drugs & sex

drugs en sex ; goede combinatie of absoluut niet

• goeie combi

Stemmen: 3 100,0%
  • absoluut niet

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    3

fluffy spacemeisje

Belezen gebruiker
mdma en sex is geweldig.. blijf klaarkomen... maar ff geen mdma meer voor mij,
laatst p de speed, geweldig, hele nacht doorgegaan tot we echt allebei te moe waren..zucht :flushed:

Tedere tronika

Experimenterende gebruiker
Na wiet of xtc is het wel enorm fijn, maar ik heb soms periodes dat ik enorm veel gebruik, en echt ganse dagen volledig scheef rondloop. Dan heb ik gewoon nooit zin in sex, maar echt helemaal niet, dan mag het mooiste meisje of de liefste jongen van de wereld zich aan komen bieden, waarschijnlijk zal ik dan gewoon nee zeggen.
Ik ben altijd wel enorm geil tijdens katers van speed en alcohol.
Eigenlijk moet ik saffire wel gelijk geven, nuchtere sex vind ik ook het mooiste, vooral met iemand van wie je enorm houdt.

Osi`

Bewuste gebruiker
maw seks met drugs is hetzelfde als hasj met vodka, xtc met sigaretten, lsd met bier enzovoort, ideale combi's voor ieder wat wilds natuurlijk.

azgaza

Badass junkie
buzzy zei:
azgaza zei:
Ik moet toch ff hervermelden dat sex op LSD echt heel leuk is.

Lijkt me echt een serieuze overbelasting voor je bewustzijn hahaha :mrgreen:

Haha nee het is juist echt heel leuk. Iets van 20x zo intens als anders en de visuals worden op dat moment ook sterker. Het is net alsof de wereld om je heen dan gewoon niet meer bestaat (de ander wel nog natuurlijk).

D>U>

Newbie
Wie heeft ook al eens 2cb geprobeerd ..... vind het zelf echt super en is potentieverhogend en brengt je zeker in hogere sferen :wink: Moet natuurlijk wel niet zoveel pakken dat je vriendin andere gedaantes aanneemt :P

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mja, genoeg mannen die moeilijker klaarkomen door joints, met als gevolg -> langere seks.

Mij hoor je als vrouw absoluut niet klagen hoor. :tongueout:

Verder is sex op drugs natuurlijk het ultieme wat je met je vriendje kan doen. En mijn twee toppers blijven mdma en lsd, my god :hearteyes:

lichtendonker

Belezen gebruiker
Leuke topic, dat ik die gemist heb zeg!

Sex met coke is mijn favo. :hearteyes:
Verder vind ik sex en drugs over het algemeen een erg goede combo.
Grensen worden verlegd, schaamte vervalt, rest alleen nog ontdekken en genieten :grin:

Bovenaan