Drugs & school

rocka

Experimenterende gebruiker
Wat vinden jullie een perfecte drugs voor school? En waarom? Of vinden jullie dat het absoluut niet kan. en waarom niet?

Ik vind zelf ritalin heerlijk spul voor school. Ik kan me dan echt goed concetreren en word er zoo rlx door :grin:

azgaza

Badass junkie
Ik vind school en drugs niet bij elkaar passen. Gewoon onder geen voorwaarde (ik beperk me ook alleen tot wiet en tripmiddelen en dat gaat natuurlijk al helemaal niet samen met school maar ook andere dingen zou ik er gewoon nooit gebruiken).
Drugs zijn iets voor het weekend en vrije tijd maar absoluut niet voor school.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Op school?

Pillen tijdens de coupertest.. of weet ik veel wat het was. :confused: Moetje 12 minuten lang rennen.. :openmouth:

Gelukkig heb ik dat allemaal al achter de rug. :mrgreen:

Op werk gebruik ik niks. :sunglasses: Ik ben gewoon cool.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik vind school en drugs absoluut niet samen kunnen. Lijkt me toch dat je dan stof minder goed opneemt. Ja, in je korte termijn geheugen, maar daar gaat het op school niet om. Zeker niet op het mbo, hbo of wo.
Je kan je misschien beter concentreren, maar daar is dan in mijn ogen ook alles mee gezegd.

^_^

Bewuste gebruiker
Werkt het eigenlijk als je een klein beetje speed neemt voor een presentatie? Volgens mij ben je wel die zenuwen kwijt dan. Aan de andere kant ben ik weer bang dat ik dan vet gek paranoide ga worden.

noujah als de leraren het niet merken...

maar dat doen ze wel

je wordt er hier al afgegooid als je een jointje rookt :(

rocka

Psykaholik zei:
roflkopter zei:

maar dat doen ze wel

da wil ik eens zien of die leerkrachten dat aan mij merken

Denk idd niet dat leraren het zo snel zullen merken. Hoe zouden ze dat moeten merken. ja tenzei je LSD ofso op hebt dan misschien.. maar een joint?

Psykaholik

Wijs gebruiker
rocka zei:
Psykaholik zei:
roflkopter zei:

maar dat doen ze wel

Denk idd niet dat leraren het zo snel zullen merken. Hoe zouden ze dat moeten merken. ja tenzei je LSD ofso op hebt dan misschien.. maar een joint?
een joint merken ze rapper als speed bij mij, veeel rapper.
met joint merk je dat fel aan mijn ogen en luiheid.

Jeller

Badass junkie
rocka zei:
Psykaholik zei:
roflkopter zei:

maar dat doen ze wel

als je je een beetje normaal houdt dan is lsd ook wel echt niet te zien hoor
de vraag is echter of je het mentaal aankan..

het makkelijkste te zien is xtc denk ik

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
rookte vroeger vaak joints tijdens de middagpauze om dan chill in de les te kunnen zitten, is schraal ok dat besef ik nu ook wel, maar ik vond het wel grappig
als je niet te belachelijk doet valt het niet op hoor (bij mij toch niet), voor rode ogen kun je natuurlijk druppels indoen (zoals minhavez)...

matthijs

Badass junkie
Jeller zei:
als je je een beetje normaal houdt dan is lsd ook wel echt niet te zien hoor
de vraag is echter of je het mentaal aankan..

het makkelijkste te zien is xtc denk ik

Maar je pupillen zijn wel goed groot.

matthijs

Badass junkie
Hmm...bij mij waren ze best groot. Heb mijn eigen pupillen nog nooit op XTC of zoiets bekeken maar ik schrok er wel van.. :openmouth:

^_^

Bewuste gebruiker
Welke drugs hebben er eigenlijk echt een invloed op de pupilgrootte?
Ik weet xtc natuurlijk. Maar coke en speed is toch maar bij sommigen? LSD soms ook groot he? En heroine heel klein.

