluiten. :)

hannus

Bewuste gebruiker
mijn tip is laat die drugs lekker liggen, en vermaak je met iets anders wat je in het dagelijkse leven doet, ga op vakantie, goed neuken, ga naar een dik feest.
zorg gewoon dat je weer wat beter is het leven sta.

:wave:

Overcome

Belezen gebruiker
Drugs lost geen problemen op, je moet dingen zelf verwerken... je kan het nu wel verstoppen door elke keer als je je kut voelt aan de drugs te gaan, maar uiteindelijk moet je het toch zelf doen, doe dingen waar je gelukkig van werd voordat je drugs gebruikte... maar drugs gebruiken om je goed te voelen... sterke afrader... de meeste verslaafde worden verslaafd omdat ze gebruiken om een rot gevoel te verbergen... maar je stelt het alleen maar uit... je komt echt niet verder...

Flameon

Badass junkie
Mooi geschreven overcome!
Ik hoef er niks aan toe te voegen, dat is namelijk ook mijn mening.
Drugs recreatief gebruiken en met de juiste instelling moet voor vele geen probleem hoeven zijn. Ga jij drugs gebruiken om dingen te vergeten, om je beter te voelen dan gebruik je met de verkeerde intentie en dan kan recreatief al gauw verslavend gaan werken

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Drugs nemen om je gelukkig te voelen is nooit een oplossing! Het helpt even, je hoeft niet na te denken, alles lijkt leuk en makkelijk. En dan breekt het je en wordt de hel alleen maar erger. Been there, niet aan te raden. Als je je fijner wilt voelen, praat dan over je problemen, ga sporten want dat maakt endorfine aan of ga desnoods in therapie.. Maar neem geen drugs om je goed te voelen. Het gaat je niet verder helpen.

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
de reden dat je begon

weet je het nog??

destijds....dat het je geen fuck meer uitmaakte

wat gebeurde er

en waarom wordt je nu ineens benauwd?

adem

dus ga naar een zelfhulp forum is mijn tip
iets in de trant van psychische problemen , dubbele diagnostiek , en puberteits peoblemen , poly drug gebruik

google , lees, en realiseer - jij kan het aan , en jij kan het veranderen.

opdonderonder

Eet goed, drink goed
blijven bewegen.
Zoveel mogelijk frisse lucht.
Niet teveel nadenken maar gewoon dingen doen.
Geen drugs gebruiken!
Als je je op een gegeven moment weer beter voelt kan je weer drugs gebruiken dan is de kans op verslaving niet zo groot.

davie

Wijs gebruiker
De meeste noemen wat je zou kunnen doen. Zoals drugs gebruiken of iets van afleiding.

Maar dat jij je klote voelt heeft een reden. Je kan pas een oplossing zoeken als je weet wat er dwars zit en drugs is nooit de oplossing. Je hebt gewoon een vervuilde geest. Elk persoon wordt geboren als een positief mens. Ooit een depressieve baby gezien? Dus ook jij kan je weer goed gaan voelen. Ook jij kan weer plezier hebben. Het komt gewoon dat je negatief denkt.

Maak een lijstje met alles wat dwars zit en ook de kleine dingen. En los dat op!

En als je klaar bent vier een feestje en neem dan pas drugs! :beer: :stoned: :xtc:

davie

Wijs gebruiker
Ja daar heb je een goed punt, maar dat is niet natuurlijk. Dan kan liggen aan de omstandigheden of zwangerschap. Een kind kan vanaf de vijfde maand in de buik alles volgen. Ruzie's kunnen negatieve uitwerking hebben op een kind.

Een mens is qua geheugen helemaal leeg en dus vanaf de vijfde maand begint het met opslaan. Een baby wordt niet zo geboren dus, maar gemaakt en geprogrammeerd.

Mindgamer

Badass junkie
Dat klopt ja, als ze in de buik zitten kunnen ze idd een hoop mee krijgen. Ook de soort consumptie van Moeders bijv.
Jij zei dat een baby vrolijk geboren word, vandaar mijn reactie :)

Je hebt gewoon een vervuilde geest. Elk persoon wordt geboren als een positief mens. Ooit een depressieve baby gezien?

davie

Wijs gebruiker
Haha niet tever doordenken he mindgamer. Je hebt helemaal gelijk ik had de zin wat anders moeten schrijven.

Maar normaal gesproken zou een mens geboren worden als een positief iemand. Ik wil ermee zeggen dat als iemand negatief is, niet is aangeboren, maar zo is ontwikkeld. Je kan dat gewoon herstellen. Kost wel wat moeite en misschien wel een maand zonder resultaat. Maar mocht je er echt aan werken dan heb je er echt veel voordeel bij.

Mindgamer

Badass junkie
Ja, soms draaien hele levens om een pad die ze bewandelen met als doel; het positiviteit te bereiken :(
Het leven is te kort hiervoor en hele levens worden hier onnodig door weg gegooit, terwijl het allemaal heel anders hoort te lopen. Ja, ik vind dat elk wezen geboren moet worden in de klimaat waar ze werkelijk tot uiting komen, waar ze zich niet druk hoeven te maken over alles wat negatief is. Jammer dat dit onrealistisch is en dat ik blij ben dat ik in NL woon :rock:

Moker

Bewuste gebruiker
Ensenata zei:
Ik heb er ook welleens aan gedacht, maar dat was heel even, en weg nadat ik helder na kon denken. Want je doet er anderen pijn mee, alleen omdat jij even door een wat moeilijkere (of hele moeilijke) periode heen moet, je eindigt jouw pijn maar geeft die dan af aan anderen, is gewoon je problemen ontlopen

Ik vind het nogal egoistisch om iemand die zeflmoord pleegt egoistisch te noemen

Mindgamer

Badass junkie
Hoe rot het ook voor de omgeving is, iemand die zelfmoord pleegt, was verdwaalt geraakt in een helse waas die de realiteit besmette met vuurdampen met als gevolg een hels bestaan die zijn weerga niet kent.

Bovenaan