'Drugs' van de smartshop

Martijn.

Belezen gebruiker
Misschien een beetje een vreemde vraag, maar is al 't spul uit de smartshop eigenlijk te vergelijken met echte drugs? Ik bedoel nu niet de hallucinogenen zoals Salvia (dat die werken weet ik :P), maar happy caps, Bionix... dat soort spul. Werkt dat een beetje, of is 't gewoon zonde voor je geld?

Mochten er dingen toch zeker de moeite waard zijn, laat 't even weten. :wink: Ik ben trouwens niet zo uit op hallucinogenen, dat moet ik er wel even bijzeggen.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
Dit zou ik ook wel willen weten, wat ik je wel kan aanraden is kratom het is niet te vergelijken met harddrugs maar het is toch zeker de moeite waard als je erbij smoked.

Angramar Temenos

Badass junkie
LSA zaden willen wel eens werken (en vooral als je de LSA eruit extraheert), maar hebben de vervelende bijwerking van misselijkheid. Ook Night Owl (een drankje dat wordt verkocht als luchtverfrisser) en APK (verkocht als smeerolie) werkt, omdat er Methylone (methylenedioxymethcathion, een afgeleide van MDMA oftewel XTC) in zit. Zoo7 werkt ook wel.

TrippyShit

Badass junkie
De dingen die jij zelf opnoemt zoals happy caps enzo die werken niet. Dan kan je beter je 12euro zo opknabbelen dan merk je meer. Maar er zijn dingen die wel werken.

Salvia
Lsa (niet bij iedereen)
Mescaline
Z007 (niet bij iedereen)
Yopo
en vast nog wel meer

Ook hebben ze in sommige smartshops zoals AT zegt misschien nog wel methylone. Maar dan onder een andere naam, verwerkt in een ander product.

Angramar Temenos

Badass junkie
TrippyShit zei:
De dingen die jij zelf opnoemt zoals happy caps enzo die werken niet. Dan kan je beter je 12euro zo opknabbelen dan merk je meer. Maar er zijn dingen die wel werken.

Salvia
Lsa (niet bij iedereen)
Mescaline
Z007 (niet bij iedereen)
Yopo
en vast nog wel meer

Ook hebben ze in sommige smartshops zoals AT zegt misschien nog wel methylone. Maar dan onder een andere naam, verwerkt in een ander product.

LSA kun je uit de zaden extraheren, dan weet je zeker dat het werkt (er was paar maanden geleden een goede guide voor, ik ga kijken of ik het op kan snorkelen). Het probleem met zaden is dat ze niet zijn gestandaardiseerd; In het ene zaad kan 10 keer meer LSA zitten dan in de andere. Het blijft een natuurproduct.

Angramar Temenos

Badass junkie
TrippyShit zei:
Maar lsa bevalt ook niet iedereen.. Sommige krijgen er flinke krampen, buikpijn, misselijkheid van..

Komt niet door de LSA maar door de andere stoffen die in de zaden zitten. Als je pure LSA uit de zaden haalt is het een prima drug :).

Martijn.

Belezen gebruiker
Bedankt voor de reacties. Methylone heb ik vaker gehoord, maar heb geen idee waar ik 't vandaan moet halen.

De meeste dingen die nu genoemd zijn, zijn psychedelica. Dat daarvan het een en ander wel waar voor je geld is wist ik wel. Het gaat me voornamelijk even om die energetics. Heb je daar wat aan? Of voel je van een simpel Ritalinpilletje meer dan van Final E, Supercaps, Stargate, Bionix, e-Booster, happy caps...?

Martijn.

Belezen gebruiker
Die LSA-zaden kun je trouwens het beste bewerken door ze te vermalen en vervolgens in heet demiwater leggen tot het water is afgekoeld. De werkzame stoffen zijn dan opgelost. Wanneer je dit een paar keer doet zodat de werkzame stof er goed uitgaat, houdt je dus alleen de werkzame stof in oplossing over. De rest (dat geeft de bijwerkingen) kun je dan gewoon weggooien, daar zit niks meer in.

Immo

Badass junkie
TrippyShit zei:
Maar lsa bevalt ook niet iedereen.. Sommige krijgen er flinke krampen, buikpijn, misselijkheid van..

Daar ben ik er helaas 1 van. Ik raak dat spul niet meer aan. :P Ik heb er trouwens eigenlijk zeer weinig positieve reacties over gehoord.

TrippyShit

Badass junkie
Ja ik dus ook. Heb 1x gehoord van iemand die er best hard op getript heeft. Voor de rest hoor/lees ik alleen dat het niet werkte, alleen kut voelen of kut voelen met hele lichte visuals..

