eens met caat,crack is niet hetzelfde als een joint hécaatje zei:Ja das ook niet de manier. Maar het wel weer een reactie op jou actie toch? Misschien is het samen met de machteloosheid van zichelf ook het verdriet wat hij mss ziet bij jou moeder, zijn vrouw/vriendin. En echt ik praat het niet goed, ik vind het erg klote voor je. Maar ik probeer te begrijpen wat iemand tot zo'n woede kan drijven.
Lana zei:Lana zei:Mijn ouders zijn er ook helemaal tegen en wisten er eerst toeten noch blazen van. Ze dachten dat een jointje al levensgevaarlijk was.
Dus toen ze me betrapten met een zakje pep, waren de rapen gaar.
Ik heb een half jaar huisarrest gekregen. Maar ik gebruikte toen al een jaar iedere dag, dus ik moest het toch hebben, of ik nou thuis was of niet. Ik mocht nog wel naar m´n bijbaantje, dus zo combineerde ik het bezoek aan de dealer en het baantje. En het leventje ging gewoon door.
En zoals al eerder gezegd in dit topic: als je eenmaal betrapt bent, volgen er meer keren.
De volgende keer betrapt te zijn geweest op school, lag ik er thuis uit. Ik was net een maand 16 en kon m´n koffers pakken. En moest gaan inwonen bij de vriend die ik toen had. En vanaf toen heb ik nooit geen vaste woonruimte meer gehad..
Pas sinds een jaar heb ik een een woning helemaal voor mezelf.
Dus het was heel vervelend.
M´n ouders hebben in die tijd wel de één na de andere avond bijgewoond voor ouders van drugsverslaafde kinderen en zijn nu helemaal op de hoogte van alles. Ik denk wel dat ze weten dat ik nu alleen blow. M´n moeder zeui vorige week nog: Ja ach, dat blowen, misschien moet ik toch wat meer met m´n tijd mee gaan. Maar vroeger in MIJN TIJD.. Blablabla.![]()
Dus ik denk dat ze wel weet dat ik nu gewoon blow. En het maakt ook verschil, dat ze nu thuis zien dat het goed gaat hier.
Ben nu 23.
Het contact met m´n ouders is nu redelijk, omdat ik een zoon heb. Daar willen ze wel een leuke opa en oma voor zijn. Maar als hij er niet was geweest, had ik er nu echt geen contact meer mee gehad.
Ik snap dat ze het moeilijk vonden, maar om nou een kind van amper 16 de straat letterlijk op te schoppen. En dan vinden ze het gek dat je nog meer gaat gebruiken. En dan weer liepen ze te janken of ik alsjeblieft contact op wou nemen, en dan nam ik contact op en scholden ze me uit voor mager lijk, junk en fietsendief. Of ik moest zo nodig langs komen, kwam ik langs, kreeg ik een paar schoppen van m´n pa en moest ik weer oprotten.
En ondertussen maar genieten van hun kleinburgerlijk leventje, met dikke auto onder d´r kont. Pleur op. Alles voor het zicht van de buren. Daar heb ik echt een schijthekel aan.
M´n ouders hebben het goed voor elkaar en verwachten dat een ander dat ook zo doet en wil. Kunnen het niet hebben dat ik anders ben. Want mij interesseert het niet wat "de buren" van me denken.
Ik hou er maar over op, want ik word nou al weer giftig.![]()
Kim zei:Mij is anders mijn moeder heeft
na het ontdekken van mijn verslaving allemaal artsen en klinikekn proberen aan te smeren
Nu weet ze dat ik het doe maar ze zegt er nietr veel van
Als ik maar normaal doe en niet binnen gebruik
Mijn stiefvader daar in tegen die heeft nogal losse handjes
en die mept me het hele huis door als ie merkt dat ik gebruik
Maar door de crack voel ik er niet veel van
me!Sweet_Shadow zei:Ik ben ook heilig... ze zijn op de hoogte.
Wat heb ik in dat opzicht toch een geluk met mijn ouders. Gelukkig is het bij jou nog goed afgelopen Qocaïne. Misschien dat je ooit nog wel de rest kunt vertellen, over je paddo ervaringen bijvoorbeeld(als je niet meer thuis woont allicht :P).
cunt zei:willen ze nog iemand adopteren?Safire zei:Mijn moeder weet dat ik 'wel eens' xtc heb gebruikt en wel eens blow. Het blowen boeit haar niet, dat doen mn ouders namelijk zelf ook. X was ze minder blij mee, maar ze weet dat ik er verstandig mee om ga. Mijn vader weet dat ik regelmatig dingen gebruik en andere middelen wil proberen. Heb regelmatig gesprekken met hem gehad over LSD en paddo's. Hij heeft in zijn jeugd alles gedaan, op heroine na, en snapt heel goed dat ik er nieuwsgierig naar ben. Hij vindt het allemaal niet erg, omdat hij weet hoe ik ben (hij is exact hetzelfde als ik) en dat ik er op een goede manier mee om ga. Ben dus zeker wel blij met zulke ouders (de hippies!!) als ik sommige andere verhalen lees.![]()
![]()

