Drugstest 3MMC

Hallo! Op een zaterdag heb ik een hele gave party waar ik graag met mijn vrienden aan de 3MMC ga. De woensdag erna heb ik echter een medische keuring voor deelname aan medicijnonderzoek waar ook een urine drugstest wordt uitgevoerd.
Voor wat ik op internet kan vinden is er nog geen onderzoek gedaan naar het aantonen van 3MMC in urine en ga ik ervan uit dat er bij de keuring niet specifiek op 3MMC getest wordt. Wel geven sommige bronnen aan dat het eventueel positief kan geven voor amfetamines.
Heeft iemand enig idee hoe lang 3MMC in de urine zichtbaar is en hoe het precies zit met 3MMC en drugstests?

Alvast bedankt!!

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hallo! Op een zaterdag heb ik een hele gave party waar ik graag met mijn vrienden aan de 3MMC ga. De woensdag erna heb ik echter een medische keuring voor deelname aan medicijnonderzoek waar ook een urine drugstest wordt uitgevoerd.
Voor wat ik op internet kan vinden is er nog geen onderzoek gedaan naar het aantonen van 3MMC in urine en ga ik ervan uit dat er bij de keuring niet specifiek op 3MMC getest wordt. Wel geven sommige bronnen aan dat het eventueel positief kan geven voor amfetamines.
Heeft iemand enig idee hoe lang 3MMC in de urine zichtbaar is en hoe het precies zit met 3MMC en drugstests?

Alvast bedankt!!

Pfoeh, voor medicijnonderzoek?

Lastig te zeggen, want of een stof kan worden aangetoond in urine hangt sterk af van welke test er gebruikt wordt.

Wetenschappelijke medicijnonderzoeken gebruiken wel echt superprecieze analytische methodes (zoals UHPLC). Dan hangt het er nog een beetje van af wat voor soort stoffen ze zoeken. Maar als ze zoeken naar alkaloïden met zo'n apparaat dan ben ik er vrij zeker van dat ze metabolieten van 3-MMC kunnen vinden (maar mogelijk niet kunnen kwalificeren vanwege een ontbrekende standaard).

Dus de vraag is een beetje: wat voor medicijnonderzoek? En wat heb je afgesproken met de onderzoekers?

Dus de vraag is een beetje: wat voor medicijnonderzoek? En wat heb je afgesproken met de onderzoekers?
Het is een onderzoek naar een nieuw medicijn waar gezonde proefpersonen als ik aan mee doen. Onderdeel van de keuring is een negatieve drugstest. Zo'n onderzoek is toch een lekker zakcentje. Maar de zaterdag ervoor belooft ook legendarisch te worden. De vraag is dus of ik het ga riskeren als 3MMC soms positieven geeft voor amfetamine. Omdat amfetamines binnen 1 tot 4 dagen uit de urine is, is de verleiding wel groot... Maar aan de andere kant kan ik ook nergens inzien hoe ze de urine testen en waarop.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Het is een onderzoek naar een nieuw medicijn waar gezonde proefpersonen als ik aan mee doen. Onderdeel van de keuring is een negatieve drugstest. Zo'n onderzoek is toch een lekker zakcentje. Maar de zaterdag ervoor belooft ook legendarisch te worden. De vraag is dus of ik het ga riskeren als 3MMC soms positieven geeft voor amfetamine. Omdat amfetamines binnen 1 tot 4 dagen uit de urine is, is de verleiding wel groot... Maar aan de andere kant kan ik ook nergens inzien hoe ze de urine testen en waarop.

Ik denk dat de kans wel aanzienlijk is dat de test positief kan zijn. De rest mag je uiteraard zelf bepalen :wink:

HuisbaasBob

Bewuste gebruiker
Niet met die AliExpress testen van de politie. Maar ik heb ook wel eens mee gedaan aan zo'n onderzoek (amfetamine IV in het AMC😍)
en daar is het toch echt andere koek als ze het door een GCMS gooien.

