Drugseffect van geluid

Osi`

Bewuste gebruiker
Als ik naar ambient muziek zit te luisteren, zit ik ook wel te spacen hoor. (wel pas na een lange tijd)

is gewoon de sfeer, je geraakt in rust enzo.

st an

Bewuste gebruiker
Van coke geluid merkte ik ni veel... werd eerder suf en daas in plaats van strak.

En super irritant, denk ni dat ik nog een andere ga proberen : )

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
bij mij wilt ie t geluid niet afspelen :(

ATTENTION!

Can't open audio device (16 bit stereo, 44100Hz)
The Specified format is not supported or cannot be translated.
Use the Capabillities option to determine the supported formats

Vervolgens zie je m wel progress maken maar je hoort geen zak.

ok, dus we willen naar de Capabillities optie gaan.. alleen die is er niet :confused:
hoe fix ik dit?

Edit: Nevermind, het lag aan Windows Vista, in XP doet ie t wel

Edit 2: En wat een wazig gevoel zeg, ik zette me koptelefoon op om 5 voor 5, deed me ogen ff dicht en toen ik ze weer open deed was het kwart voor 6 terwijl het maar 5 min leek :openmouth:

En die geluidjes klinken trouwens wel allemaal ongeveer hetzelfde, ik kon Divinorum nou niet echt van Chrystal Meth onderscheiden ofzo :rolleyes:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Ik heb dat programaatje inmiddels wel die het afspeeld maar de doses niet :confused: geen idee ook hoe je die kan krijgen. Op dat weed forum las ik dat ze het allemaal dr bij kregen maar ik niet :cry: iemand hier een oplossing voor ...? ik wil het nu ook wel graag eens proberen.

Of heeft iemand het al op zijn computer staan en kan die het verzenden via msn?

Greetz

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Heb dit ookal een tijdje erop staan en heb het hoogstens 10min ol kunnen houden met koptelefoon, werd daarna helemaal gek van die kutherrie :openmouth:

Doet me niks...

Maaar, het geluid dat je krijgt bij Anesthesia lijkt wel verdomde heel veel op het geluid dat ik hoorde bij lachgas :) Dat dan weer wel

vlaemink

Belezen gebruiker
Gewoon een van de marihuana soorten. Het was niet echt stoned gevoel ofzo maar leek wel effe een heel lichte weed'roes' voor 4 minute ofzo

Eyezblack

Belezen gebruiker
Jeller zei:
kben nu coke aant proberen, freaky geluid alleszins.. een vriend van mij had eerder weed geprobeert, maar die voelde er niets van

ik was van die coke in slaap gevallen, toch niet echt het gewenste effect. Ik vind het maar troep.

vlaemink

Belezen gebruiker
Ik vind het idee gewoon fantastisch. Stel u voor dat men zich hier in verdiept en dat we binne 2 jaar gewoon wat moette downloadde, afspele en space maar :)

Zou makkelijk aante geraken zijn, free,legaal. Zou tog fantastisch zijn :)

sjaartrol

Bewuste gebruiker
kben nu den outofbody2 aant probere...

raar geluid, kwordt der zot van :tongueout:

volgens mij kan het nogwel da als ge een half uur nar zon getoet-geruis hoort, da t effect heeft, en anders zowiezo een placeboeffect...

Immo

Badass junkie
Heb Xtc uitgeprobeerd "Our strongest, fastest, sexual dose- we do not recommend this for casual users." Helemaal op hoog volume afgeluisterd en merkte er niets van.
Het zit allemaal tussen je oren denk ik.
Wel leuke geluiden voor als je aan het trippen bent mischien maar een keertje proberen. :mrgreen:

DrogeHoestCapsule

Experimenterende gebruiker
Ik gebruik iDoser nu een week en het werkt bij mij.
Je moet in een donkere kamer op een bed/bank gaan liggen met je ogen dicht en je lekker ontspannen, probeer je ook te concentreren op het geluid. De bestanden duren 5-60 minuten. Hoe duurdere koptelefoon hoe beter. Het geluid niet te hard of te zacht zetten, gewoon zoals jij het goed vind.
Hands of God & Gate of Hades zijn de extreemste, op de site zijn deze 200 dollar *kuch kuch torrent kuch* en ze waren eerst illegaal vanwegen te gevaarlijke effecten :tearsofjoy: . De site waarschuwt ook dat beginners deze niet moeten doen. Ik heb Hands of God meteen als eerste gedaan, en het was zalig :)
Het is niet slecht of schadelijk voor je, behalve als je je geluid keihard zet natuurlijk.
En mp3 files werken niet, deze kunnen namelijk de speciale frequenties niet spelen.
Dus het moeten drg bestanden zijn.

LSD & BufoToad vind ik ook leuke, kreeg ik wat kleine hallucinaties van.
QuickHappy is perfect als je snel je humeur wat wilt opvrolijken.

Meer is te vinden op de site, er is ook een forum.

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
The power of the placebo :)

Maargoed, eerst even checken die shit voor ik iets zeg natuurlijk, indien het werkt zal ik deze post dan ook direct editen

Einstein

Badass junkie
DrogeHoestCapsule zei:
Hoe duurdere koptelefoon hoe beter.
DrogeHoestCapsule zei:
En mp3 files werken niet, deze kunnen namelijk de speciale frequenties niet spelen.
Dit soort dingen staat weliswaar overal, maar lijkt mij onwaar. De geluiden waar het hier om gaat zijn simpele sinustoontjes die in principe door elke normale koptelefoon geproduceerd moeten kunnen worden (Het is echter wel belangrijk dat er een koptelefoon en geen speakers gebruikt worden om de boel te beluisteren, dit ivm het verschil tussen linker en rechter kanaal). De MP3-encodering ken ik niet zo goed maar er is van "speciale frequenties" in ieder geval geen sprake.
De techniek die dit programma gebruikt is in ieder geval vrij simpel en kan met 2 of 3 synthesizers gereproduceerd worden (en is zeker geen 200 dollar waard :P ).

Aldus sprak de audionerd :grin:

atbboy

Bewuste gebruiker
WTF Dit werkt best goed , niet als echte x maar ik voel me kaken enz wel net als met x op.... :hearteyes: FF ROKEN MAATEN!

endor

Badass junkie
Oja voor de gene die het echt willen proberen.

HET MOET MET KOPTELEFOON !!

Want anders krijg je 2 frequenties in elk oor , terwijl het de bedoeling is in elk oor er 1 te krijgen.

KoxBox

Badass junkie
endor zei:
J0S zei:
Je moet er maar in geloven :rolleyes:.

Ik geloof er ook helemaal niet in.
Heb 't meerdere malen geprobeert , zonder resultaat.
Terwijl ik wel iemand ken die zegt toch iets te merken.
Bwa, het doet gewoon raar. Maar om te zeggen dat je in één of andere roes komt is zwaar overdreven.

trippelh

Bewuste gebruiker
Een paar jaar geleden heb ik het ook geprobeerd en WAUW......NIKS!!!!!
Dus voor mij gewoon de normale drugs :grin:

endor

Badass junkie
KoxBox zei:
endor zei:
J0S zei:
Je moet er maar in geloven :rolleyes:.

Ik geloof er ook helemaal niet in.
Heb 't meerdere malen geprobeert , zonder resultaat.
Terwijl ik wel iemand ken die zegt toch iets te merken.
Bwa, het doet gewoon raar. Maar om te zeggen dat je in één of andere roes komt is zwaar overdreven.

Ik voelde me ook lichtjes raar daarna , maar een roes? Dat toch helemaal niet.

Bovenaan