Jeller

Badass junkie
bij weed ietsje groter, maar valt niet op door dat je ogen meer dicht zijn
bij coke en lsd ook ietsje groter
bij paddo's en speed een stuk groter maar valt ook nog mee
en bij xtc het grootst van al, ook aan de rest van je gezicht is het makkelijk te zien..

xtc is imo hetgeen het meest opvalt en kdenk speed op de tweede plaats
maar hangt ook wel wat af van de dosis

Jeller

Badass junkie
mja maar over het algemeen is xtc echt wel goed te zijn en niet alleen bij de ogen :wink:

speedgebruikers zijn er over het algemeen nog deftig uit

MetaalKonijn

Badass junkie
Dat is ook het makkelijkste te verbergen. Met een bierlucht om je heen op school zitten is nog het minste :P

MetaalKonijn

Badass junkie
Als je ongeveer 3 of 4 bier op hebt, wil geen kauwgum of deodorant/aftershave daar tegen helpen.

(vraag mijn lieve moeder na :mrgreen: )

MetaalKonijn

Badass junkie
Dont call us, we'll call you.

-edit; Om verder ontopic te doen enzo, ik ben van mening dat geen enkele drugs werkelijk nuttig voor school is. Wat niet zeggen wil dat af en toe stoned in de les zitten niet vermakelijk kan zijn. :mrgreen:

rocka

Maar drugs word een stuk minder fijn op school omdat je je dan niet kan laten gaan. Je moet het verbergen voor leraren (en klasgenoten eventueel) en dat is niet rlx :wink:

Lana

Wijs gebruiker
rocka zei:
Maar drugs word een stuk minder fijn op school omdat je je dan niet kan laten gaan. Je moet het verbergen voor leraren (en klasgenoten eventueel) en dat is niet rlx :wink:

Ik vond dat juist altijd leuk, dat stiekeme gevoel. Zo van: ikke lekker wel en jullie niet :P Iedereen verveelt zich kapot en ikke lekker niet :P

Moon

Bewuste gebruiker
Drugs op school vind ik absoluut niet kunnen, net zo min als drugs op je werk. Ik zie me al zitten op m'n werk zeg, nee dank je. Drugs is voor mij voor in m'n vrije tijd, om lekker van te genieten, ik gebruik het absoluut niet door de week, ja jointjes maar die rook ik pas na m'n werk.
Waarom gebruiken mensen drugs op school? Daar zie ik t nut echt niet van in.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Lana zei:
rocka zei:

Ik vond dat juist altijd leuk, dat stiekeme gevoel. Zo van: ikke lekker wel en jullie niet :P Iedereen verveelt zich kapot en ikke lekker niet :P
ZEER JUST

rocka

Moon zei:
Drugs op school vind ik absoluut niet kunnen, net zo min als drugs op je werk. Ik zie me al zitten op m'n werk zeg, nee dank je. Drugs is voor mij voor in m'n vrije tijd, om lekker van te genieten, ik gebruik het absoluut niet door de week, ja jointjes maar die rook ik pas na m'n werk.
Waarom gebruiken mensen drugs op school? Daar zie ik t nut echt niet van in.

Om je te vermaken, zoals al eerder gezegd. Iedereen is versaaid in de klas. Maar jij hebt harstikke veel plezier :mrgreen: natuurlijk verneukt het wel je school prestaties als je het te vaak doet. Dus ik doe het ook bijna nooit tijdens school. maar af en toe... :rolleyes:

matthijs

Badass junkie
Blowen in de pauzes heb ik een tijdje gedaan maar ik heb het eigenlijk nooit relaxed gevonden. Ging altijd chillen met wat vrienden en ja..dan ook smoken. Ik ben er na een paar maanden mee gekapt omdat het niet werkte en opmdat het niet tof was.
Ben wel een paar keer nog dronken en stoned op mijn werk verschenen. Weet niets meer van die ochtenden :smoke:

live fast die Young

Belezen gebruiker
k vind sterke drank altijd uitermatie geschikt voor de pauzes.. en een paar hijsjes van een joint.. niet al te veel.. slechte ervaringen mee
maar als ik toetsen heb, gebruik ik niks (op guarana en nicotine na.)
er zijn mensen die stoned toetsen kunnen maken.. vind ik erg knap.. ben een x blijven zitten, oa omdat ik dat te vaak geprobeerd had..

Bovenaan