@ AT:

Geloof je best, maar waarom zoveel moeite doen om lsa te extraheren als je ook simpel wat anders kunt pakken..

TrippyShit

Badass junkie
Als jij het leuk vond om moeite te doen voor lsa wat uiteindelijk veels te veel geld gaat kosten, ga lekker je gang :P

Het extraheren van lsa, wat al niet heel goedkoop is, doe je niet met water en poep hoor. Dat kost tijd en meer geld. Dat is gewoon zonde. Voor dat geld had je veel leukere dingen kunnen doen of proberen.

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Die Trip-E capsules waar een fatsoenlijk extract in zou moeten zitten hebben mij een halve dag nekken, intense onplezierige body-load, en achteraf pijn in al mijn gewrichten opgeleverd. Er waren ook een paar leuke effecten tussen, en zolang ik doodstil bleef liggen was het opzich nog te doen. Maar elk alternatief wat ik kan bedenken is beter.

Misschien doe ik die extractie inderdaad een keer, maar niet anytime soon, en ik verwacht er niet veel van. Het kan trouwens ook gewoon met koud/lauw water, daarna moet je alleen wel gewoon het water drinken en kan je het niet uitkoken, als ik me goed herinner.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
LSA: word ik alleen maar super duf van, trippen was er niet bij.

Zoo7 (bzp+tfmpp): Werkt zeker en behoorlijk ook. beetje speedy, licht mdma gevoel, en heb er ook wel eens lichte visuals van gehad. Aanrader.

Methylone: Schijnt een fijn mdma achtig middel te zijn, maar nog geen ervaring mee.

4flour ampf: Schijnt een speedy/mdma achtig gevoel te geven, maar nog geen ervaring mee.

Guarana: Niet echt een drug, maar geeft toch een lolig effect als je er wat meer van neemt. Voelt fijner aan dan caffeïne.

Kratom: Geeft een rustig ontspannend gevoel, maar is niet heel intens. Neem het wel in poeder vorm.

Skazi

Newbie
Ik heb meerdere verhalen gehoord over die rare pilletjes.
Van happy caps schijn je in een blije japanse tekenfilm te belanden.
Maar ik weet niet of het werkt.

Martijn.

Belezen gebruiker
Naar methylone ben ik toch wel nieuwsgierig. Alleen hoe weet je of ze dat hebben in de smartshop? Gewoon naar methylone vragen?

underworld

Wijs gebruiker
Skazi zei:

happy caps is meuk, je word er alleen maar nuchter van
herbals zijn waardeloos

Herbals doen mij bij niets. Al die herbal XTC, herbal speed, het is allemaal niet 'herbal' (de originele producten dan), dus het doet ook gewoon niets. Heb liever het echte spul en het is wat mij betreft weggegooid geld.

Wat wel werkt is de gewone zooi als paddo's (niet de truffels dan) en hasj.

Angramar Temenos

Badass junkie
Serpentine zei:
Herbals doen mij bij niets. Al die herbal XTC, herbal speed, het is allemaal niet 'herbal' (de originele producten dan), dus het doet ook gewoon niets. Heb liever het echte spul en het is wat mij betreft weggegooid geld.

Wat wel werkt is de gewone zooi als paddo's (niet de truffels dan) en hasj.

Wtf?

cropp

Badass junkie
Skazi zei:

ik voelde alleen een soort golf die me door de muziek heen leide, waardoor ik de muziek kon voelen, maar ik was ook ramstoned, dus verwacht er ook niet te veel van

Angramar Temenos

Badass junkie
Alleen de Trip-E happy caps zijn de moeite waard om ooit te proberen, slik ze wel alle 4! Drink er veel water bij, anders krijg je buikpijn en zware misselijkheid. Er zit LSA in, wat wel een psychedelisch effect kan hebben. Verwacht er echter niet te veel van. Ik had er een redelijk positieve ervaring op, als een van de weinigen.

TrippyShit

Badass junkie
Als je zelf je post leest AT, lijkt je het dan echt de moeite waard om te proberen? :P
Niet om je af te zeiken hoor, maar 4 capsules nemen van 13euro, veel drinken enzo om misselijkheid en buikpijn tegen te gaan, veel negatieve effecten MAAR toch wát positieve en dat geld voor 90% van de mensen niet eens.

Ik zou dat er allemaal niet voor over hebben. Neem gewoon iets dat werkt en legale dingen uit de smartshop die dat hebben zijn er niet meer. Ja salvia, mescaline en ingrediënten voor aya/anna/pharmahuasca. Maar dat zou ik ook niet zomaar aanraden. Voor de rest zijn er geen trippende, oppeppende middelen of wat dan ook die echt goed werken en waar voor je geld zijn zonder allemaal negatieve effecten.