yellowmoon zei:naar politie gaan had geen zin want die luisteren naar ouders en volgende dag zit ik in een afkickcentrum of zo een gelul
smokable zei:cunt zei:willen ze nog iemand adopteren?Safire zei:Mijn moeder weet dat ik 'wel eens' xtc heb gebruikt en wel eens blow. Het blowen boeit haar niet, dat doen mn ouders namelijk zelf ook. X was ze minder blij mee, maar ze weet dat ik er verstandig mee om ga. Mijn vader weet dat ik regelmatig dingen gebruik en andere middelen wil proberen. Heb regelmatig gesprekken met hem gehad over LSD en paddo's. Hij heeft in zijn jeugd alles gedaan, op heroine na, en snapt heel goed dat ik er nieuwsgierig naar ben. Hij vindt het allemaal niet erg, omdat hij weet hoe ik ben (hij is exact hetzelfde als ik) en dat ik er op een goede manier mee om ga. Ben dus zeker wel blij met zulke ouders (de hippies!!) als ik sommige andere verhalen lees.![]()
![]()
Vraag ineens of ze er 2 willen adopteren![]()
Safire zei:smokable zei:cunt zei:willen ze nog iemand adopteren?Safire zei:Mijn moeder weet dat ik 'wel eens' xtc heb gebruikt en wel eens blow. Het blowen boeit haar niet, dat doen mn ouders namelijk zelf ook. X was ze minder blij mee, maar ze weet dat ik er verstandig mee om ga. Mijn vader weet dat ik regelmatig dingen gebruik en andere middelen wil proberen. Heb regelmatig gesprekken met hem gehad over LSD en paddo's. Hij heeft in zijn jeugd alles gedaan, op heroine na, en snapt heel goed dat ik er nieuwsgierig naar ben. Hij vindt het allemaal niet erg, omdat hij weet hoe ik ben (hij is exact hetzelfde als ik) en dat ik er op een goede manier mee om ga. Ben dus zeker wel blij met zulke ouders (de hippies!!) als ik sommige andere verhalen lees.![]()
![]()
Vraag ineens of ze er 2 willen adopteren![]()
haha ik vraag wel of ze geen plannen hebben voor een 'weeshuis' :P
minn zei:Mn ouders flippen helemaal als ze weten datk rook, laat staan als ze weten dat k blow.
De ouders van mn 2 beste vriendinnen weten wel datk rook..Beetje vaagjes..
Nja, nog 2 jaartjes en dan benk er vanaf![]()
yellowmoon zei:midden in the ghetto

onze wijk was waar alleen maar sociale dienst mensen enzo mensen met uitzendbaantjees enzo woonden er waren alleen enkelen die geld gemaakt hadden maar hoe weet je vanzelf wel weerHaze zei:yellowmoon zei:midden in the ghetto
Juist, the ghetto. Was dit in 1942?

Bloob zei:dusja ik denk dat ik het mag, dus ik ga nu lekker mijn jointje opsteken in mijn slaapkamer !
![]()
caatje zei:Hoef je ook geen dag dag meer met t handje te doen![]()
minn zei:(...)
En laatst bracht mn ma me ergens heen, en ik had wiet in mn zak, en de hele auto stonk, maar ze rook niks.
Ik denk dat ouders op een teken moeten gezet worden en dat ze er dan pas op gaan letten.
Dus pas nu gewoon goed op, berg alles op, of ga op kamers![]()
(ik stotter namelijk)