"Alleen ik probeer schijt te hebben en zoveel mogelijk mijn geluk uit het leven te persen."Tuurlijk en ik hou ervan lekker leventje te verkloten
maar op een heel aangename manier,
is eens wat anders.
Bij deze, mijn excuses, maar je zult je stijl moeten delen.
Groets
Kwam er verkeerd uit.Mindgamer zei:"Alleen ik probeer schijt te hebben en zoveel mogelijk mijn geluk uit het leven te persen."Tuurlijk en ik hou ervan lekker leventje te verkloten
maar op een heel aangename manier,
Hypodermic zei:tja, zo zou je het wel kunne stellen..
Maar drugs helpen wel om je wat beter te voelen, ook al is het maar op korte termijn.
wil gewoon de meest effectiefste weten..
Ensenata zei:Zelfmoord, dat moet je maar helemaal zelf weten. Mensen die daar aan doen heb ik niets tegen te zeggen. Behalve dan: zwakzinnige!
_Kat_ zei:Veel succes met het uitstellen van het onvermijdelijke, hopelijk heb je meer geluk dan de meesten die het met drugs proberen.![]()
_Kat_ zei:Ensenata zei:Zelfmoord, dat moet je maar helemaal zelf weten. Mensen die daar aan doen heb ik niets tegen te zeggen. Behalve dan: zwakzinnige!
Das natuurlijk makkelijk praten voor iemand die geen idee heeft hoe de geest van een suicidiaal persoon in elkaar zit. Kom op zeg. Kan me goed voorstellen dat er zat mensen zijn die werkelijk geen keuze hebben, en dat je die mensen dan uitmaakt voor zwakzinnigen kan al helemaal niet door de beugel. Deze wereld is niet gevuld met idealisten en zelf-help guru's. Er zijn zat dode einden waar geen uitweg mogelijk is.
Met LSD is het inderdaad makkelijker om je van slechte gedachten te weren. Maar alsnog, stel dat het het niet lukt? Dan hebben we de poppen weer aan het dansen met op Maandag ochtend een mooi artikel over NOG zo'n drugsgebruiker die zelfmoord pleegt onder invloed van die enge hallucinogenen.zommes zei:Op zich zou ik LSD niet afraden. Het heeft geen crash en is van therapeutische waarde geweest voor heel veel mensen.
Daar kan ik me WEL bij aansluiten.Ensenata zei:Misschien dat egoistisch dan een beter woord geweest was.

Je hebt gewoon een vervuilde geest. Elk persoon wordt geboren als een positief mens. Ooit een depressieve baby gezien?

Ensenata zei:Ik heb er ook welleens aan gedacht, maar dat was heel even, en weg nadat ik helder na kon denken. Want je doet er anderen pijn mee, alleen omdat jij even door een wat moeilijkere (of hele moeilijke) periode heen moet, je eindigt jouw pijn maar geeft die dan af aan anderen, is gewoon je problemen ontlopen
Misschien dat egoistisch dan een beter woord geweest was.