Dutch Dragon - "Psilocybe Naranja"

Narayani

Bewuste gebruiker
Smartshop in de buurt biedt sinds kort voor koningsdag bovenstaande truffelsoort aan. Dankt zijn naam aan de oranje kleur. Zogenaamd natuurlijk weer de beste, de sterkste, meest visuele, blablabla :wink: Toch is mijn nieuwsgierigheid gewekt.

Er valt op internet amper iets te vinden over deze soort, is er onder de mensen hier iets over bekend? Ervaringen? Aanrader?

Mocht ik besluiten 'm te proberen zal daar uiteraard een reportje op volgen :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Nog nooit van gehoord, lijkt weer een nieuw soortje. Of wat ze volgens mij ook gewoon vaak doen is een zelfde soort onder een andere naam verkopen zodat ze er weer net wat extra geld voor kunnen vragen.

Narayani zei:
Zogenaamd natuurlijk weer de beste, de sterkste, meest visuele, blablabla
Dat zeggen ze altijd inderdaad... Persoonlijk heb ik nooit heel veel verschil tussen de verschillende soortjes gemerkt. Met het selectief kweken zou je natuurlijk wel degelijk verschillen in sterkte moeten kunnen creëren, maar ik heb sterk het vermoeden dat er minder daadwerkelijk soorten in omloop zijn dan dat er naampjes op de markt zijn. Mocht je ze gaan proberen dan ben ik wel benieuwd naar je ervaring in ieder geval.

Narayani

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
Of wat ze volgens mij ook gewoon vaak doen is een zelfde soort onder een andere naam verkopen zodat ze er weer net wat extra geld voor kunnen vragen.

Dat zou me niks verbazen.

Bovenaan