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Soms wel denk ik, er worden nog steeds een hoop nieuwe dingen uitgevonden. Ephedra deed het prima, en ik had laatst gehoord van Geranamine wat nu ook op de markt begint te komen.

TrippyShit

Badass junkie
Tuurlijk worden er steeds nieuwe dingen uitgevonden maar ik had het nu voornamelijk over de trip-e en andere zooi die ze tegenwoordig hebben.

tramadol

Experimenterende gebruiker
Ik vind de naam trip e ook helemaal verkeerd.
Er zit LSA in maar in een hele lage dosering en als je ze dan koopt om echt te willen trippen ja dan is het echt zooi.
het is een beetje trippy vooral in een landschap met veel patronen kan het wel leuk zijn en muziek kan iets anders gaan klinken maar het komt echt niet in de buurt van een paddo trip of zo.
Er zijn inderdaad wel wat leuke dingen bij de smartshop te halen maar die happy caps en herbal speed/ xtc is zooi.
Wat ik de moeite waard vind is n-eye zzz, zoo 7, APK, kratom,en ja trip e ik word er gelukkig niet misselijk van en het is grappig voor een keer. en vast nog wel wat :wink:

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
TrippyShit zei:
Tuurlijk worden er steeds nieuwe dingen uitgevonden maar ik had het nu voornamelijk over de trip-e en andere zooi die ze tegenwoordig hebben.

Ja inderdaad, die voorverpakte capsules die beloven je op een zacht dekentje van gekleurde vibes naar je eigen feestje te vliegen zijn 99% bagger. Als je kijkt naar die 'happy caps' zooi, zijn de ingredienten heel vaag, en doseringen zijn nergens te vinden. En ook passiebloem in die trip-e slaat ook nergens op, waarom zwakke mao-remmers toevoegen ?

Doerak

Bewuste gebruiker
Mijn ervaringen met Smartshop spul in een notendop.

Salvia Divinorum: soms ga je hard, soms niet. De extracten willen nog wel eens werken, maar zijn peperduur. Het is het wat mij betreft niet waard. Salvinorine A. extraheren uit Salvia bladen is een leuk experiment en je gaat er zeker hard van. Is wel een gedoe :)

Paddenstoelen: hier ga je zeker hard van. Paddenstoelen werken eigenlijk altijd en heb ik tot nu toe altijd als positief ervaren.

Ayahuasca: MAO-remmers + DMT (bijv. Peganum Harmala met Mimosa Hostilis). Je gaat er waarschijnlijk van kotsen en wellicht aan de diaree, maar knoertje hard ga je zeker. Uitzonderlijk veel kleuren en een hele natuurlijk space. Net als met paddenstoelen voel je je na de trip als herboren.

Thee/kruiden: Skullkap en weet ik het wat allemaal. Herbs of the Gods heet de kruidenreeks geloof ik. Heb er toch redelijk wat geprobeerd, maar er nooit baat bijgehad. Toen ik eens weken lang niet kon slapen heb ik veel skullkap gedronken, maar dat was meer voor het placebo effect. Waste of money, als je het mij vraagt.

Explosion (e.a. Methylon bevattende goedjes): ook een aanrader. Leuk MDMA alternatief, maar uiteraard niet zo heel erg krachtig. Leuk om geprobeerd te hebben, maar het kan niet op tegen the real deal.

Hoop dat je er wat aan hebt :)

Martijn.

Belezen gebruiker
Methylone en Zoo7 ga ik nog wel proberen als ik ze kan vinden, maar ik moet er alleen wel even naar zoeken waarschijnlijk. Met al die psychedelica wil ik toch nog even wachten, maar komt nog wel een keer. :wave:

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
Martijn. zei:
Het gaat me voornamelijk even om die energetics. Heb je daar wat aan? Of voel je van een simpel Ritalinpilletje meer dan van Final E, Supercaps, Stargate, Bionix, e-Booster, happy caps...?

kan alleen maar iets zeggen over e-booster..rest nog niet gehad maar die happy caps zowiezo niet nemen..
e-booster werkte vr mij best ok maar kmoest ze wel alle 6 nemen..Maar dan nog mag je niet op het effect zitten wachten..toen ik het eigenlijk al vergeten was dat ik dat genomen had kwamen wel goeie effecten op gang..energie en uitbundig reageren, alerter en een pak socialer toch wel
maar het kan evengoed dat bij jou specifiek dit totaal niet zo is..dat vind ik ook de kut aan die herbals..nog minder goed te zeggen als bij dope of het voor u iets is..en kloteduur ook nog es :grin:

Bovenaan