Drugtest morgen.

Bollie

Bewuste gebruiker
Hey alleen.
Morgen moet ik voor m'n werk een drugtest aangaan.
Ik word op alles gecontroleerd.

Ik heb op internet al vele informatie opgezocht maar ben nog steeds bang.
Het gaat om cocaine gebruik.

Op vele sites lees je dat dit 2 tot 3 dagen in het bloed blijft, maar op andere sites 72 uur. Op nog andere sites vind je meestal 4 dagen met uitzonderingen van 5 tot 7 dagen bij extreem gebruik.

Wat moet ik nu geloven? En wat is extreem gebruik???

Ik heb voor zover ik me nog herinner een gram coke gesnoven verdeeld over 2 dagen. Maandag en dinsdag. Woensdagochtend heb ik volgens mij nog 1 lijn getrokken bij het opstaan, maar ben er niet zeker van.

Op woensdagnamiddag belde mijn werk me op om te zeggen dat ik op drugcontrole moest.
Ik zit dus clean van woensdagmiddag tot nu.
Morgen moet ik op controle, dinsdagmiddag 1 uur smiddags.

Zit ik volgens jullie veilig?
Ben ik een extreem gebruiker??? Ik gebruik op een weekenddag ( vrij, za en zon ) per dag een halve gram. Een week doorsta ik met 1gram voor de 4 dagen samen. Wat komt op een totaal van:

2.5 gram per week

zommes

Badass junkie
Waarom moet je voor je werk op controle?

Je bent geen extreme gebruiker, maar op woensdagochtend coke snuiven lijkt me geen goed basis. Hoe lang gebruik je al zoveel? Besef je je wel hoeveel geld je per week uitgeeft aan die troep? Vind je het echt de moeite waard?

Toen ik een keer getest werd was ik verbaast op wat ze daar allemaal mee kunnen, volgens deze site moet jou gebruik niet meer aan te tonen zijn: http://www.brijder.nl/va/urinetest.html

Bollie

Bewuste gebruiker
zommes zei:
Waarom moet je voor je werk op controle?

Je bent geen extreme gebruiker, maar op woensdagochtend coke snuiven lijkt me geen goed basis. Hoe lang gebruik je al zoveel? Besef je je wel hoeveel geld je per week uitgeeft aan die troep? Vind je het echt de moeite waard?

Toen ik een keer getest werd was ik verbaast op wat ze daar allemaal mee kunnen, volgens deze site moet jou gebruik niet meer aan te tonen zijn: http://www.brijder.nl/va/urinetest.html

Gevaarlijk werk wat ik doe en nuchter zijn MOET, want het kan levens kosten. Vandaar jaarlijks een test. Deze is normaal onverwachts, maar ik heb goede bronnen bij de directie.

Deze belde me dus een week vooraf om me te waarschuwen.

Imke

Badass junkie
Bollie zei:
Saivy zei:
Kijk hier es:

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=36 ... ight=urine

Misschien vind je daar wel nuttige informatie :P

Heb daar al allemaal op gekeken, waar je vind zoveel verschillende informatie op het net. Dat is het probleem, ik weet niet welke site ik moet geloven...

ps saivy... ik probeerde je toe te voegen op msn, [email protected] right?

Neen, verkeerd... :wink: maar ik zit vnvd ni meer op msn want mn pc blokkeert dan de hele tijd :rolleyes: morgen voeg ik je dan toe :wink:

ps: die test, is dat een bloedtest of een gewone urinetest?

zommes

Badass junkie
Bollie zei:
Gevaarlijk werk wat ik doe en nuchter zijn MOET, want het kan levens kosten. Vandaar jaarlijks een test. Deze is normaal onverwachts, maar ik heb goede bronnen bij de directie.

Waarom doe je het dan niet nuchter?

Ellesdee

Badass junkie
zommes zei:
Bollie zei:

:rolleyes: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Imke

Badass junkie
zommes zei:
Bollie zei:

Zommes: 1 -- Bollie: 0

Bollie

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
zommes zei:
Bollie zei:

Zommes: 1 -- Bollie: 0

Op coke zittek extra nuchter, toch?

Zommes: 1 -- Bollie: 1

Tis urinetest, btw

Kim

Wijs gebruiker
Saivy zei:
Kan je die dan niet vervalsen..

iemand anders pis menemen :P hahaha
Ze kunne Coke ook aan je haar zien BTW :wink:
Crack.freebase is anders daar kan je binnen paar uur clean laten testen.

Imke

Badass junkie
Ja idd :)
Is dat niet veel te duur zo'n DNA-test enzo..
En ik zou hem ook niet aanraden om met crack te beginnen, aangezien hij zo'n gevaarlijk werk doet :P

zommes

Badass junkie
Bollie zei:

Tis urinetest, btw

Eh nee, op coke ben je niet extra nuchter... Dat is de reinste bullshit. Waar haal je dat soort onzin vandaan?

Bollie

Bewuste gebruiker
zommes zei:
Bollie zei:

Tis urinetest, btw

Eh nee, op coke ben je niet extra nuchter... Dat is de reinste bullshit. Waar haal je dat soort onzin vandaan?

Ben al een jaar veel beter geconcentreerd sinds ik coke gebruik...
Punt uit.

Mr 187

Bewuste gebruiker
Bollie zei:
zommes zei:
Bollie zei:

Tis urinetest, btw

Punt uit.

Mmhh lekker verhaal,waarschuw voortaan ff als je de weg op gaat met chemicalieen of radioactief spul in je vrachtauto ofzo dan blijf ik igg binnen....

nutsss

Wijs gebruiker
Bollie zei:

Dat is helemaal van den zotte! Dus de directie weet dat je coke gebruikt tijdens je werk dat weer zo gevaarlijk is dat het levens kan kosten?!

We mogen ons wel zorgen gaan maken denk ik

zommes

Badass junkie
nutsss zei:
Dat is helemaal van den zotte! Dus de directie weet dat je coke gebruikt tijdens je werk dat weer zo gevaarlijk is dat het levens kan kosten?!

Vraag me echt af welk bedrijf dat is.

Kim

Wijs gebruiker
zommes zei:
nutsss zei:

Vraag me echt af welk bedrijf dat is.

Mr. Sossa & Montana transport

yellowmoon

Bewuste gebruiker
Bollie zei:
zommes zei:
Bollie zei:

Tis urinetest, btw

Punt uit.

dat zeggen alle leerlingen die blowen ook :grin:

als je blijf coke gebruiken kun je alleen maar je werk doen als je coke op heb en kun je niet meer zonder werken op een gegeven moment wanneer je geen coke gesnoven hebt en je gaat naar je werk toe je kan dan alleen aan sos concentreren
dat doet coke met je brein

wausie91

Bewuste gebruiker
JewCookie zei:
Bollie zei:
zommes zei:
Bollie zei:

Tis urinetest, btw

Punt uit.

beter speed dan coke.. als je in jou ogen "extra NUCHTER" wil zijn..

jij spaced um he :wink:

Bollie

Bewuste gebruiker
Dit was maar een grap hoor... Damn jullie zijn snel op jullie tenen getrapt.
Het werk dat ik doe is het bewerken van vloeibaar staal ( 1500 graden ).

Btw, drugtest passed. Was geen labo onderzoek ofzo, enkel een staafje dat ze in m'n pis dopten... :grin:

Ik zeg toch niet dat ik mijn werk enkel kan doen als ik coke opheb?
Dat ik verslaafd ben, ok geef ik toe, maar vriendjes maak hier toch zo geen herrie van... :)

@saivy, heb je me al toegevoegd?
Greetz !

Bovenaan