Lana zei:Speed en wiet.
Allebei lekker voor op school.
da wil ik eens zien of die leerkrachten dat aan mij merkenroflkopter zei:noujah als de leraren het niet merken...
maar dat doen ze wel
je wordt er hier al afgegooid als je een jointje rookt![]()
Psykaholik zei:da wil ik eens zien of die leerkrachten dat aan mij merkenroflkopter zei:noujah als de leraren het niet merken...
maar dat doen ze wel
een joint merken ze rapper als speed bij mij, veeel rapper.rocka zei:Psykaholik zei:da wil ik eens zien of die leerkrachten dat aan mij merkenroflkopter zei:noujah als de leraren het niet merken...
maar dat doen ze wel
Denk idd niet dat leraren het zo snel zullen merken. Hoe zouden ze dat moeten merken. ja tenzei je LSD ofso op hebt dan misschien.. maar een joint?
als je je een beetje normaal houdt dan is lsd ook wel echt niet te zien hoorrocka zei:Psykaholik zei:da wil ik eens zien of die leerkrachten dat aan mij merkenroflkopter zei:noujah als de leraren het niet merken...
maar dat doen ze wel
Denk idd niet dat leraren het zo snel zullen merken. Hoe zouden ze dat moeten merken. ja tenzei je LSD ofso op hebt dan misschien.. maar een joint?
Jeller zei:als je je een beetje normaal houdt dan is lsd ook wel echt niet te zien hoor
de vraag is echter of je het mentaal aankan..
het makkelijkste te zien is xtc denk ik
)
rocka zei:Maar drugs word een stuk minder fijn op school omdat je je dan niet kan laten gaan. Je moet het verbergen voor leraren (en klasgenoten eventueel) en dat is niet rlx![]()
ZEER JUSTLana zei:rocka zei:Maar drugs word een stuk minder fijn op school omdat je je dan niet kan laten gaan. Je moet het verbergen voor leraren (en klasgenoten eventueel) en dat is niet rlx![]()
Ik vond dat juist altijd leuk, dat stiekeme gevoel. Zo van: ikke lekker wel en jullie niet :P Iedereen verveelt zich kapot en ikke lekker niet :P
Moon zei:Drugs op school vind ik absoluut niet kunnen, net zo min als drugs op je werk. Ik zie me al zitten op m'n werk zeg, nee dank je. Drugs is voor mij voor in m'n vrije tijd, om lekker van te genieten, ik gebruik het absoluut niet door de week, ja jointjes maar die rook ik pas na m'n werk.
Waarom gebruiken mensen drugs op school? Daar zie ik t nut echt niet van in.
natuurlijk verneukt het wel je school prestaties als je het te vaak doet. Dus ik doe het ook bijna nooit tijdens school. maar af en toe...