Mijn ervaringen met Smartshop spul in een notendop.
Salvia Divinorum: soms ga je hard, soms niet. De extracten willen nog wel eens werken, maar zijn peperduur. Het is het wat mij betreft niet waard. Salvinorine A. extraheren uit Salvia bladen is een leuk experiment en je gaat er zeker hard van. Is wel een gedoe
Paddenstoelen: hier ga je zeker hard van. Paddenstoelen werken eigenlijk altijd en heb ik tot nu toe altijd als positief ervaren.
Ayahuasca: MAO-remmers + DMT (bijv. Peganum Harmala met Mimosa Hostilis). Je gaat er waarschijnlijk van kotsen en wellicht aan de diaree, maar knoertje hard ga je zeker. Uitzonderlijk veel kleuren en een hele natuurlijk space. Net als met paddenstoelen voel je je na de trip als herboren.
Thee/kruiden: Skullkap en weet ik het wat allemaal. Herbs of the Gods heet de kruidenreeks geloof ik. Heb er toch redelijk wat geprobeerd, maar er nooit baat bijgehad. Toen ik eens weken lang niet kon slapen heb ik veel skullkap gedronken, maar dat was meer voor het placebo effect. Waste of money, als je het mij vraagt.
Explosion (e.a. Methylon bevattende goedjes): ook een aanrader. Leuk MDMA alternatief, maar uiteraard niet zo heel erg krachtig. Leuk om geprobeerd te hebben, maar het kan niet op tegen the real deal.
Hoop dat je er wat aan hebt