Hey alleen.
Morgen moet ik voor m'n werk een drugtest aangaan.
Ik word op alles gecontroleerd.
Ik heb op internet al vele informatie opgezocht maar ben nog steeds bang.
Het gaat om cocaine gebruik.
Op vele sites lees je dat dit 2 tot 3 dagen in het bloed blijft, maar op andere sites 72 uur. Op nog andere sites vind je meestal 4 dagen met uitzonderingen van 5 tot 7 dagen bij extreem gebruik.
Wat moet ik nu geloven? En wat is extreem gebruik???
Ik heb voor zover ik me nog herinner een gram coke gesnoven verdeeld over 2 dagen. Maandag en dinsdag. Woensdagochtend heb ik volgens mij nog 1 lijn getrokken bij het opstaan, maar ben er niet zeker van.
Op woensdagnamiddag belde mijn werk me op om te zeggen dat ik op drugcontrole moest.
Ik zit dus clean van woensdagmiddag tot nu.
Morgen moet ik op controle, dinsdagmiddag 1 uur smiddags.
Zit ik volgens jullie veilig?
Ben ik een extreem gebruiker??? Ik gebruik op een weekenddag ( vrij, za en zon ) per dag een halve gram. Een week doorsta ik met 1gram voor de 4 dagen samen. Wat komt op een totaal van:
2.5 gram per week
Morgen moet ik voor m'n werk een drugtest aangaan.
Ik word op alles gecontroleerd.
Ik heb op internet al vele informatie opgezocht maar ben nog steeds bang.
Het gaat om cocaine gebruik.
Op vele sites lees je dat dit 2 tot 3 dagen in het bloed blijft, maar op andere sites 72 uur. Op nog andere sites vind je meestal 4 dagen met uitzonderingen van 5 tot 7 dagen bij extreem gebruik.
Wat moet ik nu geloven? En wat is extreem gebruik???
Ik heb voor zover ik me nog herinner een gram coke gesnoven verdeeld over 2 dagen. Maandag en dinsdag. Woensdagochtend heb ik volgens mij nog 1 lijn getrokken bij het opstaan, maar ben er niet zeker van.
Op woensdagnamiddag belde mijn werk me op om te zeggen dat ik op drugcontrole moest.
Ik zit dus clean van woensdagmiddag tot nu.
Morgen moet ik op controle, dinsdagmiddag 1 uur smiddags.
Zit ik volgens jullie veilig?
Ben ik een extreem gebruiker??? Ik gebruik op een weekenddag ( vrij, za en zon ) per dag een halve gram. Een week doorsta ik met 1gram voor de 4 dagen samen. Wat komt op een totaal van:
2.5 gram per week
morgen voeg ik je dan toe