Andere keer het ziekenhuis sloeg a-PHP aan als 3mmc dus ze testen wel op cathinones. Je krijgt bij die onderzoeken ook je reiskosten niet vergoed als je positief scoort

Wel gelachen daar in het AMC. Ik stond echt strak als een stuiterbal in mijn MRI pyama daar door de wachtruimtes te sjeezen tussen al die verlepte mensen op de radiologie afdeling. En voor die paar uurtjes kreeg ik 750 euro ofzo

Niet met die AliExpress testen van de politie. Maar ik heb ook wel eens mee gedaan aan zo'n onderzoek (amfetamine IV in het AMC😍)
Volgens mij wordt deze urinetest alleen niet naar het lab gestuurd omdat je de uitslag bijna direct krijgt. Dus volgens mij gewoon een immuunessay test. Maar daar wordt dan hoogstwaarschijnlijk wel getest op amfetamines in het algemeen.

Wel gelachen daar in het AMC. Ik stond echt strak als een stuiterbal in mijn MRI pyama daar door de wachtruimtes te sjeezen tussen al die verlepte mensen op de radiologie afdeling. En voor die paar uurtjes kreeg ik 750 euro ofzo
Haha wat vet. Waar meld ik me aan?

HuisbaasBob

Bewuste gebruiker
Volgens mij wordt deze urinetest alleen niet naar het lab gestuurd omdat je de uitslag bijna direct krijgt. Dus volgens mij gewoon een immuunessay test.
Is het die in Leiden? Die zit vast aan een ziekenhuis.

Maar goed het kan zijn dat ze het niet zo uitvoerig testen. Het zou wel zonde zijn als je daarmee door de mand valt en niet meer mag deelnemen

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Door jouw vraagstelling geef je (volgens mij) al aan wat jij belangrijk vindt: Meewerken aan een nieuw medicijn voor mensen en het positieve effect dat het op hen zou kunnen hebben.
Natuurlijk zijn er allerlei mensen die zich vooral richten op de verdienste, net zoals er bedrijven zijn die zich met bewust blinde blik (3D) op dezelfde manier richten op de eigen verdiensten.
Vanuit mijn perspectief gaat er niet om of de test bij jou een alarm geeft zal geven, maar of jouw gebruik in de dagen voorafgaand een resultaat kan beïnvloeden.

witte270

Bewuste gebruiker

Andere keer het ziekenhuis sloeg a-PHP aan als 3mmc dus ze testen wel op cathinones. Je krijgt bij die onderzoeken ook je reiskosten niet vergoed als je positief scoort

waar kunnen wij ons inschrijven voor het vervolg onderzoek whaha. Overigens dan wel echt benieuwd wat het onderzoek inhield. Misschien een beetje off topic, maar je hetb ook een MRI gehad? waar deden ze onderzoek naar.

witte270

Bewuste gebruiker
Maar... uit je post begrijp ik dat je dus nog geen 3MMC genomen hebt. Ik zou voor de zekerheid dit dan niet nemen. Zou zonde van je tijd zijn en kan je je zakcentjes kosten helaas. Er is namelijk altijd wel weer een andere gave party.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Amfetamines en de meeste stimulanten zijn 1 tot 4 dagen aantoonbaar in urine. Dat zal wel hetzelfde zijn met 3-mmc en ik geloof wel dat het op amfetamine positief test.
Pyros en amfetamine preparaten zoals fluorides kunnen inderdaad positief testen op amfetamine, maar ook op cocaïne.

Maar naar eigen ervaring zijn de resultaten niet altijd correct.

Kibo3

Bewuste gebruiker
Er “kan” wat naar voren komen. Er zal niet staan je hebt 3mmc gebruikt. De kans dat je op iets anders wellicht positief test is er wel. Hoe groot deze kans is mag God weten.

Is dit ene feestje inderdaad zo belangrijk?

Bovenaan