bas410 zei:hmm, ik krijg er eerder koppijn van, wat een klote pieptoontjes

maiskorrel zei:Ik heb marijana geporbeerd gecombineert met het volgende filmpje:
http://www.filecabi.net/video/haluballe-trick.html
Maarja ik kan het gevoel niet echt omschrijven wat je ervan krijgt. ik had wel "iets" weg van wiet maar er miste nog heel veel. Geef mij maar gewoon echte wiet is veel fijner dan 45 minuten naar hoofdpijnverwekkende geluidjes luitsteren![]()

Jeller zei:kben nu coke aant proberen, freaky geluid alleszins.. een vriend van mij had eerder weed geprobeert, maar die voelde er niets van

maiskorrel zei:Ik heb marijana geporbeerd gecombineert met het volgende filmpje:
http://www.filecabi.net/video/haluballe-trick.html
![]()
wjow vaag filmpje kan me ogen er niej vandaan halen
en daarna zie je alles bewegen![]()
DrogeHoestCapsule zei:Hoe duurdere koptelefoon hoe beter.
Dit soort dingen staat weliswaar overal, maar lijkt mij onwaar. De geluiden waar het hier om gaat zijn simpele sinustoontjes die in principe door elke normale koptelefoon geproduceerd moeten kunnen worden (Het is echter wel belangrijk dat er een koptelefoon en geen speakers gebruikt worden om de boel te beluisteren, dit ivm het verschil tussen linker en rechter kanaal). De MP3-encodering ken ik niet zo goed maar er is van "speciale frequenties" in ieder geval geen sprake.DrogeHoestCapsule zei:En mp3 files werken niet, deze kunnen namelijk de speciale frequenties niet spelen.
J0S zei:Je moet er maar in geloven.
Bwa, het doet gewoon raar. Maar om te zeggen dat je in één of andere roes komt is zwaar overdreven.endor zei:J0S zei:Je moet er maar in geloven.
Ik geloof er ook helemaal niet in.
Heb 't meerdere malen geprobeert , zonder resultaat.
Terwijl ik wel iemand ken die zegt toch iets te merken.
KoxBox zei:Bwa, het doet gewoon raar. Maar om te zeggen dat je in één of andere roes komt is zwaar overdreven.endor zei:J0S zei:Je moet er maar in geloven.
Ik geloof er ook helemaal niet in.
Heb 't meerdere malen geprobeert , zonder resultaat.
Terwijl ik wel iemand ken die zegt toch iets te merken.