1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Drugs & klaarkomen

Discussie in 'Voeding, gezondheid, liefde, seks en relaties' gestart door r@r@, 22 jul 2009.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. lipsticknmascara

lipsticknmascara Bewuste gebruiker

Hahaha so do I :grin:
    Maar dat heb ik nou dus niet van pep, maar juist als ik nuchter ben. Of wanneer mdma of paddo's uit beginnen te werken/uitgewerkt zijn. Niet als ik nog van de plaat ben!

2. Snackbek

Snackbek Experimenterende gebruiker

Toen ik een tijdje geleden een beetje coke + n pil had gedaan en daarna sex had voelde het echt geweldig alleen voelde ik niet dat ik was klaargekomenvoor mijn gevoel was ik nog anat neukene terwijl die er alweer slap in hing haha :P

3. spacelord

spacelord Wijs gebruiker

Op lsd kan ik meerdere keren klaarkomen, stoned lukt het mij zo goed als nooit tijdens de seks :P

4. junkie XS

junkie XS Experimenterende gebruiker

Ghb mmmm in combi met pep sos of MdMa

5. Dr Gonzo

Dr Gonzo Wijs gebruiker

..En nou ben je verslaafd.. :grin: :grin:
    Nee,hahaha ghb en sex is echt de bom,het lijkt net "spaanse vlieg",maar dan eentje die echt werkt.. :rolleyes: :P

6. W.F.L.

W.F.L. Badass junkie

:sunglasses:

7. Dreuge

Dreuge Badass junkie

nee ik heb niet echt t idee dat drugs mn orgasme versterkt ofzo

8. Drientje

Drientje DF-koning

Arme jij.

9. Dreuge

Dreuge Badass junkie

Het enige effect is dat t soms niet lukt, maar dat heb ik evengoed met (veel) alcohol en wiet als met xtc. Met speed lukt eigenlijk altijd.

En bedankt Drientje, maar ik zie het niet als iets negatiefs :confused:

10. Drientje

Drientje DF-koning

Hehe, ik ook niet maar het is jammer dat je de heftigheid van een orgasme op pep mist.

De wereld vergaat dan zo ongeveer.

11. Irezz

Irezz Bewuste gebruiker

Pep = driedubbel orgasme. Letterlijk.
    lolz

12. Exceptional Insight

Exceptional Insight DF-koning Emeritus Mod

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik dit met verbazing las. Dreuge! Hoe kan dat!?

13. Fishhead0707

Fishhead0707 Wijs gebruiker

Het ligt eraan hoeveel drugs je neemt en welke drugs je neemt.

Ik heb op de meeste drugs sex gehad en het vergoot zeker je sexuele relatie. :hearteyes:

Maar het is niet altijd makkelijk om klaar te komen inderdaad. Ik vind met speed het een hele prestatie om klaar te komen.

Maar al met al gaan sex en drugs goed samen, beter dan sex en alcohol voor mij dan.

Alcohol stelt uit. :beer:

14. Fishhead0707

Klaarkomen en drugs hebben zeker invloed op elkaar.

Meestal kost het meer moeite om klaar te komen, maar als je komt is het ook heftiger :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

15. succes

succes Newbie

Pffff dacht dat ik de enigste was......

16. Nasica

Nasica Bewuste gebruiker Tripreporter

Een hele mooie binnenkomer om hier je eerste post neer te zetten ^^

17. Beanhead

Beanhead Badass junkie

MDMA ook wel,, maar ja het duurde énorm lang bij pep maar uiteindelijk, ohmygosh :hearteyes:

THC (en beetje alcohol) voelt ook reuze aan, keta valt wel mee, tripmiddelen zijn ook enorm leuk. Eigenlijk is het altijd beter onder drugs :tearsofjoy:

18. Fishhead0707

Drugs + Orgasme = :hearteyes:

19. abby

abby Belezen gebruiker

Niemand had door dat deze man op een slimme manier reclame maakte?

20. Fishhead0707

Moet je vooral hem gaan quoten.. :rolleyes:

21. abby

abby Belezen gebruiker

Dat is ook weer waar

22. ik doe mijn best

ik doe mijn best Bewuste gebruiker

Dat komt ook omdat je kinderen heb gebaard.Daardoor is je binnenkant gevoeliger.En kom je -nuchter- ook sneller klaar. :rock:

23. Drientje

Drientje DF-koning

Waarom zou de binnenkant van je vagina gevoeliger zijn als je kinderen hebt gebaard?

24. ik doe mijn best

Zit je me nu in de maling te nemen??,..Waarom dat zo zou zijn.!!.Praat je als vrouw nooit met andere vrouwen die kinderen hebben.Oh ja,je wilt geen kinderen.TIP:,..krijg een kind en ervaar als vrouw,vooral het eerste jaar,het genot van klaarkomen.En dat ik dat zeg als man,dat zegt toch wat!!.Heb je nooit een kindje van 2-weken in je armen gehad.En dan met die gedachte dat dat uit je poes moet komen.Dat is toch niet niks!.Heb je zelf dan geen voorstelling van dat,dat het de binnenste van een vrouw gevoeliger maakt.Jij als vrouw van de wereld zou dat toch moeten weten,laat staan het voor moeten kunnen stellen! En oh,dit zijn geen leugens hoor!.Maar feiten.Gebasseerd op ervaring.En mischien niet terug te vinden op Wiki-p. Daar waar jij vaak je info vandaan haalt.Je moet niet alles geloven wat daar staat,ook op internet niet.Je moet zelf eens een keer nadenken.En toch ben je een lieve meid,..houen zo!

