een bizarre combi

Jeanet

Newbie
Ik Heb een probleem. Mijn vriend heeft vanaf zondag t.m maandag een hele reeks aan drugssoorten tijdens en na elkaar gebruikt. de specifieke volgorde weet ik niet maar wel wat hij gebruikt heeft.
lsd, 2cb, speed, xtc, alcohol en valium.
Ik kan alleen nergens die combi vinden en antwoorden vinden want hij ervaart rare dingen.
We zitten nu op een dinsdag.
Hij heeft 16 uur bijna onafgebroken geslapen, is 3 uurtjes wakker geweest en slaapt nu weer.
Hij ziet alles heel somber, heeft last van hallucinaties, zowel visueel als met zijn oren, is duizelig en is heel moe.

Wat kan hier tegen gedaan worden want ik weet zo niet wat ik hiermee moet.
Hij is zelf wel een ervaren drugsgebruiker, maar heeft dit ook nog nooit gedaan, en weet ook niet wat hij hiermee aanmoet.

Hoop dat iemand goede tips heeft.

Alvast bedankt, Jeanet

Rob070

Experimenterende gebruiker
Dit is gewoon iets te veel van het goede geweest. Zijn lichaam / hersenen hebben tijd nodig om zich te kunnen herstellen. Vooral na zon weekend.
Hij zal zich de komende dagen ook nog niet fit voelen. Over de hallucinaties kan ik niks zeggen maar ik ga er vanuit dat deze vanzelf weer wegtrekken.
De combo valium en alcohol is best gevaarlijk. Dit zal niet echt helpen om zich beter te voelen. Dit is waarschijnlijk ook de reden waarom hij zo lang heeft geslapen.

Enige advies wat ik kan geven is goed eten en wat rust pakken en volgend weekend ff helemaal nix gebruiken.
En blijf niet als een kluizenaar binnen zitten... wat zonnestralen pakken kan veel goeds doen!!

Succes ermee :wink:

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Als ik weer eens lekker onverantwoordelijk bezig ben geweest kan ik daar zo 2 weken last van hebben hoor. Zolang er geen ernstige klachten zijn zoals pijn, is het best een weekje ubergezond te doen. goed eten,fruit, vitamientjes, goed water drinken, en als het gehallicuneer over is, veel proberen te bewegen.

Bovenaan