25. Drientje

Drientje DF-koning

Ik vroeg het gewoon als oprechte interesse. Ik heb nooit kinderen gebaard en ik stel me voor dat als je weefsel erg uitrekt (zoals dat gebeurd met het baren van een kind) dat juist niet gevoeliger wordt.

Just curious.

Als het wel zo is vraag ik me serieus af (en niet om commentaar op jou te geven) hoe dat dan kan? Komt het door een betere doorbloeding van de vaginawand nadat die zover is uitgerekt?

26. Nasica

Nasica Bewuste gebruiker Tripreporter

Ik doe mijn best,

Waarom zit je toch zo aan te vallen. Als je het er niet mee eens bent kun je dat ook op een normale manier melden, wat heeft het voor zin om zo openbaar critiek te geven, heeft het meerwaarde aan het topic ?

OT:
    Het meest lekkere vind ik klaarkomen op XTC, gevolgt door LSD.

27. ik doe mijn best

Dat weet ik niet precies.Ik ben geen dokter.Maar ik ken wel veel vrouwen bij waar dat wel zo is.Die vinden hun sexleven er op vooruit gegaan.

28. joolie-ah

joolie-ah Belezen gebruiker

dat is toch per vrouw heel verschillend hoor, ik ken vrouwen die bijna tot helemaal niet meer klaarkomen, het rekt toch vaak uit zeker na meerdere bevallingen, het is niet voor niets dat kutverjonging zo in komt.

ot : ik vind het toch het lekkerst als je clean bent.

29. ik doe mijn best

Tja,..Kutverjonging.Daar kan geen politie-agent tegen op,laat staan dat die er dan niet op wil.!! :grin: :grin: :grin:

30. ik doe mijn best

Met clean zijn moest ik weer leren wat -sex- was.Ik had toen ook wel sex,maar anders.Clean sex hebben is idd wel tof,..!! :P :P

31. clockcable

clockcable Bewuste gebruiker

:sunglasses: :sunglasses: :grin: Zekers

32. Fishhead0707

+ 1

33. Patricio77

Patricio77 Experimenterende gebruiker

Klaarkomen op drugs is heerlijk. Ik combineer truffels, ghb of mdma altijd met kamagra zodat ik hard blijf en opgewonden ben. Klaarkomen bij mij gaat moeilijk, een a twee keer per sessie van 5 a 6 uur. Maar de seks en het gevoel is heerlijk.
    Mijn vriendin daarentegen kan na truffels (in de laatste paar uurtjes van de reis) wel 20 keer klaarkomen. En tijdens een mdma sessie thuis van ongeveer zes a acht uur komt ze zomaar tussen de 40 en 60 keer klaar. En daarvan ook twee a drie keer met squirten. Door likken, stevig vingeren met twee vingers in haar vagina en kont, neuken in alle mogelijke standjes en ga zo maar door. We hebben opgezocht op internet of dit ook bij andere vrouwen voorkomt, maar konden niet echt iets vinden. Door de mdma voelen we ons mega lekker en we kunnen het lekker lang volhouden.
    De dagen daarna zijn we wel fysiek leeg en op en gaat klaarkomen heel moeizaam. Maar na een dag of drie is dat weer voorbij, en komen we allebei een a twee keer klaar per vrijpartij. Maar met mdma: alle remmen los, gaan en klaarkomen maar:)

Laatst bewerkt: 11 nov 2018
  34. Konijntje

Konijntje Newbie

Laatste bericht in dit topic is meer dan 8 jaar oud, wtf! Talk about a necropost.

Patricio77 vindt dit leuk.
  35. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Sprekend over een uitgesteld orgasme...

36. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Zit sinds gisteren in celibaat...

Avīci vindt dit leuk.
  37. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Maakt niet uit ik had een topic neergezet en die word dan zomaar samen gevoegd met een topic van 8 jaar geleden. Terwijl de topics geeneens het zelfde waren. Maar goed de beheerders doen dat hier zomaar. Dus kan je maar beter op een oude reageren. Anders verpesten ze zo je nieuwe topic.

38. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Dat was een topic van 8 jaar oud wat nog gewoon actief was, dit was niet meer actief totdat het recent gebumbed werd. Lijkt me toch dat je daar wel verschil in ziet?

39. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ging over je meest foute combi en toen werd het onder je favoriete combi gezet. Vond ook niet dat het er nog leuk uitzag.
    Vond dat een beetje jammer dus snap dat mensen reageren onder oude topics.
    Ik doe dat nu ook liever dan een nieuwe openmaken.

40. Anunnaki

Anunnaki Bewuste gebruiker

Als je mij bad probeert te laten gaan met die foto krijg je het nog best goed voor elkaar, die vond ik nuchter ook al eng :fearscream::fearscream:

ot; geen idee of dit nou een oud topic is of niet, maar klaarkomen met dex is echt :handok1::handok1::handok1:

Azarius vaporizers and accessories
Laden...